نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

احتمال حضور کِیبِل، اصلی‌ترین دشمن ددپول، در قسمت دوم این فیلم

زمان زیادی تا اکران فیلم ددپول باقی‌ نمانده است اما از همین حالا استودیو فاکس قرن بیستم برنامه‌هایی برای ساخت قسمت دوم این فیلم در صورت موفق عمل کردن ددپول در گیشه، در سر دارد. یکی‌ از این برنامه‌ها حضور کِیبِل، اصلی‌ترین دشمن ددپول است. با زومجی همراه باشید.

با اینکه هنوز قسمت اول فیلم ددپول اکران نشده است، اما تیم‌ میلر، کارگردان این فیلم در مصاحبه‌ای که با مجله معتبر امپایر انجام داده در مورد قسمت دوم این فیلم صحبت‌هایی کرده:

به غیر از کیبل، شخصیت ددپول به آن‌ صورت دشمن اصلی‌ای ندارد و اگر ما این شخصیت را در قسمت دوم ددپول قرار ندهیم، فیلم قطعا شکست خواهد خورد.

چندی پیش نیز وب‌سایت برث.موویز.دث به نقل از یک منبع آگاه در استودیو فاکس قرن بیستم اعلام کرد که آنها به شدت برای ساخت قسمت دوم فیلم ددپول مصر هستند. در ادامه این خبر وب‌سایت برث.موویز.دث گفت:

از الان تا مرحله پیش تولید فیلم هر اتفاقی‌ ممکن است بیافتد، اما استودیو فاکس از الان باور دارد که ددپول به یک فیلم بسیار موفق تبدیل خواهد شد و بنابرین آنها در حال برنامه ریزی برای ساخت قسمت دوم این فیلم با حضور کیبل هستند.

شخصیت کیبل، مانند ددپول توسط راب لای‌فلد ساخته شده است. او پسر سایکلوپس است که از آینده‌ای که شرایط بسیار بدی بر آن‌ حاکم است (پادآرما‌ن‌شهر) در قالب مردی مسن به زمان حال سفر کرده است. وی سردسته گروه ایکس-فورس است. در اوایل دهه ۲۰۰۰ میلادی، ددپول و کیبل در سری کتاب‌های کامیکی باهم حضور داشتند.

چند روز پیش نیز اولین تریلر رسمی از فیلم ددپول که در تاریخ ۱۲ فوریه ۲۰۱۶ (۲۳ بهمن ۱۳۹۴) اکران می‌شود، منتشر شد.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده