نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

سریال The Punisher در سال ۲۰۱۷ پخش خواهد شد

مارول تایید کرد که سریال The Punisher در سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد، علاوه بر این، پنج بازیگر دیگر این سریال را معرفی کرد.

کمپانی مارول با انتشار خبری در وب‌سایت خود اعلام کرد که سریال پانیشر (The Punisher) در سال ۲۰۱۷ از شبکه استریم نت‌فلیکس پخش خواهد شد. همچنین، مارول پنج بازیگر جدید این سریال که قرار است در این سریال نقش آفرینی کنند را معرفی کرد. دنیل وبر، بازیگر سریال 11.22.63، جیسون آر. مور، بازیگر فیلم A Lonely Place for Dying، پال شولز، بازیگر سریال Nurse Jackie، جیمی ری نیومن، بازیگر سریال Bates Motel، و مایکل ناتانسون، بازیگر فیلم گرگ وال استریت (The Wolf of Wall Street)، پنج بازیگری هستند که به جان برنتال در سریال The Punisher پیوسته‌اند. مارول همچنین نقش این پنج بازیگر را اعلام و توضیحاتی در مورد نقش آن‌ها به اشتراک گذاشته است. شما در ادامه می‌توانید توصیف شخصیت‌های سریال را بخوانید:

وبر نقش لوئیس والکوت را بر عهده دارد، او یک سرباز جوان است که در جنگ آسیب دیده است و برای او سخت است که بتواند با جامعه خود را وفق دهد و دوباره در بین افراد عادی حضور داشته باشد.

مور نقش کرتیس هویل را بر عهده دارد، او دوست فرانک کسل ملقب به پانیشر، است و از معدود کسانی است که می‌داند او هنوز زنده است.

شولز نقش راولینز را بر عهده دارد، او یک مامور عالی رتبه سازمان سیا است که در ماموریتی که در کشور افغانستان داشت با فرانک کسل آشنا شده بود.

نیومن نقش سارا لیبرمن را عهده دارد، او همسر مایکرو (با نقش آفرینی ایبون ماس-بچراک) است، ازدواج او را به شخصیت پیچیده‌ای تبدیل کرده است که تاثیر زیادی بر روی مسیر زندگی او گذاشته است.

ناتانسون نقش سام استاین را بر عهده دارد، او یک مامور امنیتی دولتی است که همراه با همکارش که دایانا مدانی (با نقش آفرینی امبر رز) نام دارد، وارد یک چالش بزرگ برای حل آن می‌شوند.

the punisher in daredevil season 2

پیش از این تایید شده بود که دبورا آن ول که نقش کارن پیج را در سریال دردویل (Daredevil) بر عهده داشته است، برای این نقش در سریال The Punisher باز خواهد گشت. بن بارنز، بازیگر شاهزاده کاسپین در دو فیلم سرگذشت نارنیا، دیگر بازیگر این سریال است که قرار است نقش بیلی روسو را بازی کند. استیو لایت‌فوت، سازنده و تهیه کننده جرایی سریال The Punisher، فیلمنامه دو قسمت اول این سریال را نوشته و تکمیل کرده است. علاوه بر او، جیم چوری، از تهیه کنندگان با سابقه مارول، به همراه جف لوب، رئیس بخش تلویزیون مارول، به عنوان تهیه کننده اجرایی در این پروژه حضور دارند به لایت‌فوت کمک می‌کنند. لایت‌فوت در رابطه با این سریال گفت:

ما نمی‌توانستیم گروهی از بازیگران با استعدادتر و بهتر از این برای تکمیل تیم بازیگری سریال The Punisher استخدام کنیم. من بسیار هیجان زده هستم و می‌خواهم ببینم که هر یک از این بازیگران چگونه به شخصیت و نقشی که بر عهده دارند، زندگی می‌دهند و آن را بازی خواهند کرد و قول می‌دهم که شاهد اجراهای متنوع و متفاوت از سوی آن‌ها در طول سریال خواهیم بود.

سریال لوک کیج (Luke Cage)، آخرین سریال مشترک مارول و نت‌فلیکس بود که در اواخر ماه سپتامبر (اوایل ماه مهر) پخش شد و با استقبال منتقدان و طرفدران روبرو شد. سریال مشترک بعدی مارول و نت‌فلیکس آیرون فیست (Iron Fist) نام دارد که نت‌فلیکس چندی پیش با انتشار ویدیوی کوتاهی اعلام کرد که سریال Iron Fist قرار است در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۱۷ (۲۷ اسفند ۱۳۹۵) از این شبکه استریم منتشر و پخش شودفین جونز، بازیگر نقش سر لوراس تایرل در سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones)، نقش دنی رند / آیرون فیست را در سریال Iron Fist بازی خواهد کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده