// دوشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۱

معرفی بازی موبایل Valiant Hearts: The Great War

بازی Valiant Hearts: The Great War با داستانی تلخ از حقایق جنگ بازی‌کنان را وارد فضایی تاریک و خفقان‌آور می‌کند.

استدیو نام آشنای یوبیسافت ناشر بازی‌های معروف و مورد انتظار، در سال ۲۰۱۴ به سراغ تکه تاریکی از تاریخ یعنی جنگ می‌رود و با انتشار بازی‌ای به نام Valiant Hearts: The Great War بازیکنان را وارد دنیای تاریک جنگ می‌کند. دنیایی که بوی خون، غارت، جدایی و ویرانی می‌دهد.

بازی Valiant Hearts: The Great War با داستان‌سرایی بی‌نقص خود شما را وادار به همذات‌پنداری با تمام شخصیت‌های خود می‌‌‌کند. داستان بازی در وهله‌ای از جنگ جهانی اول رخ می‌دهد و شما را در نقش مرد میانسالی به اسم امیل رها می‌کند. مردی که درد دوری خانواده‌اش به خاطر جنگ گلویش را فشار می‌دهد. او از مزرعه خود برای جنگ عازم سنت میل می‌شود. امیل به مانند دیگران هیچ تجربه‌ای از جنگ ندارد و فقط به خاطر دفاع از سرزمین و خانواده‌اش وارد چنین درگیری عظیمی شده است.

تمام المان‌های به کار گرفته شده برای ساخت این بازی دست به دست هم داده‌اند تا این بازی روایت‌گر خوبی برای فضای تاریک جنگ باشد. موتور استفاده شده برای ساخت این بازی یوبی‌آرت است که بازی ریمن با آن ساخته شده و از حق نگذریم استفاده آن برای خلق این بازی یک انتخاب هوشمندانه از طرف یوبیسافت بوده است. این بازی دارای گرافیک ۲.۵ بعدی است و طراحی‌های اسکچ مانند آن جذابیت آن را دو چندان کرده است که بازیکن به‌راحتی می‌تواند با محیط بازی ارتباط نزدیکی برقرار کند. اما یک بازی با تمام جلوه‌های بصری زیبا و پیشرفته خود بدون یک موسیقی گوش‌نواز موفق نخواهد شد. موسیقی این بازی واقعا خوب کار شده است که به شخصه خود من هر وقت به آن گوش می‌دهم وارد دنیایی دیگر می‌شوم.

بازی Valiant Hearts: The Great War به صورت اپیزودیک طراحی شده است که هر کدام از قسمت ها دنبال قسمت دیگری است و شما باید به صورت جداگانه هر مرحله را به اتمام برسانید تا بتوانید وارد مرحله بعدی شوید. موقعی که داستان بازی را پشت‌سر گذاشتید می‌توانید کمیک بوک و آرت بوک بازی که در آخر آزاد می‌شود را بخوانید.

بازی Valiant Hearts: The Great War در گوگل پلی امتیاز خوب ۴.۵ را به دست آورده است. می‌توانید برای آشنایی بیشتر با محیط بازی عکس‌های زیر را مشاهده کنید.

Valiant Hearts: The Great War را می‌توانید از گوگل پلی با قیمت ۱۴.۹۹ دلار و آیتونز به صورت رایگان (به‌مدت محدود) برای گوشی اندروید یا iOS خود دریافت کنید.

دانلود بازی Valiant Hearts: The Great War از پلی‌استور | دانلود از آیتونز


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده