نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۲

ادامه تولید و فیلمبرداری فیلم Maze Runner: The Death Cure از فوریه ۲۰۱۷

چندی پیش فیلمبرداری فیلم دونده مارپیچ: علاج مرگ (Maze Runner: The Death Cure) به علت حادثه‌ای که برای دیلن اوبراین، ستاره اصلی این فیلم، پیش آمد، تعطیل شد، حال سازندگان این فیلم اعلام کردند که تولید این فیلم از فوریه ۲۰۱۷ از سر گرفته می‌شود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

کمپانی فاکس قرن بیستم اعلام کرد تولید و فیلمبرداری فیلم Maze Runner: The Death Cure از ماه فوریه سال آینده میلادی از سر گرفته خواهد شد. در اوایل سال جاری، تولید و فیلمبرداری این فیلم پس از حادثه‌ای که در زمان فیلمبرداری برای دیلن اوبراین رخ داد که منجر به مصدومیت شدید وی شد، تا زمان نامشخصی عقب افتاد. پس از این حادثه‌، تاریخ اکران این فیلم با ۱۱ ماه تاخیر از تاریخ ۱۷ فوریه ۲۰۱۷ (۲۹ بهمن ۱۳۹۵) به تاریخ ۱۲ ژانویه ۲۰۱۸ (۲۲ دی ۱۳۹۶) تغییر کرد. طبق گفته ددلاین، این تاریخ اکران ممکن است بار دیگر تغییر کند و باز هم اکران این فیلم با تاخیر مواجه شود.

صدماتی که اوبراین در زمان فیلمبرداری فیلم Maze Runner: The Death Cure در ونکوور دچار شد، جدی‌تر از آنچه که در ابتدا انتظار می‌رفت، بود. از جمله صدمه‌های جدی اوبراین می‌توان به صدمه دیدن مغز و شکستگی‌هایی در ناحیه صورت وی اشاره کرد. طبق گزارشی که منتشر شده است، اوبراین صدمات شدیدی را بعد از یک سری اشتباهات عوامل فیلم Maze Runner: The Death Cure حین فیلم‌برداری متحمل شده است و گویا توسط خودرویی زیر گرفته شده بود. برنامه تیم تولید پس از یک مدت وقفه دوباره برنامه‌ریزی شده است و تولید این فیلم در محل و مکان جدیدی شروع خواهد شد.

وس بال کارگردانی فیلم Maze Runner: The Death Cure را بر عهده دارد، وی کارگردانی دو قسمت قبل این مجموعه به نام‌های دونده مارپیچ (The Maze Runner) و مشقت‌های اسکرچ (The Scorch Trials) را نیز بر عهده داشته است. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده تی.اس. ناولین است که این فیلم براساس رمانی با همین نام اثر جیمز دشنر، ساخته می‌شود. علاوه بر اوبراین، کایا اسکودلاریو، توماس برودی سنگستر، کی هونگ لی، جیانکارلو اسپوزیتو، آیدان گیلن، بری پیپر، رزا سلزار و پاتریشا کلارکسون دیگری بازیگرانی هستند که در فیلم Maze Runner: The Death Cure حضور دارند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده