// چهار شنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۹

بهترین بازی های حال خوب کن اندروید

در این مقاله به معرفی بازی‌های موبایلی می‌پردازیم که بدون درگیری‌های عجیب‌و‌غریب فقط می‌خواهند حال مخاطب را خوب کنند. در ادامه مقاله همراه زومجی باشید.

گاهی اوقات به دلایل مختلف پیش می‌آید که ما آدم‌ها حال خوبی نداشته باشیم؛ این دلایل می‌تواند شامل مشکلات شخصی، اقتصادی یا بحران‌های اجتماعی اطرافمان باشد. در بیشتر مواقع بیرون رفتن با دوستان و تفریح با آن‌ها حالمان را خوب نمی‌کند و تنهایی در این حالت را ترجیح می‌دهیم. معمولا وقتی در این حالت قرار می‌گیریم به سراغ کارهایی مثل دیدن فیلم و خواندن کتاب‌هایی مورد علایقمان می‌رویم. در فیلم و کتاب ما دخالتی نداریم و صرفا آن را دنبال می‌کنیم و بدون اینکه درگیر ماجرایی شویم قصه را به اتمام می‌رسانیم. ولی در بازی‌ها به این شکل نیست و باید خودمان ماجراجویی را پیش برده و همین مورد ما را درگیر روایت بازی می‌کند و حتی گاهی متوجه زمان از دست رفته خود نیز نمی‌شویم. برای همین تصمیم گرفتیم در این مقاله بازی‌های موبایلی را معرفی کنیم که علاوه‌بر ماجراجویی جذابی که دارند، حال مخاطب را نیز خوب می‌کنند. با معرفی بهترین بازی های اندروید همراه باشید.

a life in music

A Life in Music

در اولین انتخاب به سراغ بازی اندروید و آیفون A Life in Music می‌رویم که پایه و اساس آن در رابطه با موسیقی است. بطوریکه بیش از ۳۰ ترک در سبک‌های مختلف در آن قرار دارد. روایت بازی در مورد دختر و پسری به نام‌های آنتونی و سیلویا است که به‌طور کاملا اتفاقی یکدیگر را در دبیرستان ملاقات می‌کنند و این ملاقات به واسطه علایق هر دوی آن‌ها به موسیقی بیشتر می‌شود. این گفت‌وگو به خاطر اتفاقی که‌ رخ می‌دهد زندگی هر دوی آن‌ها را تا آخر عمر تحت تاثیر می‌گذارد. موسیقی‌های درون بازی به‌گونه‌ای داستان این دو شخصیت را تعریف می‌کنند. گیم‌پلی بازی بسیار ساده و روان است و شما با نشانگرهایی که در صفحه قرار دارند می‌توانید کاراکتر بازی را کنترل و با کلیک روی آیتم‌ها آن‌ها را بررسی کنید.

دانلود بازی A Life in Music

Rayman Adventures

Rayman Adventures

یکی از بازی‌هایی که تقریبا همه گیمرها حداقل یکبار آن را تجربه کرده‌اند مجموعه بازی Rayman است. درحالی‌که بیش از ۱۰ سال از عمر این مجموعه می‌گذرد، همیشه در نسخه‌های گوناگون نوآوری‌های جدیدی داشته است. در بازی آیفون و اندروید Rayman Adventures با حفظ همه ویژگی‌های کاراکتر‌های اصلی بازی اینبار وارد یک ماجراجویی جذاب دیگر می‌شویم. بازی همانند نسخه‌های قبلی جذاب و دارای محیط‌های متنوعی که هرگیمری را عاشق خود می‌کند. در گیم‌پلی بازی شما می‌توانید با Swap کردن صفحه‌نمایش به چپ یا راست کاراکتر خود را کنترل و از آیتم‌‌های درون بازی استفاده کنید. درکنار تمام ویژگی‌های خوب بازی، چیزی که همیشه مجموعه را جذاب می‌کند موسیقی‌های شاد و هیجان‌انگیزی است که در بازی استفاده شده است، به‌نوعی که در هر مرحله موسیقی متفاوت و مناسب محیط را می‌شنوید. قطعا این بازی به خاطر محتوا و حس خوبی که دارد می‌تواند در هرحالی مناسب شما باشد.

دانلود بازی Rayman Adventures

FATHER AND SON

Father and Son

شاید نباید همیشه از یک بازی انتظار یک گیم‌پلی درگیرکننده را داشت و این امکان وجود دارد آنقدر داستان آن جذاب و گیرا باشد که فارغ از گیم‌پلی، محو روایتش شویم. بازی اندروید و آیفون Father and Son یکی از دسته بازی‌هایی است که بدون گیم‌پلی خاص، داستان خودش را تعریف می‌کند. روایت بازی از جایی آغاز می‌شود که مایکل، کاراکتر اصلی بازی نامه‌ای از طرف پدرش که اخیرا فوت شده دریافت می‌کند. در نامه از او درخواست می‌کند به موزه ناپل واقع در ایتالیا سفر کرده و از آخرین دستاورد‌های او بازدید کند و این در حالی اتفاق می‌افتد که رابطه آن‌ها به خاطر مسائل شخصی و کاری خوب نبوده است. گیم‌پلی بازی همان‌طور که گفته شد بسیار ساده است و صرفا با به حرکت درآوردن کاراکتر و بررسی برخی آیتم‌ها و صحبت با برخی شخصیت‌ها خلاصه می‌شود. گرافیک بازی یک تم هنری و نقاشی مانندی دارد که حس و حالی خوبی را به مخاطب منتقل می‌کند.

دانلود بازی Father and Son

Fishing Life

Fishing Life

یکی از کارهایی که به آدم آرامش می‌دهد ماهیگیری درکنار رودخانه یا یک دریاچه است. این موضوع برخی از استودیوها را به سمت ساخت بازی‌های شبیه‌ساز ماهگیری کشاند ولی بیشتر آن‌ها موفق به جذب مخاطب خاصی نشده‌اند. استودیوی Nexelon inc با ساخت بازی اندروید و آیفون Fishing Life و قرار دادن داستانی درام در آن یک اثر متفاوت در این سبک را طراحی کرده است. روایتی که در بین بازی مشاهده می‌کنید در رابطه با گذشته شخصیت اصلی بازی و رابطه‌‌ خود با پدرش را تعریف می‌کند. در گیم‌پلی شما با به حرکت در آوردن قایق و قرار دادن آن در موقیعت مناسب به ماهی‌گیری می‌پردازید. گرافیک بازی در نوع خود چشم نواز است ولی موردی که بازی را جذاب‌ می‌کند موسیقی آن است چیزی که حتی در گیم‌پلی تاثیر مستقیم دارد و با گوش دادن به صدا‌ها تشخیص می‌دهید چه صیدهایی در راه است!

دانلود بازی Fishing Life

Tengami

Tengami

سبک‌و‌سیاق بیشتر آثار فرهنگی ژاپنی مملو از جذابیت‌های بصری است و اگر این آثار در زمینه فرهنگ قدیم ژاپن باشد آن را به بهترین شکل ممکن به تصویر می‌کشانند. برای ششمین بازی به سراغ بازی اندروید و آیفون Tengami می‌رویم که هر چند یک تجربه کوتاه است ولی با یک اثر خلاقانه طرف هستیم. بازی در یک کتاب سه‌بعدی جریان دارد و شما وظیفه کنترل یک مرد را در اختیار دارید. بازی معماهای مختلفی در خود دارد و درکنار گرافیک فوق‌العاده، موسیقی گوش نوازی را نیز می‌شنوید. گیم‌پلی بازی به سبک آثار اشاره و کلیک است و خیلی زود روند بازی را یاد می‌گیرید. یک نکته جالب در مورد بازی زمانی است ‌که کاراکتر به انتهای صحنه می‌رسد و مانند یک کتاب واقعی صفحه ورق می‌خورد و صحنه بازی عوض می‌شود.

دانلود بازی Tengami

LIMBO

Limbo

برخی‌ها تصور می‌کنند موفقیت برخی بازی‌های مستقل اتفاقی است و در آینده توسط آن تیم تکرار نمی‌شود. ولی استودیوی Playdead خلاف این امر را ثابت کرد و با ساخت بازی Inside باردیگر توانایی خود را نشان داد. این تیم خلاق در ابتدا با ساخت بازی Limbo که بعد از مدتی برای اندروید و آیفون نیز منتشر شد به سرعت در بین گیمر‌ها محبوب شد. در بازی Limbo کنترل یک پسربچه را که چیزی درباره آن نمی‌دانیم در اختیار داریم و وارد یک ماجراجویی می‌شویم که مثل نام بازی مانند یک برزخ است. بازی درحالی‌که یک تم تاریک دارد ولی تیم سازنده به‌حدی جذاب و گیرا محیط را طراحی کرده است که مخاطب را محو خود می‌کند. کنترل بازی شامل پرش و به چپ و راست رفتن است ولی با همین المان‌ها، معماهای درون بازی حسابی ذهن شما را درگیر می‌کند.

دانلود بازی Limbo

Alto

Alto's Odyssey

بازی‌های سبک دویدن بی‌نهایت از آثاری هستند که طرفداران زیادی دارند. استودیوی‌های زیادی بازی‌های این سبک را در انواع  مختلفی ساخته و منتشر کرده‌اند که هر کدام سبک و سیاق خودشان را دارند. ولی در این بین بازی‌هایی هستند که با همان مکانیزم ولی در نوعی دیگر مخاطب را شیفته خود می‌کنند. بازی اندروید و آیفون Alto's Odyssey یکی از بازی‌های جذاب این سبک است که با اتمسفر جذاب و موسیقی بسیار دلنشینی که دارد هر گیمری را به سمت خود جذب می‌کند. در این بازی انواع محیط‌های متنوع و چشم نواز وجود دارد و مخاطب اصلا احساس یکنواختی در آن نمی‌کند. گیم‌پلی بازی روان است، شما کنترل یک اسکیت سوار را در اختیار دارید و باید از مانع‌های موجود بگذرید. در بازی می‌توانید ازطریق کسب امتیاز، آیتم‌ها و ارتقاهایی را انجام دهید که بسیار کاربردی هستند.

دانلود بازی Alto's Odyssey

Never Alone: Ki Edition

مقاله‌های مرتبط:

Never Alone

بازی بعدی که می‌خواهیم برای شما معرفی کنیم هرچند مانند بازی‌های قبلی داستان شادی ندارد ولی آنقدر جالب کار شده است که کاملا حس کاراکتر بازی را درک خواهید کرد. بازی اندروید و آیفون Never Alone داستان دختری را که همراه روباهی که آن را فاکس می‌نامد روایت می‌کند. نونا، کاراکتر اصلی بازی به‌دنبال دلیل نابودی لایه ازون در دل کوهستان‌های الاسکا است و می‌خواهد به‌گونه‌ای جلوی این اتفاق را بگیرد ولی باید از اتفاق‌های خطرناک پیش رو،  جان سالم بدر ببرد. گیم‌پلی بازی نیز جالب کار شده است و در مواقع طوفانی باید عکس العمل مناسب را انجام بدهید و به کمک فاکس برخی از چالش‌ها را رد کنید.

دانلود بازی Never Alone

The Mooseman

The Mooseman

اینبار به سراغ یک بازی مستقل می‌رویم که توسط یک تیم دو نفره ساخته شده است. بازی اندروید و آیفون The Mooseman ساخته ولادمیر بلتسکی و میخائیل شواچکو یک داستان خاص را تعریف می‌کند. روایت بازی برگرفته از افسانه‌های روسی است و شما با مردی همراه می‌شوید که یک کاهن بوده و نیمه خدا و نیمه انسان است. شما می‌توانید با زدن دکمه قرار گرفته بین دید ماورایی و معمولی سویچ کنید که اصلی‌ترین مکانیزم بازی است. شاید در طول بازی کمی سخت باشد داستان آن را درک کنید و باید با جست‌وجو و بررسی آیتم‌ها داستان را متوجه بشوید. بازی را می‌توان یک شبیه‌ساز پیاده‌ روی دانست ولی در عین سادگی می‌تواند شما را کاملا درگیر ماجرای خودش کند.

دانلود بازی The Mooseman

بازی Monument Valley 2

Monument Valley 2

برای دهمین بازی به معرفی بازی اندروید و آیفون Monument Valley 2 می‌پردازیم که به‌شدت خلاقانه و پر شده از چالش‌ها و محیط‌های متنوع است که حسابی ذهن شما را به چالش می‌کشاند. پس از موفقیت‌های زیادی که سازنده بازی یعنی استودیوی Ustwo از نسخه اول این بازی به‌دست آورد تقریبا حدس زده می‌شد که نسخه دوم بازی نیز ساخته شود. روایت بازی در مورد مادر و دختری است که قصه‌‌ آن‌ها در ۳ بخش به تصویر کشیده می‌شود. بخش اول که درکنار یکدیگر قرار دارند، در بخش دوم هرکدام به‌صورت جدا و در بخش سوم که دیدار مجدد آن‌ها را تشکیل می‌دهد. تیم سازنده با دقت بسیاری محیط‌های بازی و نحوه روایت آن را طراحی کرده ‌است و هر بخش جذابیت خاص خود را دارد. بازی انواع چالش‌های متنوع را در خود دارد هرچند که نسبت به نسخه قبلی درجه سختی آن کاهش یافته است.

دانلود بازی Monument Valley 2

Valiant Hearts The Great War

Valiant Hearts The Great War

شاید نباید همه بازی‌ها هدف اصلیشان سرگرم کردن مخاطب‌های خودشان باشد. گاهی اوقات برخی از این آثار می‌خواهند حقایقی را در قالب بازی روایت کنند که شاید خیلی‌ها درکی از آن نداشته باشند. بازی اندروید و آیفون Valiant Hearts The Great War می‌خواهد در قالب یک بازی دو بعدی روایتی تلخ از فضای جنگ را به مخاطب نشان دهد. می‌توان گفت این کار را استودیوی Ubisoft Montpellier به بهترین شکل ممکن انجام داده است. بازی داستان مرد میانسالی به نام امیلی را روایت می‌کند که به خاطر وقایع جنگی آن سال مجبور به شرکت در جنگ می‌شود. بازی دارای اپیزودهای مختلفی است و گاهی نیز جای کاراکترهای دیگر قرار می‌گیرید. گیم‌پلی بازی دارای پیچیدگی خاصی نیست و بعد از مدت کوتاهی آن را کاملا متوجه می‌شوید. بازی دارای معماهای متعادلی نیز است که برای حل آن، باید کمی به محیط‌های اطراف دقت کنید.

دانلود بازی Valiant Hearts: The Great War

Old Man

مقاله‌های مرتبط:

Old Man's Journey

می‌توان این را به جرأت گفت که تیم‌‌های مستقل بازی‌سازی خلاقیت بیشتری نسبت به استودیوهای بزرگ دارند و همیشه با طراحی گیم‌پلی جالب اما ساده و داستانی مفهومی مخاطب‌ را جذب خود می‌کند. بازی اندروید و آیفون Old Man's Journey ساخته استودیوی Broken Rules یکی از همین تیم‌های خلاق است. روایت بازی در مورد پیرمردی است که در یک روز، نامه‌ای به دست او می‌رسد و سریع بار خود را جمع و راهی سفری طولانی می‌شود. طراحی محیط‌ و موسیقی در بازی بسیار دقیق و منحصر‌به‌فرد است و حس خوبی را به گیمر منتقل می‌کند. گیم‌پلی بازی در عین سادگی‌‌ که دارد ولی پرشده از معماهای مختلفی که برای حل آن‌ها باید دقت خوبی داشته باشید.

دانلود بازی Old Man's Journey

CHUCHEL

مقاله‌های مرتبط:

CHUCHEL

در مقدمه مقاله اشاره کردیم که بعضی اوقات حال خوبی نداریم و تقریبا سوژه‌ای پیش می‌آید که حال ما را خوب کند. در این جا بازهم استودیوی خلاق Amanita Design به سراغ این دسته از آدم‌ها می‌آید و علاوه‌بر اینکه حالشان را خوب می‌کند بلکه گاهی نیز باعث خنده‌های بلند گیمر می‌شود. بازی اندروید و آیفون CHUCHEL با طراحی بی‌نظیر کاراکتر اصلی بازی و همان‌طور دیگر شخصیت‌های آن کاری را با گیمر می‌کنند که قدم به قدم با کاراکتر همراهی کند و از بعضی کارهای آن حسابی خنده بر لبشان بیاید. داستان بازی بسیار ساده است و گیمر را وارد ریزه کاری‌ها نمی‌کند. شما در نقش یک موجود پشمالو هستید و باید گیلاسی را که دائما از دست شما فرار می‌کند بگیرید. البته هر وقت به نزدیکی آن‌ می‌رسید بلایی سرتان می‌آید و باید آن موضوع را رفع کنید. موردی که در تمام آثار این استودیو به چشم می‌آید موسیقی‌هایی است که برای بازی‌هایش می‌سازد که در این بازی نیز به بهترین شکل ممکن این کار را کرده است. به شخصه فکر می‌کنم این بازی مانند یک قرص ضدافسردگی عمل می‌کند و حال بد شما را در هرحالی خوب می‌کند!

دانلود بازی CHUCHEL

The Office Ques

The Office Ques

برخی از بازی‌ها شاید حال فعلی شما را نشان دهند مانند بی‌حوصلگی و تکرار کارهایی که همیشه در حال انجام آن هستید. در بازی اندروید و آیفون The Office Ques شما دقیقا کنترل کارمندی را در اختیار دارید که در یک شرکت کار می‌کند و به‌شدت از کار تکراری خود خسته شده‌ است. ولی در یکی از روز‌های کاری اتفاقی رخ می‌دهد که شما را وارد یک ماجراجویی جالب و جذاب می‌کند. شاید طول مدت بازی کوتاه باشد ولی در همین زمان کوتاه کاراکتر‌های زیاد، متنوع و بامزه‌ای وجود دارند که درکنار گرافیک هنری که تیم سازنده یعنی استودیوی 11Sheep طراحی کرده بازی را برای مخاطب جذاب می‌کند. گیم‌پلی بازی به سبک اشاره و کلیک است و در آن معماهای جالب و خلاقانه‌ای قرار دارد که کمی شما را درگیر خودش می‌کند.

دانلود بازی The Office Quest

Gorogoa

مقاله‌های مرتبط:

Gorogoa

شاید خیلی از گیمرها دوست دارند داستان بازی ساده باشد و کلیت آن را همان اوایل بازی متوجه بشوند. در برخی بازی‌ها پیش‌ می‌آید که گیمر در اوایل بازی آخر بازی را کاملا درست حدس می‌زند. ولی برخی از بازی‌ها بگونه‌ای با داستان سرایی صحیح و روایتی درست اینکار را انجام می‌دهند که مشتاقانه دوست دارید تا آخرین لحظه بازی را تجربه کنید. بازی اندروید و آیفون Gorogoa ساخته تک نفره Jason Roberts است که دقیقا همان کاری را می‌کند که درست است. در بازی شما وظیفه دارید که ۵ گوی با رنگ‌های مختلف را جمع آوری کنید ولی دلیل آن را نمی‌دانید! فضا سازی بازی به قدری چشم نواز و جذاب کار شده است که گیمر را مشتاق‌تر از گذشته برای متوجه شدن داستان بازی می‌کند. گیم‌پلی به شکل پازل است و باید با قرار دادن درست قطعه‌ها روند بازی را طی کنید و می‌توان گفت هرکدام از این قطعه‌ها داستان و معماهای خود را دارند. 

دانلود بازی Gorogoa

Kelvin and the Infamous Machine

Kelvin and the Infamous Machine

در قسمت بالا به بازی CHUCHEL اشاره کردیم که می‌تواند به‌ راحتی شما را به بخنداند، اینبار می‌خواهیم بازی دیگر برای شما معرفی کنیم که تاحدی اینکار را می‌کند. اگر به زندگی افراد معروف دنیا که کاراهای بزرگی انجام داده‌اند علاقه دارید باید بازی اندروید و آیفون Kelvin and the Infamous Machine را تجربه کنید. داستان بازی درباره کوین شخصیت اصلی بازی است که یک ماشین زمان را در اختیار دارد و می‌تواند در زمان سفر کند و به دیدار بزرگان تاریخ از جمله لئوناردو داوینچی، آیزاک نیوتن و دیگر شخصیت‌های بزرگ تاریخ برود. ولی نکته اینجا است که نمی‌تواند تاریخ معینی را انتخاب کند و به‌صورت کاملا اتفاقی وارد برهه‌ای از تاریخ می‌شود و ماجراجویی جالبی را رقم می‌زند. گیم‌پلی بازی به سبک اشاره و کلیک است و با انتخاب مکان‌ها جابه‌جا می‌شوید و با انتخاب آیتم‌‌ها باید معماها را حل کنید. به‌طور کلی ساخته استودیوی Blyts سرگرم کننده و ماجراجویی جذابی برای گیمر آماده کرده ‌است.

دانلود بازی Infamous Machine

OXENFREE

مقاله‌های مرتبط:

Oxenfree

بیشتر بازی‌ها معمولا یک سناریوی از پیش تعیین شده و یک پایان‌بندی مشخص دارند. ولی در این بین استودیوهای خلاقی هستند که با انتخاب‌هایی که به گیمرها می‌سپارند پایان بازی را وابسته به انتخاب‌های خودشان قرار می‌دهد. بازی Oxenfree که توسط استودیوی مستقل و خلاق Night School Studio ساخته و منتشر شده است که کاملا دیالوگ محور و براساس انتخاب‌ها گیمر پایان بازی نیز متفاوت است. داستان بازی درباره چند دوست است که برای تفریح و خوش‌گذرانی به جزیره‌ای به نام Edwards Island می‌روند، که در این جزیره‌ توسط ارواح محاصره می‌شوند. شما در بازی کنترل شخصیت اصلی بازی یعنی الکس را بر عهده دارید که با رادیویی که صداهای عجیب و غریبی که دارد وارد یک ماجراجویی می‌شوید. بازی وابسته و به انتخاب گیمرها شما است و با انتخاب‌هایی که می‌کنید پایان بازی را تغییر می‌دهید. شما می‌توانید در محیط قدم بزنید، همینطور معماهای بازی را حل کنید البته معماها بیشتر مربوط‌به همان رادیویی است که همراه خود دارید. بطورکلی این بازی می‌تواند شما را درگیر خودش کند و باتوجه‌به پایان‌های مختلف ارزش تکرار بالایی دارد.

دانلود بازی Oxenfree

The Witness

مقاله‌های مرتبط:

The Witness

شاید نباید این بازی را در فهرست قرار می‌دادیم ولی یکی از دلایل این کار محیط‌های آرامش‌بخش و معماهای واقعا چالش برانگیز بازی است. بازی آیفون The Witness شاید شروع جالب و حس مرموزی داشته باشد ولی بعد از مدتی در میان هیچی قرار می‌گیرید و صرفا در این محیط‌ها مشغول حل معما‌های بعضاً سخت هستید! بازی داستان خاصی را ندارد و شما صرفا وارد جزیره می‌شوید و باید  معماهای پشت سرهم آن را حل کنید. در آخر، انتخاب این بازی کاملا به سلیقه شما بستگی دارد ولی می‌توان آن را تجربه کرد و شاید از معماهای بازی لذت برد.

دانلود بازی The Witness

Lily’s Garden

Lily’s Garden

در این قسمت به معرفی یک بازی استراتژیک و جذاب می‌پردازیم که در مدت کوتاهی بسیار محبوب شد. در بازی اندروید و آیفون Lily’s Garden شما وظیفه دارید یک عمارت قدیمی را به روزهای اوجش برگردانید. داستان بازی از جایی شروع می‌شود که درگیری های روزمره لیلی شخصیت اصلی بازی را نشان می‌دهد و در همین حین یک نامه مسیر زندگی‌اش را تغییر می‌دهد. در نامه‌ای که از طرف عمه‌اش که به‌تازگی فوت شده درخواست می‌شود در مدت ۳۰ روز عمارت قدیمی او را بازسازی کند و در صورت انجام این کار ارثیه‌ی بزرگی به او می‌رسد. گیم‌پلی بازی جالب کار شده و شما برای بیشتر مواردی که مربوط‌ به نوسازی عمارت است باید پازل‌های مختلفی را حل کنید، که البته اگر دوست داشته باشید می‌توانید از خرید‌های درون برنامه‌ای استفاده کنید.

دانلود بازی Lily's Garden

Journey

Journey

بازی‌های مستقل همیشه حرف‌های زیادی برای گفتن دارند به‌گونه‌ای که حتی استودیوهای معروف‌تر هم توانایی اینکار را ندارند. بازی آیفون Journey یکی از بازی‌های مستقل است که در ابتدا برای کنسول پلی‌استیشن 3 و بعد از چند سال برای آیفون نیز منتشر شد. در ابتدای بازی به هیچ‌ چیزی اشاره نمی‌شود و شما با کاراکتری که ردای قرمز رنگی دارد در یک بیابان بزرگ و شنی که پر از المان‌های مختلف است،  قرار می‌گیرید. در اوایل بازی تمام مکانیزیم‌های بازی دستتان می‌آید و شما فقط باید به راهتان ادامه دهید و از موسیقی و محیط چشم‌نواز آن لذت ببرید. نکته مهمی که در بررسی بازی در زومجی انجام شد این است: "خودتان را از این تجربه‌ی تکرارنشدنی آن محروم نکنید."

دانلود بازی Journey

GRIS

GRIS

شاید یکی از دلایلی که من را ترغیب بیشتری کرد که این مقاله را بنویسیم بازی Gris بود. وقتی می‌خواهیم درباره یک بازی مستقل شاهکار حرف بزنیم باید چه چیزی در درون بازی باشد که آن را اینگونه توصیف کنیم؟! در بازی‌ موبایل Gris  از تک،تک لحظه‌های آن لذت می‌برید و به یک تجربه فراموش نشدنی برای شما تبدیل می‌شود. بازی‌ای که به واسطه موسیقی بی‌نظیرش و به رخ کشیدن محیط مینیمال آن و همینطور روایت احساسی و درونی کاراکتر اصلی بازی آن را به‌عنوان اثر بی‌نظیر تبدیل کرده‌است. در مقدمه اشاره شد که می‌خواهیم بازی‌هایی را معرفی کنیم که حال شما را خوب می‌کند و قطعا از دست دادن بازی Gris بعدها یکی از دلایل ناراحتی شما می‌شود و الان بهترین زمان است که آن را تجربه کنید. هرچند اگر هنوز باور ندارید که یک بازی چقدر می‌تواند حال شما را عوض کند بهتر است دقایقی از این بازی را در ویدیوی زیر ببینید، البته اگر مشکلی با اسپویل آن ندارید!

دانلود بازی Gris

در این مقاله سعی شد به معرفی بازی‌هایی بپردازیم که به واسطه مشکلاتی که برای همه پیش می‌آید با تجربه آن‌ها حال شما را عوض می‌کنند. بازی‌هایی که با به تصویر کشیدن از یک صحنه درام گرفته تا صحنه‌هایی از بازی CHUCHEL که به‌راحتی خنده بر لب شما می‌آورد و به‌عنوان کلام آخر امیدوارم همیشه حال شما خوب و سرحال باشد و این بازی‌‌ها را در حال خوبی تجربه کنید.

برای اطلاع از مشخصات فنی، قیمت گوشی و دیگر موارد لازم برای خرید موبایل می‌توانید از بخش محصولات زومیت استفاده کنید و به‌روزترین قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت آیفون را در این بخش مشاهده کنید؛ همچنین علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به پرسش‌های شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده