// چهار شنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل FishingStrike

بازی موبایل FishingStrike اثر هیجان انگیزی است که شما را به ماهی گیری دعوت می‌کند و با گیم پلی چالش برانگیز خود، این کار را با آدرنالین زیادی همراه می‌کند. با زومجی همراه شوید.

بازی موبایل FishingStrike اثر جذابی در سبک ورزشی است که توسط Netmarble Corporation ارائه شده و شما را به دنیای ماهی گیری می‌برد. ریتم این بازی به گونه‌ای است که باید با تمام تلاش خود، بتوانید ماهی‌های مورد علاقه خود را شکار کرده و امتیاز لازم را در بازی کسب کنید.

این بازی اندروید دارای گیم‌پلی هیجان‌انگیزی است و بازیکن از یک ریتم مشخص پیروی می‌کند و سعی می‌کند که ماهی‌ها را در قلاب خود گرفتار کند. ماهی‌ها بعد از اینکه در قلاب گرفتار شدند، تقلا می‌کنند و این وظیفه شما است تا کار ماهی را تمام کنید. این ماهی‌ها بسته به نوعی که دارند، از درجه سختی خاصی برخوردار هستند و شما برای پیروزی بر آنها باید تمرکز بالایی داشته باشید و بتوانید عملیاتی نظیر چرخاندن قرقره را در مدت زمان درست انجام دهید. این کل گیم پلی بازی است و شما باید با ایجاد یک آرشیو جامع از ماهی‌ها، بهترین امتیازات و رکوردها را برای خود ثبت کنید. بیش از ۵۰۰ نوع ماهی در بازی وجود دارد که همگی در سطوح بالاتر بازی قابل دسترس خواهند بود و شما می‌توانید تجربه گرفتن آنها را به روش‌های مختلف داشته باشید. می‌توانید قلاب‌های جدید و قدرتمندتر را خریداری کرده و شانس خود را برای ماهی گیری بسیار بیش‌تر کنید.

FishingStrike

گرافیک این بازی آیفون بسیار واقع گرایانه جلوه می‌کند و شاهد حرکات تعاملی بسیار جالبی از سوی قرقره و ماهی‌ها هستیم. اندازه ماهی‌ها بسیار متفاوت است و شاهد طراحی و رنگ بندی بسیار زیبای آنها خواهید بود. آرواره‌های کوسه‌ها برای به دام انداختن ماهی‌های گرفتار شده به خوبی کار شده است و شاهد حس و حال خاصی در این زمینه هستیم. موسیقی نیز با هیجان بازی همراهی می‌کند و با صداگذاری جالب شخصیت‌ها، سعی می‌کند که بازیکن بتواند احساس واقعی یک ماهی گیر را تجربه کند. این روند در مراحل فرعی نیز دیده می‌شود و حس خوبی به بازیکن القا می‌کند. آکواریوم بازی بسیار زیبا و دلربا است و شما با انتخاب خودتان می‌توانید ماهی که می‌خواهید گیر بیاندازید را در آکواریوم خود داشته باشید. انتخاب ماهی‌ها استراتژی خاص خود را دارد و هر بازیکنی برحسب سلیقه خود می‌تواند انتخاب‌های خود را بررسی کند.

با توجه به چالش‌های فوق العاده هیجان انگیزی که در هنگام گرفتن ماهی‌ها تجربه می‌کنید، این امکان را خواهید داشت که از ماهی‌ها نگهدری کرده و برای ساخت کلکسیون از آنها استفاده کنید. تنها کاری که شما انجام می‌دهید، کشیدن انگشت به طرفین و چرخاندن قرقره است؛ اما همین کار ساده به چالش بزرگی تبدیل می‌شود و تمرکز و سرعت عمل بالای بازیکنان را می‌طلبد. پس حتما توجه لازم را داشته باشید که بتواند ماهی را در تور نگه داشته و اشتباه نکنید. یک اشتباه به ظاهر ساده می‌تواند تمامی‌رشته‌های شما را پنبه کند. جزییات و حساسیت بازی در حرکات شما خودش را نشان می‌دهد و به همین خاطر بازیکن باید نهایت دقت را داشته باشد. این موضوع در قبال ماهی‌های بزرگ‌تر و با ارزش‌تر، ببیشتر خود را نشان می‌دهد.

FishingStrike

جهان بازی بسیار گسترده است و شاهد این هستیم که جزیره‌های زیادی در بازی وجود دارند. جزیره‌هایی از سرتاسر کره زمین که هرکدام چالش خاص خودشان را دارند و ماهی‌های مخصوص به هر کدام در آنها قرار گرفته‌اند. رویدادهای متنوع به صورت روزانه ارائه می‌شود که می‌توانید در آنها شرکت کرده و امتیازات خود را افزایش دهید. قدرت‌های خاصی در هنگام ماهی گیری در اختیار شما قرار داده می‌شود که می‌توانید از آنها استفاده کرده و ماهی را با شانس بیش‌تری به‌دست بیاورید. این قدرت‌ها هیجان ماهی گیری را بیش‌تر می‌کنند و باعث می‌شود که جلوه‌های ویژه خاصی را در هنگام استفاده از آنها شاهد باشیم. این قدرت‌ها، بسته به امتیازاتی که به‌دست آورده‌اید به شما اعطا می‌شود و حتی می‌توانید با دادن امتیاز، این قدرت‌ها را خریداری کنید. در دنیای آنلاین بازی، می‌توانید با دیگران به چت پرداخته و در گروه‌های مختلف عضو شوید. سطح خاصی با توجه به سپری کردن مراحل به شما داده می‌شود که می‌توانید به آپگرید کردن بخش‌های مختلف توسط آن بپردازید.

بازی موبایل FishingStrike اثر هیجان انگیزی است که می‌تواند آدرنالین شما را بسیار بالا ببرد و سرعت انگشتان شما را به چالش بکشد. واقع گرایانه بودن گرافیک بازی و تنوع زیاد در ماهی‌ها، نکات بارزی هستند که تجربه بازی را ارزشمند می‌کنند. اگر از طرفداران گیم پلی چالش برانگیز هستید، این بازی می‌تواند تا حدودی نیازهای‌تان را برطرف کند. این بازی را می‌توانید از پلی استور و اپ استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون FishingStrike


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده