// پنجشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

معرفی بازی موبایل Never Alone

اگر به ماجراجویی در یک محیط سرد و یخ‌زده علاقه‌مند هستید، با معرفی بازی Nevre Alone همراه ما باشید.

می‌خوام براتون یه داستان قدیمی بگم که موقعی که خیلی جوون بودم از ناسروک شنیدم. اون می‌گفت یه دختری بود که تو یه جای خیلی دور با خانوادش زندگی می‌کرد. این دختر عاشق شکار بود و جوری بزرگ شده بود که قادر به انجام هرکاری بود تا اینکه یه کولاک همه‌چیز رو عوض کرد.

این‌ جمله‌ها را در اول بازی Never Alone می‌شنوید که ساخته کمپانی ای‌لاین مدیا (E-Line Media) است.

ماجراجویی در دنیای بازی‌های ویدیویی یکی از لذت بخش‌ترین کارهایی است که می‌توان ساعت‌ها با آن مشغول بود. مخصوصا اگر این ماجراجویی از کنسول‌ها به تلفن‌های هوشمند روانه شده باشد. بازی Never Alone با داستانی عمیق که در قلب الاسکا اتفاق می‌افتد یکی از بازی‌های ماجراجویانه‌ای است که اول برای کنسول‌های بازی و پی‌سی عرضه شد و سپس در سال ۲۰۱۶ راه خود را به تلفن‌های همراه باز کرد.

داستان بازی روایت نسبتا تلخی از یک دختربچه به نام نونا را دارد که به‌همراه روباه سفید و زیبای خود که فاکس صدایش می‌کند عازم سفری در دل الاسکا می‌شود. نونا به‌دنبال دلیل نابودی لایه اوزون می‌گردد و می‌خواهد از این اتفاق جلوگیری کند اما از بخت بد او در همان ابتدای داستان باید از دست خرس قطبی که قصد جانش را کرده، فرار کند.

گرافیک بازی به صورت دو و نیم بعدی طراحی شده که از حق نگذریم بسیار خوب از آب درآمده و حس بودن در یک محیط یخ زده و مملو از برف را کاملا به مخاطب القا می‌کند. طراحی شخصیت‌های بازی هم با جزییات بسیار خوبی کار شده است که یک حس تعامل بین بازی‌کن و شخصیت اصلی بازی را به خوبی ایجاد می‌کند و موسیقی بازی نیز کاملا با محیط و شرایط سازگاری دارد و می‌تواند حس مخاطب را در لحظه‌های حساس دوچندان کند.

بازی Never Alone جز معدود بازی‌هایی است که با پورت شدن بر روی موبایل نه تنها جذابیت خود را از دست نداده بلکه کنترل نونا به دلیل لمسی بودن تلفن همراه بسیار راحت‌تر است و بازی‌کن را بیشتر به شخصیت اصلی بازی نزدیک می‌کند.

بازی موبایل Never Alone با تمام تلاش سازنده خود توانسته امتیاز خوب ۴.۶ را از گوگل پلی کسب کند. شما می‌توانید این بازی را از گوگل پلی و آیتونز با قیمت ۴.۹۹ دلار برای گوشی اندروید یا iOS خود خریداری کنید.

خرید بازی Never Alone از پلی‌استور | خرید از آیتونز


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده