نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

تصاویر هری استایلز در پشت صحنه فیلم Dunkirk

حضور هری‎ استایلز در جدیدترین فیلم کریستوفر نولان به نام دانکرک (Dunkirk) حواشی زیادی را برای این فیلم ایجاد کرده است. بتازگی اولین تصاویر این خواننده محبوب در پشت صحنه این فیلم منتشر شده است.

فیلمبرداری جدیدترین فیلم کریستوفر نولان به نام Dunkirk که حوادث آن در جنگ جهانی دوم رخ می‌دهد، ادامه دارد. اخیرا تصاویر جدیدی از پشت صحنه این فیلم منتشر شده است که در آن شاهد حضور هری استایلز، خواننده محبوب گروه وان دایرکشن، هستیم، در این تصاویر که در ایستگاه قطار وکنیگ انگلستان در حال فیلمبرداری است، استایلز را می‌توانیم در حال وداع از مردم مشاهده کنیم. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

علاوه بر کارگردانی، نولان کار نوشتن فیلمنامه اصلی Dunkirk را نیز بر عهده دارد، در این فیلم شاهد حضور تعداد نسبتا زیادی بازیگر تازه وارد و بعضا ناشناخته از جمله فیون وایت‌هد، جک لودن، آنرین برنارد و خواننده / بازیگر هری استایلز در کنار بازیگرانی نامدار و سرشناسی چون مارک رایلنس، کنت برانا، کیلین مورفی، جیمز دارسی و تام هاردی هستیم. در کلیت داستانی فیلم دانکرک چنین آمده است:

«دانکرک» با محاصره صدها هزار نیروی بریتانیا و متحدین توسط نیروهای دشمن آغاز می‌شود. این نیروها در ساحل به دام افتاده‌اند و در حالی که پشت به دریا کرده‌اند و نیروهای دشمن هر لحظه نزدیک‌تر می‌شوند، مرگ خود را حتمی می‌بینند.

نولان برای خلق صحنه‌هایی زیبا و غنی از لحاظ جلوه‌های بصری از دوربین‌های ۶۵ میلیمتری و آی‌مکس استفاده می‌کند. فیلم Dunkirk در مکان‌هایی که این حوادث و داستان در آن رخ داده است فیلمبرداری می‌شود.

فیلم Dunkirk برای اکران در تاریخ ۲۱ جولای ۲۰۱۷ (۳۰ تیر ۱۳۹۶) برنامه ریزی شده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده