نویسنده: سیدرضا نصری
// پنجشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۱

معرفی بازی موبایل Once Upon a Tower؛ فرار از برج

بازی Once Upon a Tower یک بازی اکشن با گیم پلی اعتیاد آور است که می‌تواند انتخاب خوبی برای طرفداران بازی‌های چالشی و کژوال باشد؛ با معرفی بازی Once Upon a Tower همراه زومجی باشید.

بازی موبایل Once Upon a Tower شما را به دنیای فانتزی خود می‌برد تا شاهزاده‌ی زندانی شده را از یک برج عظیم نجات دهید. وقتی صحبت از شاهزاده‌ی زندانی شده در برج باشد، می‌توان حدس زد که پای یک اژدها و شوالیه‌ای شجاع نیز در میان است. در شروع بازی می‌بینید که شوالیه وارد داستان شده و سعی می‌کند که با چکش قدرتمند خود، شاهزاده‌ی زندانی شده را نجات دهد. درست در همین لحظه شوالیه توسط اژدها بلعیده شده و چکش به‌صورت اتفاقی به داخل زندان شاهزاده پرتاب می‌شود. بله داستان کلیشه‌ای نبود و حالا شاهزاده چاره‌ای ندارد جز اینکه با استفاده از چکش به در و دیوار ضربه بزند و راهی برای خروج پیدا کند‌. به هیچ عنوان لیست بهترین بازی های اندروید زومجی را فراموش نکنید.

متن جایگزین
 متن جایگزین
 متن جایگزین

بازی اندروید و آیفون Once Upon a Tower یک اثر چالش برانگیز است که نباید آن را دست کم و ساده گرفت. شما در نقش شاهزاده باید شروع کنید به کندن اتاق و طبقه‌ها را یکی پس از دیگری حفر کنید تا درنهایت از قلعه خارج شوید. اما قلعه پر از موجودات مختلفی است که هر کدام به‌نوعی جلوی شما را خواهند گرفت. همچنین تنها یک ضربه کافی است تا به سطح یک بازگردید و دوباره بازی را شروع کنید. شاید بعد از شکست‌های زیاد با خود فکر کنید که بازی موبایل Once Upon a Tower پایانی ندارد و بازیکن باید مدام تلاش کند که رکورد قبلی خود را بشکند، اما این‌گونه نیست و درنهایت پایان بازی را بعد از گذشتن از آخرین طبقه خواهید دید.

تله‌ها و موانع زیادی در طول بازی انتظار شما را می‌کشند که عبور از آن‌ها کار ساده‌ای نخواهد بود

بازی اندروید و آیفون Once Upon a Tower سیستم حرکتی ساده‌ای دارد و برای حرکت کافی است که صفحه‌ی نمایشگر را لمس کنید و به جهات مختلف بکشید. همچنین با حرکت به سمت پایین، کاراکتر شروع به حفر و تخریب زمین می‌کند. اما باید مراقب جایی که در آن سقوط می‌کنید باشید زیرا تله‌های زیادی برای شما طراحی شده است که نباید به آن‌ها برخورد کنید. همچنین اژدها نیز بیکار نمی‌ماند و با اولین چکش شما به زمین، بیدار می‌شود تا مانع فرار شما از برج شود. اژدها مدام سعی می‌کند ازطریق پنجره‌های قلعه شما را به آتش بکشد و شما هم در مقابل باید از این پنجره‌ها دوری کنید. بازیکن با هر بار شکست خوردن و شروع دوباره، با یک چینش جدید در نحوه‌ی قرار گیری تله‌ها و دشمنان مواجه خواهد شد که این ویژگی تاثیر زیادی روی جذابیت و تنوع در روند بازی می‌گذارد.

متن جایگزین
 متن جایگزین
 متن جایگزین

بازی موبایل Once Upon a Tower حالت‌های شب و روز را هم شامل می‌شود که به واسطه‌ی گرافیک دوست‌داشتنی خود، منظره‌های زیبایی را برای شما پدید می‌آورد. همچنین شما می‌توانید از شاهزاده‌های دیگری به‌عنوان کاراکتر اصلی استفاده کنید که هر کدام ظاهر جذاب و خاص خود را دارند.

بازی اندروید و آیفون Once Upon a Tower توسط استودیوی Pomelo Games ساخته شده است. از دیگر ‍‌آ‌ثار این استودیوی خلاق می‌توان به بازی‌هایی مانند Mars: Mars و Bullet Boy اشاره کرد. بازی اندروید و آیفون Once Upon a Tower به واسطه‌ی گرافیگ و گیم‌ پلی دوست‌داشتنی خود می‌تواند به خوبی طرفداران این سبک از بازی‌ها را ساعت‌ها سرگرم کند. در ادامه می‌توانید با دیدن تریلر بازی نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Once Upon a Tower

برای مشاهده‌ و مقایسه مشخصات فنی و قیمت گوشی در فروشگاه‌های اینترنتی معتبر به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید: به‌روزترین قیمت گوشی شیائومی و قیمت گوشی هواوی در این بخش در کنار تصاویر رسمی، بررسی کاربران و پرسش‌های متداول در اختیار کاربران قرار گرفته است. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده