نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۹

مارک والبرگ در فیلم Uncharted حضور نخواهد داشت

مارک والبرگ در پاسخ به شایعات اعلام کرد که او در فیلم آنچارتد (Uncharted) حضور نخواهد داشت.

کمپانی سونی طی سال‌های اخیر در نظر داشته فیلمی براساس مجموعه بازی‌های محبوب Uncharted تولید و منتشر کرد، حال شاون لوی به عنوان کارگردان و جو کارناهان به عنوان فیلمنامه‌نویس، به این پروژه اضافه شده‌اند تا همه چیز برای ساخت اقتباس سینمایی این بازی آماده باشد. با این حال، هنوز بازیگر نقش نیتن دریک و دیگر نقش‌های این فیلم انتخاب و اعلام نشده است. از زمان آغاز این پروژه همواره از مارک والبرگ، بازیگر فیلم تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه (Transformers: The Last Knight به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی برای بازی در نقش نیتن دریک نام برده می‌شد، اما او در مصاحبه جدید خود این موضوع را کاملا رد کرده است. او در یک مصاحبه ویدیویی تایید و اعلام کرد:

من در حال حاضر می‌توانم بگویم نه، من در این فیلم حضور ندارم. اگر قرار باشد در این فیلم حضور داشته باشم برای اولین بار از زبان من خواهید شنید.

Mark Wahlberg

هرچند او به طور کامل حضورش را در فیلم Uncharted رد نکرده است، اما کمی بعید به نظر می‌رسد شاهد حضور او در این فیلم باشیم. در هر صورت فیلمبرداری و تولید فیلم Uncharted از سال آینده میلادی آغاز خواهد شد و احتمالا شاهد افزایش شایعات در این خصوص خواهیم بود. این احتمال وجود دارد که سونی به دنبال نام بزرگی برای این نقش باشد، در فیلم اساسین کرید (Assassin’s Creed) کمپانی فاکس قرن بیستم مایکل فاسبندر را برای نقش اصلی انتخاب کرد، با این حال، فشار بر روی سونی از سوی طرفداران بازی Uncharted بسیار زیاد است.

فیلم Uncharted در ابتدا قرار بود در تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۱۷ (۹ تیر ۱۳۹۶) اکران شود، اما سونی چندی پیش این فیلم را از جدول اکران‌ فیلم‌های خود حذف کرد و در حال حاضر تاریخی برای انتشار این فیلم در نظر گرفته نشده است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده