نویسنده: فرید متین
// سه شنبه, ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۱

مرور سریال زخم کاری | پیش بینی فصل دوم

با انتشارِ تیزرها و اخبار رسمی، حالا می‌دانیم که زخمِ کاری از جمعه ۱۷ شهریور ماه به شبکه‌ی نمایشِ خانگی برمی‌گردد. بازگشت عنوانِ فصلِ دومِ این سریال است که با فصلِ اول‌ش توانست توجهِ بسیار زیادی را به خودش جلب کند.

در فصلِ اول، داستانِ پرفرازونشیبی را تماشا کردیم: داستانِ ظهور و سقوطِ مالک. مالک، که یکی از چرخ‌دنده‌های دستگاهِ بزرگِ ریزآبادی بود، شروع کرد به طغیان و همه‌چیز را بالا کشید و بعد، بعد از صدها اتفاق و بالا و پایین، دوباره افتاد به وضعِ اول‌ش و مجبور شد همه‌چیز را ــ البته احتمالن به‌ظاهر ــ به ریزآبادی‌ها پس بدهد.

برای حمایت از ما ویدیو را در کانال یوتیوب فیلمزی تماشا کنید

با این تفاوت که این بار یک زخمِ کاری هم خورد. زخمی که نمی‌دانیم از پا درمی‌آوردش یا نه. حالا و با نزدیک‌شدن به زمانِ رسمیِ پخشِ فصلِ دوم، گمانه‌زنی‌های زیادی درباره‌ی این فصل می‌شود. اینکه قرار است چه اتفاق‌هایی در ادامه‌ی داستان بیفتد. برای پیش‌بینیِ اتفاقات، هم می‌شود به بعضی اتفاقاتِ فصلِ اول اتکا کرد و هم به منبعِ اقتباسِ سریال: نمایش‌نامه‌ی مکبث، اثرِ ویلیام شکسپیر. در این ویدئو، علاوه‌بر مروری بر اتفاقاتِ فصلِ نخست، به پیش‌بینی‌هایی از فصلِ دوم نیز پرداخته می‌شود.

فصلِ اول از نظرِ داستانی غافل‌گیری‌های خیلی زیادی برای بیننده‌ها داشت. هر چند که این غافل‌گیری‌ها در بعضی موارد چفت‌وبستِ چندان محکمی نداشتند. بعضی از سکانس‌ها هم زیادی ساده‌ و سطحی نوشته شده بودند و با سهل‌گیری، فقط بودند تا داستان جلو برود. امیدواریم در فصلِ دوم خبری از این ساده‌گیری‌ها و دیگر بی‌منطقی‌های موجود در سریال نباشد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده