نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

سریال The Punisher احتمالا در سال ۲۰۱۷ منتشر می شود

طبق اطلاعاتی که در اپلیکیشن شبکه نت‌فلیکس ثبت شده است، سریال پانیشر (The Punisher) احتمالا در سال ۲۰۱۷ از این شبکه پخش و منتشر خواهد شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

اطلاعات سریال‌ها و برنامه‌های شبکه نت‌فلیکس در اکثر مواقع پیش از اعلام رسمی از طریق وب‌سایت آن به بیرون درز می‌کند، از جمله این اطلاعات می‌توان به دستکاری در کدهای منبع این سایت و لو رفتن لباس قرمز شخصیت دردویل پیش از انتشار فصل اول سریال دردویل (Daredevil) و همچنین فاش شدن نام قسمت‌های فصل اول سریال جسیکا جونز (Jessica Jones) پیش از انتشار آن، اشاره کرد. حال به نظر می‌رسد تاریخ پخش یکی از مورد انتظار‌ترین سریال‌های این شبکه با عنوان Marvel's The Punisher در اپلیکیشن موبایل این شبکه استریم محبوب لو رفته است. طبق تصویری که یکی از کاربران این اپلیکیشن آن را منتشر کرده است، این سریال قرار است در سال ۲۰۱۷ منتشر شود. شما در ادامه ‌می‌توانید تصویر صفحه رسمی این سریال را در اپلیکیشن نت‌فلیکس که سال پخش این سریال در آن درج شده است مشاهده کنید:

Marvel

با این حال، این تاریخ بدون شک تا زمان اعلام رسمی آن برداشته خواهد شد، اما به نظر می‌رسد الگوی پخش سریال‌های مارول از نت‌فلیکس تغییر کرده است. همانطور که پیش از این اعلام شده است تا پایان سال آینده قرار است سریال‌هایی چون لوک کیج (Luke Cage)، مشت آهنی (Iron Fist) و مدافعان (The Defenders) از نت‌فلیکس پخش شوند

کار ساخت و تولید سریال The Punisher به همراه تهیه کنندگی این سریال بر عهده استوین لایت فوت است که پیش از این در سریال هانیبال (Hannibal) نقش داشته است.

در اوایل ماه مارس، شخصیت فرانک کسل / پانیشر با بازی جان برنتال، برای نخستین بار در فصل دوم سریال Daredevil ظاهر شد و توانست نظر مثبت منتقدان و طرفداران این شخصیت محبوب را به خود جلب کند و طرفداران این شخصیت خواهان ساخت سریالی مستقل براساس این شخصیت شدند، با وجود تایید ساخت این سریال، اما تاکنون تاریخ رسمی برای انتشار آن اعلام نشده است.

نظر شما در مورد سریال The Punisher چیست؟ آیا منتظر دیدن دوباره جان برنتال در نقش پانیشر در این سریال هستید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده