نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۹

پوستر رسمی فیلم Dunkirk منتشر شد، دومین تریلر این هفته منتشر خواهد شد

کمپانی برادران وارنر اولین پوستر رسمی فیلم Dunkirk را منتشر کرد. همچنین وارنر اعلام کرد که دومین تریلر این فیلم در طی این هفته منتشر خواهد شد.

کریستوفر نولان که او را بیشتر برای کارگردانی فیلم‌های متفاوتی چون ممنتو (Memento)، پرستیژ (The Prestige سه گانه شوالیه تاریکی (The Dark Knight)، تلقین (Inception) و بین ستاره‌ای (Interstellar) می‌شناسیم، قرار است سال آینده با فیلم دانکرک (Dunkirk) که اتفاقات آن در جنگ جهانی دوم رخ می‌دهد، بازگردد. داستان این فیلم در مورد نبرد دانکرک در جنگ‌جهانی دوم است؛ این نبرد یکی از مشهور‌ترین حوادث جنگ‌ جهانی دوم است که در ماه می ۱۹۴۰ در منطقه دانکرک فرانسه رخ داد. این نبرد در نهایت منجر به خروج نیرو‌های محاصره شده فرانسوی و متحدین از اروپا شد و علی‌رغم اینکه انگلیس شکست خود را در برابر آلمان رسما اعلام کرد، ولی ۳۳۰ هزار سرباز متحدین توانستند جان سالم به در ببرند.

جمعه این هفته، فیلم روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story) به روی پرده خواهد رفت و تماشاگرانی که برای تماشای این فیلم به سینماهای IMAX مراجعه می‌کنند، می‌توانند دقایق ابتدایی فیلم Dunkirk را تماشا کنند. حال برادران وارنر در نظر دارد که همراه با اکران فیلم Rogue One، یک تریلر از فیلم Dunkirk نیز منتشر کند. این کمپانی پیش از این در تابستان امسال نخستین تریلر این فیلم را منتشر کرده بود و انتظار می‌رود در تریلر دوم شاهد تصاویر بیشتری از این فیلم مورد انتظار باشیم. علاوه بر این، برادران وارنر اولین پوستر رسمی فیلم Dunkirk را نیز همراه با یک نقشه که محل اتفاقات فیلم را نشان می‌دهد، منتشر کرده است. شما در ادامه می‌توانید این پوستر و نقشه را مشاهده کنید:

در فیلم Dunkirk بازیگرانی چون تام هاردی، مارک رایلنس، کنت برانا، کیلین مورفی، جیمز دارسی، فیون وایت‌هد، جک لودن و آنرین برنارد حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین هری‎ استایلز، خواننده محبوب گروه وان دایرکشن، نیز در جمع بازیگران این فیلم حضور دارد و چندی پیش تصاویر وی در پشت صحنه این فیلم منتشر شده بود.

فیلم Dunkirk برای اکران در تاریخ ۲۱ جولای ۲۰۱۷ (۳۰ تیر ۱۳۹۶) برنامه ریزی شده است.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده