نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۸

فیلم Uncharted تاریخ اکران خود را از دست داد

کمپانی سونی پیکچرز تاریخ اکران فیلم آنچارتد (Uncharted) را از جدول اکران‌ فیلم‌های خود حذف کرد و ساخت و اکران این فیلم تا زمان نامشخصی عقب افتاد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

فیلم Uncharted زمان زیادی است که در حال توسعه و ساخت است و ظاهرا باید زمان بیشتری را برای اکران و دیدن آن صبر کرد. طبق خبری که وب‌سایت Coming Soon منتشر کرده است، کمپانی سونی پیکچرز تاریخ اکران این فیلم اکشن و ماجراجویانه را از تقویم اکران فیلم‌های آینده خود حذف کرده است. پیش از این انتظار می‌رفت فیلم Uncharted در تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۱۷ (۹ تیر ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود. 

در ماه جولای (مرداد)، کمپانی سونی اعلام کرد جو کارناهان، کارگردان و نویسنده فیلم‌هایی چون خاکستری (The Grey) و تیم آ (The A-Teamکار نوشتن فیلمنامه فیلم Uncharted را بر عهده گرفته است. وی همچنین پس از انتخاب به عنوان نویسنده فیلمنامه Uncharted، به کارگردانی این فیلم هم ابراز علاقه کرده است، اما مشخص نیست که کارگردانی این فیلم نیز به وی سپرده می‌شود. کارناهان در حال حاضر کارگردانی فیلم قسمت سوم فیلم Bad Boys با عنوان پسران بد برای همیشه (Bad Boys for Life) را بر عهده دارد که این فیلم قرار است در تاریخ ۱۲ ژانویه ۲۰۱۸ (۲۲ دی ۱۳۹۶) اکران شود. اما اینکه فیلم Uncharted پس از دست دادن تاریخ اکرانش آن را در نهایت بر روی پرده‌های سینما خواهیم دید یا خیر، جواب آن کاملا مبهم است. در هر صورت، با وجود حذف تاریخ اکران این فیلم، کارناهان نسبت به آینده فیلم کاملا خوش بین به نظر می‌رسد. او در تویتر خود با انتشار توییتی در مورد فیلم Uncharted گفت که فیلم اکشن فوق العاده‌ای خواهد داشت و صحنه شروع فیلم واقعا خوب است. او در توییترش می‌گوید:

صحنه شروع فیلم Uncharted حداقل در فیلمنامه واقعا خوب است.

تا به امروز حضور هیچ بازیگری در فیلم Uncharted اعلام نشده است. با این حال چارلز روون، آوی آراد و الکس گارتنر به عنوان تهیه‌کنندگان آن انتخاب شده‌اند و جاناتان کادین، مدیر بخش نوآوری سونی هم بر ساخت این پروژه نظارت خواهد کرد. در سال ۲۰۱۵، نولان نورث، صداپیشه شخصیت نیتن دریک در بازی Uncharted، اعلام کرد که طرفداران این سری دوست ندارند فیلمی بر اساس آن ساخته شود. با وجود آن که برخی از طرفداران بازی Uncharted علاقه دارند فیلمی براساس این بازی ساخته شود، با این حال مشکلات متعدد موجب شده ساخت فیلم پیشرفت چندانی نداشته باشد. تاکنون شایعات زیادی برای بازیگران و کارگردان‌های مختلفی برای این فیلم منتشر شده است. علاوه بر این، فیلمبردای این فیلم قرار بود از اوایل سال ۲۰۱۵ آغاز شود، هرچند تاکنون این اتفاق رخ نداده است. 

در خبری دیگر در رابطه با مجموعه بازی‌های Uncharted، ناتی‌داگ بروزرسانی جدیدی که شامل نقشه جدید New Devon و بهبودهای در حالت چندنفره بازی Uncharted 4 می‌شود را اخیرا منتشر کرده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده