نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

فیلمبرداری سریال The Punisher آغاز شد

فیلمبرداری جدیدترین سریال مشترک مارول و نت‌فلیکس به‌ نام The Punisher آغاز شده است، همچنین تصاویری نیز از آن منتشر شده است.

بهترین اتفاق و قسمت در فصل دوم سریال دردویل (Daredevilبرای بسیاری از طرفداران، حضور شخصیت پانیشر بود. جان برنتال برای بازی در نقش فرانک کسل محبوبیت زیادی را بدست آورده است و مارول و نت‌فلیکس در نظر دارند سریال مستقلی را برای این شخصیت تولید و پخش کنند. در حال حاضر تولید و فیلمبرداری سریال پانیشر (The Punisher) در شهر نیویورک آغاز شده است. به نقل از وب‌سایت جاست‌جارد، در اولین تصاویر منتشر شده از مکان‌ها و پشت صحنه فیلمبرداری این سریال، برنتال با ریش بسیار بلند قابل مشاهده است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

به نقل از وب‌سایت کامیک‌بوک، عنوان سریال The Punisher قرار است Crime باشد. طبق خبری که به تازگی مارول منتشر کرده است، سریال The Punisher قرار است در سال ۲۰۱۷ منتشر شود، علاوه بر این حضور سه بازیگر دیگر که شامل بن بارنز برای بازی در نقش بیلی روسو، امبر رز برای بازی در نقش دایانا مدانی و ایبون ماس-بچراک برای بازی در نقش مایکرو، می‌شود، در این سریال تایید شده است. پیش از این، تی‌وی لاین از حضور بن بارنز در سریال The Punisher خبر داده بود. نت‌فلیکس در حال حاضر سریال آیرون فیست (Iron Fist) را برای انتشار در ماه مارس ۲۰۱۷ برنامه‌ریزی کرده است، این در حالی است که سریال دیفندرز (The Defenders) که از ابرقهرمانانی چون جسیکا جونز، آیرون فیست، لوک کیج و دردویل تشکیل شده است، انتظار می‌رود در اواخر سال ۲۰۱۷ منتشر شود.

با این حال، فیلمبرداری سریال The Punisher آغاز شده است و تاکنون تولید و فیلمبرداری سریال The Defenders آغاز نشده است و ممکن است این سریال کمی دیرتر از زمان اعلام شده، منتشر شود. نت‌فلیکس چندی پیش با انتشار ویدیوی کوتاهی اعلام کرد که سریال Iron Fist قرار است در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۱۷ (۲۷ اسفند ۱۳۹۵) از این شبکه استریم منتشر و پخش شود. علاوه بر این، فصل دوم سریال جسیکا جونز (Jessica Jones) و فصل سوم سریال Daredevil نیز در دست ساخت است. ملیسا روزنبرگ، سازنده سریال Jessica Jones، اخیرا توضیح داده است که اگرچه او مستقیما در ساخت و تولید سریال The Defenders دخالتی ندارد، اما این واقیعت است که این سریال پیش از فصل دوم سریال Jessica Jones منتشر خواهد شد و وی در حال نوشتن تاثیر آن بر روی حوادث و اتفاقات سریال خود است. او می‌گوید:

من نیاز به دانستن آنچه که آن‌ها برای فصل دوم سریال Jessica Jones برنامه‌ریزی کرده‌اند، دارم و آن‌ها نیز به نوبه خود نیاز دارند تا از آنچه که ما برای فصل دوم این سریال داریم برنامه‌ریزی می‌کنیم، آگاه باشند. مارول بسیار باهوش است و از همکاری با آن‌ها کاملا لذت می‌برم. بنابراین، هرگز یک تلاش دیوانه‌وار برای گرفتن مالکیت در اینجا وجود ندارد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده