// پنجشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Mars: Mars

بپرید و بپرید و بازم هم بپرید. بازی اندروید و آیفون Mars: Mars داستان فضانوری در مریخ است که از سکویی به سکوی دیگر می‌پرد.

برخی بازی‌‌های ویدیویی حتی با وجود کنترلر نیز از ترکیب دکمه‌های مختلف استفاده می‌کنند تا به بازیکنان ضرباتی ترکیبی را برای مبارزه یا انجام حرکات خاص ارائه دهند. این بازی‌ها که اصولا در کنسول‌ها شاهد آنها هستیم، بازیکنان را با چالش‌هایی روبرو می‌کنند و از نظر کیفیت نیز در جایگاه قابل قبولی قرار می‌گیرند. اما با پیشرفت صنعت بازی‌های موبایل شاهد تغییری در نگرش گیم‌پلی بازی‌ها بودیم. بازی‌هایی که زمانی کنترل مشکلی داشتند اکنون جای خود را به بازی‌های ساده و تک حرکتی داده‌اند که تنها باید با لمس نمایشگر شخصیت اصلی را به هدف برسانید. یکی از این دست بازی‌ها که اخیرا منتشر شده بازی Mars: Mars است که بازیکنان را به ماجراجویی ساده،‌ اما چالشی در مریخ می‌برد.

بازی موبایل Mars: Mars

با انتخاب شخصیت جدید ظاهر بازی تغییر می‌کند

مانند سایر بازی‌های موبایل با ورود به بازی چندی از آموزش‌های ساده را یاد گرفته و سپس وارد بازی می‌شوید. وظیفه‌ شما تنها پرش از روی سکوها و ممانعت از برخورد شخصیت اصلی به سطح مریخ است. البته چالش پیش‌روی شما جدی تر از چند حرکت ساده خواهد بود. هدایت قهرمان داستان که یک فضانورد است با لمس دو قسمت چپ و راست نمایشگر در حالت افقی انجام می‌گیرد. به این شکل که با لمس سمت چپ نمایشگر شخصیت به سمت چپ حرکت کرده و با لمس سمت راست نمایشگر، فضانورد به سمت راست حرکت می‌کند. بازی از همان ابتدا محدودیت‌هایی را برای بازیکنان در نظر گرفته است. به عنوان مثال، سوخت فضانورد محدود است و به همین دلیل فضانورد را به صورت محدود می‌توانید حرکت دهید. از سوی دیگر، فضانورد نباید با سرعت بالا روی سکو فرود بیاید. در صورتی که مقداری سوخت را برای فرود شخصیت اصلی حفظ نکنید شاهد تکه تکه شدن فضانورد خواهید بود.

بازی همچنین شخصیت‌های مختلفی را شامل می‌شود که می‌توانید با به دست آوردن جعبه‌ها آن‌ها را آزاد کنید. البته شخصیت‌ها تنها از نظر ظاهر قابل تغییر نیستند و هر شخصیت ظاهر مرحله را به صورت کامل تغییر می‌دهد. به عنوان مثال، با آزادسازی یکی از کاراکترها محیط بازی به رنگ صورتی در آمده و آهنگی مربوط به منطقه جغرافیایی هاوایی پخش می‌شود. این تنوع با آزادسازی شخصیت‌های جدید بیشتر شده و شما می‌توانید ثبت رکورد را با ظاهری جدید ادامه دهید. بازی‌ همچنین دارای برخی ویژگی‌های کوچک، اما جالب است. با عبور از روبروی پایگاه‌ها و حفظ تعادل در مقابل دوربین می‌توانید یک سلفی زیبا را ثبت و در صفحه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. با جمع‌آوری آیتم‌هایی خاص نیز قابلیت درخواست تجهیزات از سیاره زمین در بازی گنجانده شده است که برای آزادسازی سریع‌تر شخصیت‌های جدید کاربرد دارد.

بازی موبایل Mars: Mars

اگر به دنبال یک سرگرمی در مترو یا اتوبوس هستید بازی Mars: Mars را حتما تجربه کنید. این بازی با طراحی زیبا و ارائه‌ شخصیت‌های مختلف، فرصتی مناسب را در اختیار بازیکنان گذاشته تا با پرش از روی سکوها در مریخ، ویژگی‌های جدید را به دست بیاورند. در صورتی که این بازی مطابق علایق شما نبود، زومجی به صورت روزانه در بخش معرفی بازی موبایل، بازی‌های متفاوتی را معرفی می‌کند. علاوه بر این اگر به دنبال بازی‌های رایگان هستید، حتما به مقاله بهترین بازی های رایگان اندروید سر بزنید.

| |

دانلود بازی Mars: Mars

دانلود کافه بازار Cafe Bazzar


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده