// سه شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Lineage 2 Revolution

بازی موبایل Lineage 2: Revolution اثری نقش‌آفرینی و MMO است که داستانی ناب و گیم‌پلی‌ای غنی را در اختیار مخاطبان این سبک قرار می‌دهد.

وقتی هوادار بازی‌های نقش آفرینی باشید، مهم نیست چه پلتفرمی دارید، همیشه سعی می‌کنید بهترین آثار این سبک را تجربه کنید و لذت ببرید. با اینکه هواداران بازی‌های نقش‌آفرینی و MMO روی پلتفرم موبایل کم تعداد نیستند، ولی آثار این سبک آن‌چنان که باید و شاید بازیکن را میخ‌کوب نمی‌کند. تمامی آثار نقطه ضعف‌هایی دارند و تجربه کاملی را ارائه نمی‌دهند. در این میان به سراغ بازی‌ای می‌رویم که از همه نظر کامل است و می‌تواند ساعت‌ها و حتی ماه‌ها و سال‌ها شما را سرگرم کند. بازی اندروید و آیفون Lineage 2 Revolution یکی از همان بازی‌هایی است که با تجربه آن با خود می‌گویید که ایول، عجب بازی خفنیه! اولین موردی که بازیکن جذب آن می‌شود، داستان بازی اندروید و آیفون Lineage 2 Revolution است که روایتگر جنگی بی‌پایان و دیوانه‌وار در سرزمین آدرین است؛ سرزمینی که وارد جنگ بزرگی شده است؛ جنگی که در جریان آن بیلث قصد دارد به واسطه پیروان خود حکومت جدیدی را برپا کند و آن سوی میدان، لردهای هم‌پیمان با ایجاد لشکری عظیم از الف‌ها، مبارزان و جادوگران قصد دارند جلوی بیلث و سربازان‌اش را بگیرند. با اینکه آن‌ها در این راه تا حدی موفق بوده‌اند، اما طولی نمی‌کشد که قدرت پیروان بیلث سر به فلک می‌کشد و افسار جنگ را در دست می‌گیرند. حال شما قهرمانی تازه متولد شده از دل مردم هستید که می‌بایست با انجام ماموریت‌های مختلف مانع از پیروزی بیلث و پیروان‌اش شوید.

بازی موبایل Lineage 2 Revolution

 

باس فایت‌های Lineage 2 Revolution یکی از جذاب‌ترین بخش‌های بازی است

مورد دوم و اصلی‌ترین دلیلی که شما را به خود جذب می‌کند، محتویات و گیم‌پلی بازی Lineage 2 Revolution است. با شروع بازی، می‌بایست جنسیت و کلاس شخصیت خود را انتخاب کنید و وارد بازی شوید. در همین ابتدا می‌بینید که سیستم بازی به شکلی است که توضیحات کاملی برای هر شخصیت ارائه شده است و می‌توانید تمامی قابلیت‌های آن‌ها را مشاهده کرده و در آخر، با اطمینان کامل کلاس و دسته شخصیت اصلی بازی را انتخاب کنید. همانطور که گفته شد، دنیای بازی Lineage 2 Revolution پر شده از محتویات مختلف و سرگرم‌کننده که اصلی‌ترین آن، مراحل بخش داستانی بازی است. مراحل اصلی در چپترهای متفاوتی دسته‌بندی شده که هر چپتر دارای یک سری مراحل است و هر مرحله به ماموریت‌های مختلفی تقسیم‌بندی شده است. حال باید با انجام دادن تک تک آن‌ها و همچنین تعامل با شخصیت‌ها و دنیاهای مختلف، روند بازی را پیش برده و سطح شخصیت خود را بالاتر ببرید. از نظر کیفیتی درست است که تعدادی از ماموریت‌های بازی حال و هوای تکراری دارند، اما Lineage 2 Revolution شامل ماموریت‌ها و باس‌ فایت‌ها و مبارزه‌های هیجان‌انگیزی است که به‌راحتی می‌توان از ماموریت‌های خسته‌کننده‌اش صرف نظر کرد. جدای از این مورد، سیستم مراحل بازی از سیستم پیش‌روی خودکار پشتیبانی می‌کند و نیازی نیست در نقشه بازی به دنبال محیط مورد نظر بگردید؛ هوش مصنوعی کنترل شخصیت شما را در دست می‌گیرد و آن را هدایت می‌کند و در مبارزات نیز، هم می‌توانید از سیستم مبارزه خودکار استفاده کنید و هم اینکه خودتان کنترل شخصیت اصلی را در دست بگیرید.

بازی موبایل Lineage 2 Revolution

با سوییچ کردن میان استایل‌های مبارزه‌ای که برای خود ساخته‌اید، می‌توانید به مبارزات رنگ و بویی جدید ببخشید

در بازی‌های نقش‌آفرینی مخصوصا MMO موردی که شدیدا مهم بوده و یکی از مواردی است که سازنده باید حتما به آن توجه داشته باشد، بخش شخصی‌سازی و سیستم ارتقای بازی است. بازی نقش آفرینی اندروید و آیفون Lineage 2 Revolution دارای یک بخش ارتقای کلی است که مربوط به شخصیت اصلی بازی می‌شود و یک بخش ارتقا آیتم‌هایی است که دریافت می‌کنید. حال ارتقای آیتم‌ها نیز به بخش‌های مختلفی نظیر لول‌آپ، آپگرید و بخش‌هایی دیگر تقسیم‌بندی می‌شود که رفته رفته در جریان چپترهای مختلف بازی، سیستم استفاده از آن‌ها به بازیکن آموزش داده می‌شود. از طرفی آیتم‌هایی که کسب می‌کنید از ارزش‌های مختلفی برخوردار هستند که ارزش آن‌ها توسط حروف الفبای انگلیسی نمایش داده می‌شود؛ برای مثال آیتم‌های B از ارزش بالاتری نسبت به آیتم‌های C برخوردار هستند. مورد دیگری که تنوع خاصی به سیستم مبارزات بازی بخشیده است، قابلیت‌های متفاوت هر کلاس است. برای مثال بازیکنان کلاس الف (Elf)، می‌توانند در قالب Rougeهای خنجر به دست یا کماندارهای کمان به دست در بازی ظاهر شوند و حال هر کدام از آن‌ها قابلیت‌های مختص به خود را دارند. از این‌رو می‌توانید Inventoryهای خود را که شامل صفحه‌های مختلفی است، بر اساس این ویژگی‌ها بچینید؛ برای مثال صفحه اول می‌تواند مختص به سلاح خنجر و قابلیت‌های مخصوص‌اش و صفحه دوم مختص به کمان باشد و در طول مبارزات، بین استایل مبارزه‌ای خود سوییچ کنید.

بازی موبایل Lineage 2 Revolution

سیاه‌چال‌های بازی بهترین گزینه برای دریافت آیتم‌های بیشتر و بهتر است

حال سوال پیش می‌آید که چگونه آیتم‌های بهتری دریافت و خود را سریعا لول‌آپ کنیم. برای انجام این کارها راه‌های متفاوتی وجود دارد که معمول‌ترین‌ آن، انجام فعالیت‌های روزانه، هفتگی و چالش‌هایی است که برای شما در نظر گرفته شده است و جدای از آن، مهم‌ترین مورد برای لول‌آپ شدن و دریافت‌ آیتم‌های بهتر، رفتن به سراغ سیاه‌چال‌ها و رفتن به بخش Arena و مبارزه با سایر بازیکنان جهان بازی است. همچنین می‌توانید با وارد شدن به گروه‌های بازیکن‌ها یا ساخت گروه شخصی خود، قدرت‌تان را افزایش داده و در سیاه‌چال‌ها به صورت گروهی ماموریت خواسته‌شده را انجام دهید. همچنین بعضی از Arenaهای بازی فصلی هستند و مبارزات گروهی را به دنبال دارند؛ جایی که شما و تیم‌تان باید با سایر تیم‌ها رقابت کنید و پیروز شوید. آخرین مورد که بازی Lineage 2 Revolution را به اثری خاص تبدیل کرده، گرافیک و طراحی‌های محیط بازی و شخصیت‌ها است که چندین پله از سایر بازی‌های موبایل بالاتر است و خب، این امر طبیعی است؛ زیرا موتور گرافیکی استفاده‌شده در بازی، آنریل انجین است و تیم سازنده به‌خوبی از توانایی‌های این موتور گرافیک استفاده کرده است. همچنین بازی اندروید و آیفون Lineage 2 Revolution اثری است که به‌خوبی گوشی‌های پرچم‌دار موجود در بازار را به چالش می‌کشد و زمانی که بازی را روی بالاترین تنظیمات گرافیکی انجام می‌دهید، امکان دارد افت فریم‌هایی را حتی در برخی پرچمداران مشاهده کنید.

بازی موبایل Lineage 2 Revolution

در آخر بازی موبایل Lineage 2 Revolution تجربه‌ای ناب، هیجان‌انگیز و دوست‌داشتنی در سبک بازی‌های نقش‌آفرینی و MMO است که این روزها کمتر شاهد آن هستیم و اگر به دنبال یک بازی معتاد کننده و اعتیادآور روی گوشی‌های موبایل یا تبلت خود هستید، حتما Lineage 2 Revolution را تجربه کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Lineage 2 Revolution


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده