نویسنده: Mehdi Rh
// یکشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Dino Hunter King؛ شکار دایناسور

بازی موبایل Dino Hunter King با المان‌های جذاب خود از شما دعوت می‌کند تا به شکار دایناسور‌ها بپردازید. با زومجی در معرفی این بازی موبایل همراه باشید.

استودیو Mobirix از آن دسته استودیو‌های مستقل است که اخیرا توانسته با بازی‌های سرگرم‌کننده و جذاب، گیمر‌ها را به خود جلب کند. این استودیو که پیش از این بازی STRIKERS 1945 classic را برای مخاطبین منتشر کرده بود، توانست با سبک جذاب بازی و طراحی نوستالژیک خود یک تجربه با کیفیت را ارائه دهد.

بازی اندروید و ایفون Dino Hunter King که به تازگی منتشر شده، یک شبیه‌ساز شکار است که در آن باید دایناسور‌ها را شکار کنید! سازندگان سعی کرده‌اند تا با طراحی محیط و فضای بازی، شما را به دنیای ترسناک دایناسور‌ها ببرند. اگر از طرفداران سبک بازی‌های شکار باشید حتما می‌دانید که بازی‌های زیادی با موضوع شکار دایناسور‌ها منتشر شده است. این بار استودیو Mobirix می‌خواهد تا با الهام از بازی‌های دیگر در این سبک و همچنین اضافه کردن خلاقیت خود، یک تجربه لذت‌بخش دیگر را برای مخاطبین فراهم کند.

dino

در این بازی هیجان انگیز شاهد داستان خاصی نیستیم و باید به ترتیب چالش‌های آن را پشت سر بگذارید. وظیفه شما  این است که تفنگ خود را بردارید و به شکار دایناسور‌های عظیم الجثه بپردازید. پس از شروع وارد قسمت ابتدایی می‌شوید. در این قسمت آموزش‌ها و نکات اولیه نمایش داده می‌شوند. قسمت آموزشی از مراحل بازی مستقل نیست و در طی مراحل مختلف به شما نشان داده می‌شوند تا از جذابیت بازی کم نشود.

وظیفه شما در بازی این است که تفنگ خود را بردارید و به شکار دایناسور های عظیم الجثه بپردازید.

در قسمت اول با نکات کلی مکانیزم گیم‌پلی آشنا می‌شوید و پس از یک شکار ساده در مرحله اول، به محیط اصلی باز می‌گردید. محیط اصلی بازی به خوبی طراحی شده و به آسانی می‌توانید به بخش مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید. بخش‌های کلی که برای گیمر‌ها در نظر گرفته شده است شامل قسمت داستانی، قسمت رقابتی، فروشگاه، شخصی‌سازی و تغییر شکل اسلحه‌ها و بخش PvP می‌شود. البته تمامی این بخش‌ها در ابتدای بازی در دسترس نیستند و سازندگان قول داده‌اند تا در بروزرسانی‌های آینده این قسمت‌ها را کامل کنند. در اصلی‌ترین بخش بازی یعنی بخش مراحل، می‌توانید به شکار دایناسور‌ها بپردازید. سرگرم‌کننده ترین قسمت بازی هم در حال حاضر بخش مراحل است و باید تا بروزرسانی‌های جدید برای تجربه کردن قسمت‌های جدیدی که سازندگان قول آن را داده‌اند صبر کنیم.

dino

مراحل بازی به خوبی طراحی شده اند و از تنوع خوبی برخوردار هستند. در طی پیشروی در مراحل باید دایناسور‌ها را از بین ببرید و با کشتن آن‌ها امتیازاتی را کسب کنید. اگر بتوانید در هر مرحله تمامی دایناسور‌ها را به قتل برسانید، در پایان به عنوان جایزه، یک جعبه دریافت می‌کنید که شامل موارد مختلفی شامل امتیازات و اسحله‌های متنوع می‌شود. اگر از پس دایناسور‌ها بر نیایید، آن‌ها به سمت شما خواهند آمد و باید پس از رویارویی با آن‌ها، با زندگی خود خداحافظی کنید! قسمت جوایز بازی بسیار شبیه با بازی Clash Royale است و ظاهرا سازندگان برای طراحی جعبه‌های جوایز در مراحل از این بازی الهام گرفته اند.

طراحی محیط ها و گرافیک هنری بازی هم با این که در سطح عالی قرار نگرفته اما برای یک بازی موبایل، قابل قبول است.

در هر بخش از مراحل خصوصیات دایناسور‌ها تغییر می‌کند. مثلا نحوه تیراندازی کردن به آن‌ها و همچنین ظاهر و نژادشان در طی مراحل با یکدیگر متفاوت است. این تنوع باعث شده است تا به زودی از بازی خسته نشوید. طراحی محیط‌ها و گرافیک هنری بازی هم با این که در سطح عالی قرار نگرفته اما برای یک بازی موبایل، قابل قبول است. همچنین در هر مرحله می‌توانید هدف مورد نیاز برای پشت سر گذاشتن مرحله را بر روی صفحه مشاهده کنید. مثلا در بعضی قسمت‌ها باید پنج دایناسور مختلف را بکشید تا مرحله را پشت سر بگذارید. کنترل‌های تغییر نشانه اسلحه و ماشه هم در اختیار شما است اما کاراکتر اصلی بازی ثابت است و کنترلی بر روی حرکت این کاراکتر اصلی ندارید.

dino

در بخش شخصی‌سازی قادر هستید تا اسلحه‌ها را عوض کنید و در هر مرحله متناسب با دایناسوری که باید نابود کنید، اسلحه خود را بردارید.

علاوه بر قسمت مراحل بازی، قسمت‌های شخصی‌سازی و فروشگاه برای گیمر‌ها در دسترس قرار گرفته است. در بخش شخصی‌سازی قادر هستید تا اسلحه‌ها را عوض کنید و در هر مرحله متناسب با دایناسوری که باید نابود کنید، اسلحه خود را بردارید. تنوع اسلحه‌ها نیز قابل قبول است و در شکل و ظاهر و همچنین کاربردی که دارند با یکدیگر متفاوت هستند. همچنین برای دسترسی به آیتم‌ها و اسلحه‌های جدید قسمت فروشگاه در نظر گرفته شده است که می‌توانید آیتم‌های مورد نیاز خود را از این بخش خریداری کنید. در بازی شاهد موسیقی خاصی نیستیم اما افکت‌های صوتی در مراحل به خوبی کار شده است و کیفیت مطلوبی را ارائه می‌دهد.

dino

بازی موبایل Dino Hunter King یک تجربه قابل قبول و سرگرم‌کننده برای طرفداران سبک بازی‌های شکاری است و می‌تواند گیمر‌های علاقه‌مند به این سبک را سرگرم نگه دارد. اگر به دنبال یک بازی شکاری در دنیای دنیای جذاب دایناسور‌ها هستید، Dino Hunter King گزینه مناسبی برای شما است. درکنار دانلود بازی می‌تواند نظر خود را با ما در میان بگذارید و همچنین در صفحه‌ی بهترین بازی های اندروید زومجی، فهرست کاملی را از بهترین بازی‌ها مشاهده کنید.

دانلود بازی Dino Hunter King

قیمت گوشی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی‌های مختلف نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی و قیمت انواع برندهای گوشی نظیر  قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت آیفون در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده