// چهار شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

فیلم مشترک ددپول و مردان ایکس در آینده نزدیک ساخته نخواهد شد

سری فیلم‌های X-Men جزء محبوب‌ترین مجموعه‌های ابرقهرمانی هستند و فیلم Deadpool که در کمتر از سه هفته پیش اکران شد توانست موفقیتی مثال‌زدنی بدست آورد. حال عوامل این فیلم اعلام کرده‌اند که شخصیت‌های مردان ایکس و ددپول در آینده نزدیک فیلم مشترک نخواهند داشت. با زومجی همراه باشید.

فیلم سینمایی Deadpool را می‌توان از موفق‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۱۶ نامید، زیرا این فیلم با گذشت کمتر از سه هفته از اکران توانسته بیش از ده برابر بودجه صرف شده، فروش داشته باشد. وید ویلسون که با نام مستعار ددپول شناخته می‌شود، اولین حضور خود در سینمای هالیوود را با فیلم X-Men Origins: Wolverine تجربه کرد. علی‌رغم حضور مشترک شخصیت ددپول و اعضای تیم مردان ایکس در کمیک‌های مارول،  رت ریز و پل ورنیک، نویسنده‌های فیلم Deadpool اعلام کرده‌اند که در دنیای سینما این حضور مشترک در آینده نزدیک رخ نخواهد داد. با این‌حال در دومین فیلم اختصاصی شخصیت ددپول، مشابه اولین فیلم این شخصیت، شاهد حضور جزئی  ابرقهرمانانی از دنیای مردان ایکس خواهیم بود.

رت ریز با الگو قرار دادن جهان سینمایی مارول، به این نکته اذعان می‌کند که پیش از اکران اولین فیلم The Avengers، دو فیلم با محوریت شخصیت مرد آهنی بر روی پرده نقره‌ای اکران شد و اعتقاد دارد که آن‌ها نیز باید از این روش محتاطانه پیروی کنند. رت ریز مساله خط زمانی را از مشکلات پیش‌روی فیلم مشترک ددپول و مردان ایکس (X-Men: Apocalypse در سال ۱۹۸۰ و Deadpool  در زمان حال جریان دارند) می‌داند. ورنیک در این‌باره می‌گوید:

این خط زمانی در نهایت به تصورات من خواهد رسید. شاید در آینده شخصیت‌های بیشتری از مردان ایکس را در دنیای ددپول ببینیم و حتی امکان حضور ددپول در دنیای آن‌ها نیز وجود دارد. هم‌اکنون ددپول در حال تبدیل شدن به یک برند و سری خاص خودش و مستقل از مردان ایکس است، که این فوق‌العاده است. در این شرایط استودیو مارول همزمان دو سری در اختیار دارد و شاهد عناصر مشترک در این دو سری خواهید بود، اما باید بگویم که این دو برند کاملا متمایز و متفاوت هستند.

فیلم سینمایی Deadpool فیلم سینمایی Deadpool

در دومین فیلم شخصیت ددپول که دنباله‌ای بر فیلم Deadpool است، شاهد حضور کیبل و تشکیل تیم Cable & Deadpool خواهیم بود. این تیم برای اولین بار در سری کمیک‌های Cable & Deadpool در سال ۲۰۰۴ معرفی شد. همچنین نویسنده‌های این فیلم اعلام کردند که  شخصیت‌های منفی و شرور گریسون کین، اسلوگو و وایر در این فیلم حضور نخواهند داشت. در پایان رت ریز و پل ورنیک در مورد حضورشان در فیلم X-Force گفتند:

بدون شک ما  در این سری حضور خواهیم داشت. در صورت ارتباط این سری با شخصیت ددپول، ردپای ما را به خوبی مشاهده خواهید کرد.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده