نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

برایان سینگر از حضور شخصیت Mister Sinister در فیلم Wolverine 3 خبر داد

با توجه به صحبت‌های برایان سینگر، کارگردان فیلم مردان ایکس: آپوکالیپس (X-Men: Apocalypse)، باید شاهد حضور شخصیت ابرشرور آقای شوم (Mister Sinister) در فیلم ولورین ۳ (Wolverine 3) باشیم. در ادامه با زومجی همراه باشید.

این متن داستان فیلم X-Men: Apocalypse را فاش می‌کند

شما ممکن است صحنه پس از پایان فیلم X-Men: Apocalypse را مشاهده کرده باشید که این صحنه از حضور شخصیت شرور و منفی Mister Sinister در فیلم‌های آینده مجموعه مردان ایکس (X-Men) خبر می‌داد. حال مشخص شده است این شخصیت قرار است در چه فیلمی حضور داشته باشد. طبق خبری که سینمابلند منتشر کرده است، در فایل تفسیر صوتی که همراه نسخه دیجیتالی فیلم X-Men: Apocalypse منتشر شده است، برایان سینگر به همراه سایمون کینبرگ، کارگردان و نویسنده این فیلم، در مورد این صحنه که مورد بحث بین طرفداران این مجموعه قرار گرفته و سوالاتی را در مورد آن بوجود آورده است، پاسخ دادند.

در این صحنه که پس از پایان فیلم X-Men: Apocalypse منتشر شد، پس از درگیری که در تاسیسات آلکالی لیک رخ داده است، فردی وارد این تاسیسات می‌شود و شیشه خون Weapon X را که متعلق به شخصیت ولورین است بر می‌دارد و پس از آن مشخص می‌شود که این فرد نماینده اسکس کورپ است که متعلق به اتانیل اسکس ملقب به Mister Sinister است. سینگر و کینبرگ همچنین در مورد یک ایده در مورد فیلم ددپول ۲ (Deadpool 2) نیز صحبت کردند که این ایده هرگز به حقیقت نخواهد پیوست، همچنین آن‌ها تایید کردند که شخصیت Mister Sinister در حال آماده سازی برای ورود به پر مخاطب‌ترین فیلم این مجموعه در سال آینده میلادی یعنی Wolverine 3 است. 

Mister Sinister

Mister Sinister یک شخصیت نابغه است که با دستکاری مولکولی و ژنتیکی به یک  ابرشرور فوق العاده قدرتمند تبدیل شده است، پس جای تعجب نیست که او DNA ولورین را برای خود می‌خواهد. تا به این لحظه بازیگر شخصیت Mister Sinister مشخص و اعلام نشده است. در ماه آوریل خبری منتشر شد مبنی بر اینکه ریچارد ای گرانت قرار است نقش دانشمند دیوانه را در فیلم Wolverine 3 بازی کند. هرچند تاکنون اطلاعات بیشتری در مورد نقش وی در این فیلم منتشر نشده است، اما می‌تواند به این خبر بی ارتباط نباشد و احتمالا شاهد همکاری میان این دو شخصیت خواهیم بود.

فیلم Wolverine 3 قرار است با درجه سنی بزرگسال ۳ مارس ۲۰۱۷ (۱۳ اسفند امسال) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده