نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۸

بازیگر ارباب حلقه‌ها و دو بازیگر دیگر به فصل دوم سریال Stranger Things اضافه شدند

شبکه نت‌فلیکس از اضافه شدن شان آستین به همراه دو بازیگر دیگر به فصل دوم سریال چیزهای عجیب (Stranger Thingsخبر داد.

شبکه نت‌فلیکس اعلام کرد که سه بازیگر جدید به جمع بازیگران فصل دوم سریال Stranger Things اضافه شده‌اند. طبق اطلاعاتی که وب‌سایت اینترتیمنت ویکلی منتشر کرده است، شان آستین، بازیگر نقش سم‌وایز گمجی در سه گانه ارباب حلقه‌ها (The Lord of the Rings)، پل رایزر، بازیگر فیلم بیگانه‌ها (Aliens) و ویپلش (Whiplash)، و لینی برتلسن، بازیگر تازه کار دانمارکی، در فصل دوم سریال Stranger Things حضور خواهند داشت. آستین نقش باب نیوبی را بر عهده دارد، این شخصیت در گذشته همراه با جویس با بازی وینونا رایدر، و رئیس پلیس هاپر با بازی دیوید هاربر، به دبیرستان می‌رفته است و شخصیت نیوبی در کودکی به عنوان یک بچه با قلبی مهربان، درس خوان و دست و پا چلفتی توصیف شده است. او در حال حاضر مدیریت شبکه رادیویی رادیوشک را در شهر هاوکینز ایندیانا بر عهده دارد و نقش مهمی در اتفاقات فصل دوم این سریال خواهد داشت.

رایزر نقش دکتر اونز را بر عهده دارد، او در وزارت انرژی کار می‌کند، او به عنوان دستیار بخشی از یک تیم است که وظیفه دارند وقایع سال گذشته را شفاف سازی کنند و راه حلی برای آن ارائه دهند. همانطور که پیش از این اعلام شده بود، اتفاقات فصل دوم سریال Stranger Things در سال ۱۹۸۴، یک سال پس از وقایع فصل اول، رخ خواهد داد. برتلسن نیز نقش شخصیتی به نام رومان را بر عهده دارد. او دارای ویژگی‌های جالبی است. نت‌فلیکس شخصیت او را به عنوان یک زن جوان که از نظر عاطفی آسیب دیده است، توصیف کرده است، او فرزند خود را از دست داده است و دچار شوک بزرگی شده است و در حال پشت سر گذاشتن مغناطیس درمانی است. اگرچه او در هاوکینز زندگی نمی‌کند، اما او به طرز مرموزی با حوادث فراطبیعی که در آزمایشگاه رخ داده است، در ارتباط است.

Stranger Things Season 2 Casts Sean Astin, Paul Reiser, Linnea Berthelsen

چندی پیش شبکه استریم نت‌فلیکس ساخت فصل دوم سریال Stranger Things را برای پخش در سال ۲۰۱۷ تایید کرد. فصل دوم این سریال قرار است در ۹ قسمت پخش شود. طبق گفته مت و راس دافر، سازندگان سریال Stranger Things، فصل دوم سریال نسبت به فصل اول «تاریک‌تر و عجیب‌تر» خواهد بود. چند روز پیش، شبکه نت‌فلیکس با انتشار تصویری از بازیگران سریال Stranger Things، از شروع تولید و فیلمبرداری فصل دوم این سریال خبر داد.

هنوز اطلاعاتی از داستان فصل دوم سریال Stranger Things منتشر نشده است، اما مدتی پیش شبکه نت‌فلیکس از اضافه شدن دیکر مونتگمری، بازیگر فیلم پاور رنجرز (Power Rangers و سدی سنک، بازیگر سریال American Odyssey، به جمع بازیگران فصل دوم این سریال خبر داد. شخصیت ایلون (Eleven) با نقش آفرینی ملی بابی براون، نیز در فصل دوم سریال Stranger Things باز خواهد گشتماه گذشته نیز گروه سینما ۸ بیت، ویدیو بازی هشتی بیتی سریال Stranger Things را ساخته و منتشر کرده‌اند


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده