نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

انتشار تصویر جدید فیلم Logan توسط هیو جکمن

هیو جکمن تصویر جدیدی از فیلم Logan منتشر کرده است که به داستان این فیلم اشاره می‌کند.

هیو جکمن، بازیگر نقش لوگان / ولورین، تصویر جدیدی از جدیدترین فیلم مجموعه مردان ایکس (X-Men) به نام لوگان (Logan) را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است که این تصویر به نظر می‌رسد به بخشی از داستان فیلم و آینده میوتنت‌ها اشاره می‌کند. جکمن با انتشار تویتی در تویتر شخصی خود، تصویر جدیدی از فیلم Logan به اشتراک گذاشته است که در این تصویر ولورین بر روی یک درب شبیه به حمام با چنگال‌های خود جمله سوالی «همه میتوتنت‌ها کجا هستند؟» را حک کرده و نوشته است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Logan: Hugh Jackman Teases Plot With New Photo

پیش از این، جیمز منگولد، کارگردان فیلم Logan، اشاره‌ای به بخشی از داستان این فیلم کرده است، او دو تصویر جدید و مرتبط با فیلم را که بر روی استوری برد (فیلمنامه مصور) کشیده شده‌اند در تویتر شخصی خود منتشر کرده است، این تصاویر بخشی از اکشن فیلم را نشان می‌دهند که ولورین چنگال‌های خود را به شیشه جلوی یک ماشین فرو کرده است. شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

فیلم Logan قرار است با درجه‌ی سنی بزرگسال (R) در تاریخ ۳ مارس ۲۰۱۷ (۱۳ اسفند امسال) به روی پرده‌های سینما برود. این فیلم آخرین حضور هیو جکمن در نقش ولورین خواهد بود و علاوه بر جکمن، بوید هالبروک، بازیگر نقش استیو مورفی در سریال نارکس (Narcos)، قرار است نقش شخصیت شرور و منفی اصلی فیلم Logan به نام دونالد پیرس، را بازی کند. علاوه بر این، پاتریک استوارت بار دیگر برای بازی در نقش پروفسور ایکس در فیلم Logan حضور خواهد داشت. او پیش از این گفته است که طرفداران باید انتظار یک پروفسور چارلز اگزاویر بسیار متفاوت را در این فیلم داشته باشند. ریچارد ای گرانت، الیزابت رودریگز، استیون مرچنت، اریک لا سال و الیز نئال دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Logan حضور دارند و نقش آفرینی کرده‌اند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده