نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۷

تماشا کنید: اولین تریلر Dunkirk، فیلم جدید کریستوفر نولان

اولین تریلر فیلم دانکرک (Dunkirk) منتشر شد. این فیلم جدید‌ترین ساخته کریستوفر نولان است که داستان آن در جنگ جهانی دوم جریان دارد. با زومجی همراه باشید.

چند روز پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه قرار است اولین تریلر فیلم Dunkirk امروز (جمعه) نمایش داده شود و حال شاهد انتشار این تریلر هستیم. Dunkirk جدید‌ترین فیلم کریستوفر نولان است و داستان آن در مورد نبرد دانکرک در جنگ‌جهانی دوم است؛ این نبرد یکی از مشهور‌ترین حوادث جنگ‌ جهانی دوم است که در ماه می ۱۹۴۰ در منطقه دانکرک فرانسه رخ داد. این نبرد در نهایت منجر به خروج نیرو‌های محاصره شده فرانسوی و متحدین از اروپا شد و علی‌رغم اینکه انگلیس شکست خود را در برابر آلمان رسما اعلام کرد، ولی ۳۳۰ هزار سرباز متحدین توانستند جان سالم به در ببرند.

حال کریستوفر نولان، کارگردان فیلم‌های مانند سه‌گانه شوالیه تاریکی، Interstellar و Inception، این نبرد را به عنوان موضوع اصلی فیلم جدید خود انتخاب کرده و در اولین تریلر آن شاهد هستیم که تعدادی سرباز با استفاده از قایق در حال نزدیک شدن به مرز فرانسه هستند. نولان علاوه بر کارگردانی، وظیفه نوشتن فیلم‌نامه Dunkirk را نیز برعهده دارد. در این فیلم بازیگرانی چون تام هاردی، مارک رایلنس، کیلین مورفی و کنت برانا به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم Dunkirk برای اکران در تاریخ ۲۱ جولای ۲۰۱۷ (۳۰ تیر ۱۳۹۶) برنامه ریزی شده است.

در ادامه می‌توانید اولین تریلر Dunkirk را تماشا کنید:

| |


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده