نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

کارگردان فیلم Uncharted به دنبال انتخاب بازیگر برای نقش نیتن دریک است

شاون لوی، کارگردان فیلم آنچارتد (Uncharted)، می‌گوید هنوز بازیگری برای نقش نیتن دریک انتخاب نشده است.

حدود دو هفته پیش بود که کمپانی سونی پیکچرز از انتخاب شاون لوی برای کارگردانی فیلم Uncharted خبر داد. لوی که کارگردانی چند قسمت از سریال چیزهای عجیب (Stranger Things) را بر عهده داشته است، در مصاحبه جدید خود اعلام کرده است که در حال جستجو و بررسی برای انتخاب بازیگر برای نقش نیتن دریک است. لوی به تازگی مصاحبه‌ای را با وب‌سایت io9 انجام داده است، او در این مصاحبه گفته است که در حال حاضر چند بازیگر را مدنظر دارد، اما او در ادامه از طرفداران خواست که از طریق رسانه‌های اجتماعی به او بگویند که چه کسی برای این نقش مناسب‌تر است و بازیگر مدنظر خود را به او اعلام کنند.

او در ادامه گفت که بررسی بر روی بازیگران مدنظر او به صورت کاملا محرمانه آغاز شده است و صحبت‌ با این بازیگران را نیز آغاز کرده است. لوی در ادامه در مورد لحن فیلم نیز صحبت کرده است. او گفت که فیلمنامه فیلم که توسط جو کارناهان نوشته می‌شود، بسیار عالی است و داستان منحصر به فردی دارد. او در ادامه افزود:

ما دارای یک لحن مناسب برای فیلم هستیم و جو و من آن را باید در مسیر درستی به فیلمنامه فیلم انتقال دهیم که شخصیت نیتن دریک، ترکیبی از یک فرد عملگرا، شجاع، حقه باز و شوخ طبع است. من فکر می‌کنم که بتوانیم این لحن را در یک مسیر درست و هیجان انگیز قرار بدهیم.

لوی در ادامه با توجه به رویکرد فیلم به داستان گفت:

از آنجا که زمان زیادی است که ما فیلم بزرگی در سبک فیلم‌های شکارچی گنج‌های بزرگ در زمان معاصر نداشته‌ایم، به عقیده من فیلم Uncharted می‌تواند این خلا را پر کند و این فیلم می‌تواند ترکیبی از جستجو و کشف گنج، اکشن‌های هیجان انگیز و روابط بین شخصیت‌ها را ارائه کند و ساخت فیلمی براساس آن می‌تواند یک تجربه منحصر به فرد و هیجان انگیز را به روی پرده‌های سینما بیاورد.

فیلم Uncharted براساس مجموعه بازی‌های بسیار محبوب استودیو ناتی داگ در دست ساخت است و این مجموعه دارای لحظاتی بسیار باورنکردنی و فوق العاده است و به داشتن این لحظات شهرت یافته است، لوی در نظر دارد با ایجاد صحنه‌های اکشن باور نکردنی و فوق العاده انتظارات طرفداران را برآورده کند. او در ادامه گفت:

صحنه‌های اکشنی در بازی وجود دارد که مغز من را منفجر می‌کند و اگر من نتوانم این تجربه را به مخاطبان انتقال بدهم پس این کار من نیست و باید پروژه را ترک کنم و من می‌خواهم که این کار را انجام بدهم و این تجربه را برای مخاطبان در فیلم ایجاد کنم.

در حال حاضر هیچ تاریخی برای اکران فیلم Uncharted در نظر گرفته نشده است، اما لوی امیدوار است که فیلمبرداری و تولید این فیلم در سال آینده انجام شود و به پایان برسد. در اواسط ماه شهریور، سونی فیلم Uncharted را از جدول اکران‌ فیلم‌های خود حذف کرد و ساخت و اکران این فیلم تا زمان نامشخصی عقب افتاد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده