نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۹

امیلیا کلارک به جمع بازیگران فیلم Han Solo اضافه شد

لوکاس فیلم تایید کرد که امیلیا کلارک به جمع بازیگران فیلم مستقل هان سولو (Han Solo) اضافه شده است.

دیزنی تایید کرد که امیلیا کلارک که بیشتر برای بازی در نقش دنریس تارگرین در سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) شناخته شده است، به جمع بازیگران فیلم مستقل و بدون عنوان Han Solo پیوسته است. هنوز مشخص نیست که کلارک نقش چه شخصیتی را در این فیلم قرار است بازی کند، اما طبق اطلاعاتی که وب‌سایت جنگ ستارگان منتشر کرده است، او نقشی محوری و مهم را در فیلم خواهد داشت و همراه با هان و چووی در ماجراجویی‌های آن‌ها حضور خواهد داشت.

آلدن ارنرایک، بازیگر فیلم‌هایی چون جاسمین غمگین (Blue Jasmine) و درود بر سزار (Hail Caesarقرار است نقش هان سولو جوان را در فیلم این شخصیت محبوب بازی کند. علاوه بر ارنرایک، دونالد گلاور، بازیگر سریال کامیونیتی (Communityقرار است نقش لاندو کالریسیان جوان را در فیلم مستقل و بدون عنوان Han Solo بازی کند. فیلم Han Solo قرار است بر روی ماجراجویی‌های شخصیت هان سولو پیش از اتفاقات سه گانه اصلی جنگ ستارگان (Star Wars) تمرکز داشته باشد و قرار است در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) اکران شود.

فیل لرد به همراه کریس میلر، که کارگردانی انیمیشن فیلم لگو (The Lego Movie) و مجموعه فیلم‌های Jump Street را بر عهده داشته‌اند، کارگردانی این فیلم را بر عهده دارند. گفته می‌شود داستان فیلم Han Solo احتمالا بر روی بدست آوردن سفینه میلیونم فالکون از کالریسیان تمرکز دارد. چندی پیش نیز حضور چوباکا در این فیلم تایید شد. مدتی پیش نیز فیلمبردار فیلم Han Solo در یک مصاحبه گفت که این فیلم غیر منتظره خواهد بود و تمامی قوانین فیلم‌های جنگ ستارگان که طرفداران با آن آشنایی دارند را خواهد شکست.

فیلم روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story)، فیلم بعدی دنیای جنگ ستارگان است که قرار است در تاریخ ۲۶ آذر (۱۶ دسامبر) سال جاری اکران اکران شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده