نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

Logan به عنوان نام رسمی قسمت سوم فیلم Wolverine اعلام شد

جیمز منگولد با انتشار پوستری اعلام کرد که لوگان (Logan) نام رسمی قسمت سوم فیلم ولورین (Wolverine) است.

جیمز منگولد، کارگردان فیلم Wolverine 3، اعلام کرد که نام رسمی و نهایی این فیلم، Logan است، او همچنین پوستر رسمی این فیلم را نیز در صفحه شخصی خود در تویتر منتشر کرده است. فیلم Logan قرار است در تاریخ ۳ مارس ۲۰۱۷ (۱۳ اسفند امسال) به روی پرده‌های سینما برود. مگنولد با انتشار تویتی، از اولین پوستر این فیلم رونمایی کرد. در این تصویر، یک دست جوان، دست زخمی و سالخوره ولورین که تیغه‌های آن بیرون آمده است، را در دست گرفته است، به نظر می‌رسد این دست جوان متعلق به کودکی یا نوجوانی شخصیت X-23 باشد. شما در ادامه می‌توانید این پوستر زیبا را مشاهده کنید:

Logan Movie Poster

منگولد همچنین تویت دیگری را نیز منتشر کرد که این تویت حاوی تصویری از صفحه دوم فیلمنامه فیلم Logan است. در نوشته‌های این تصویر لوگان از حرف‌های رکیک و ناسزای زیادی استفاده می‌کند که به نظر می‌رسد یکی از دلایلی است که این فیلم درجه‌ی سنی بزرگسال (R) دریافت کرده است. با این وجود انتظار می‌رود در این فیلم شاهد صحنه‌هایی با خشونت بالا و مرگ‌های دلخراش باشیم، هرچند نمی‌شود از این صفحه فیلمنامه نتیجه‌گیری درستی از محتوای فیلم کرد.

این در حالی است که هیو جکمن، بازیگر نقش لوگان / ولورین، اعلام کرده بود که به زودی اولین تصویر فیلم جدید ولورین منتشر خواهد شد و به نظر می‌رسد طی هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری از فیلم منتشر شود و به زودی شاهد انتشار اولین تریلر فیلم نیز باشیم. جکمن در رابطه با فیلم Logan گفت:

لحن فیلم بسیار متفاوت است و امیدوارم که با هر چیزی که ما پیش از این انجام داده‌ایم نیز متفاوت باشد.

علاوه بر این، پاتریک استوارت بار دیگر برای بازی در نقش پروفسور ایکس در فیلم Logan حضور خواهد داشت. او پیش از این گفته است که طرفداران باید انتظار یک پروفسور چارلز اگزاویر بسیار متفاوت را در این فیلم داشته باشند. علاوه بر جکمن و استوارت، ریچارد ای گرانت، الیزابت رودریگز، بوید هالبروک، استیون مرچنت، اریک لا سال و الیز نئال دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Logan حضور دارند و نقش آفرینی کرده‌اند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده