نویسنده: Mehdi Rh
// جمعه, ۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل STRIKERS 1945 classic؛ بازی با حس کلاسیک

بازی STRIKERS 1945 classic با محیط و فضای نوستالژیک خود می‌تواند شما را به دنیای بازی های کلاسیک و قدیمی دوران کودکی‌تان ببرد. با زومجی در معرفی این بازی موبایل همراه باشید.

استودیو بازی‌سازی Mobirix که یک استودیو مستقل به شمار می‌رود و تا به امروز توانسته است بازی‌های سرگرم کننده ای را عرضه کند، این بار سعی دارد تا با STRIKERS 1945 گیمر‌ها را در دنیای بازی‌های کلاسیک غرق کند.

اگر با سری بازی‌های Metal Slug آشنایی داشته باشید می‌دانید که این سری توانسته بود مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند. استودیو Mobirix قصد دارد تا با استفاده از برخی المان‌های Metal Slug و ترکیب آن‌ها با یک دنیای جنگی هواپیمایی، شما را به یک سفر جذاب در دنیای بازی‌های قدیمی ببرد. بازی اندروید STRIKERS 1945 classic با داشتن فضایی نوستالژيک و هیجانی خاص و با سبکی مشابه سری معروف STRIKERS 1945، در تلاش است تا گیمر‌ها را با محیط و فضای خود سرگرم نگه دارد.

متن جایگزین
متن جایگزین
متن جایگزین

STRIKERS 1945 classic سعی دارد تا فضا و المان‌های یک بازی قدیمی و کلاسیک را برای گیمر‌ها تداعی کند. در بازی شاهد داستان خطی خاصی نیستیم و صرفا باید به مبارزه با دشمنان و باس فایت‌های جذابی که در نظر گرفته شده است بپردازید. وظیفه شما کنترل کردن یک هواپیمای جنگی است که باید با سلاح‌های متنوع خود دشمنان را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. پس از شروع وارد بخش انتخاب تعیین سختی بازی می‌شوید. در واقع باید قبل وارد شدن به هر محله، باید درجه سختی که می‌خواهید برای شما در نطر گرفته شود را انتخاب کنید. در ابتدا دو حالت آسان و متوسط برای گیمر‌ها در نظر گرفته شده است. گیم پلی STRIKERS 1945 classic همانند سری بازی های قدیمی آسان نیست و پشت سر گذاشتن مراحل دقت زیادی را می‌طلبد.

دشمنان و باس فایت‌های در نظر گرفته شده  در هر مرحله با یکدیگر فرق دارند و به تدریج در طول مراحل،  به درجه سختی آن‌ها افزوده می‌شود.

با پشت سر گذاشتن قسمت انتخاب درجه سختی وارد محیط اصلی مراحل می‌شوید. تمامی مراحل بازی با هم دیگر متفاوت هستند و فضای مختلفی را به نمایش می‌گذارد. همچنین دشمنان در نظر گرفته شده و باس فایت‌های هر مرحله نیز با یکدیگر فرق دارند و به تدریج در طول مراحل درجه سختی آن‌ها بیشتر می‌شود. مکانیزم گیم‌پلی و کنترل هواپیما در مراحل بسیار آسان است. در واقع کنترلی بر روی تیراندازی هواپیما ندارید و صرفا باید با جابجا کردن آن در زمان مناسب از اصابت گلوله‌های دشمنان به خود جلوگیری کنید و همچنین بمب‌هایتان را به سمت پایگاه‌ها و هواپیما‌های دشمن بفرستید. تمامی دشمنان در بازی ویژگی مخصوص به خود را دارند و میزان سلامتی و حتی سلاح‌های آن‌ها با هم متفاوت است. این تنوع در سلاح‌ها و دشمنان باعث شده است تا به راحتی از پست سر گذاشتن مراحل خسته نشوید. هدف از تمامی مراحل، نابود کردن یک دشمن خاص است که در واقع همان باس‌فایت هر مرحله به شمار می‌رود. البته قبل از رویارویی با هر دشمن اصلی باید تعداد زیادی از نیرو‌های فرعی را هم از بین ببرید تا برای نبرد بزرگ خود با باس‌فایت مراحل آماده شوید. طراحی باس‌فایت‌ها و مکانیزم حمله کردن آن‌ها هوشمندانه بوده به طوری که جنگیدن با آن ها هیجان خاصی دارد.

گیم‌پلی بازی حتی در حالت سختی پایین هم زیاد آسان نبوده و می‌توانید با کوچک‌ترین برخورد گلوله دشمنان از بین بروید.

به جز تیراندازی در نبرد ها باید مراقب باشید که گلوله دشمنان به شما برخورد نکند. گیم‌پلی بازی حتی در حالت سختی پایین هم زیاد آسان نبوده و می‌توانید با کوچک‌ترین برخورد گلوله دشمن از بین بروید. البته جای نگرانی نیست و بلافاصله پس از نابود شدن با امتیازات خود قادر هستید که در قسمتی که از بین رفتید، به بازی بازگردید. برای پشت سر گذاشتن مراحل می‌توانید از بین هواپیما‌های متعدد بازی یکی را انتخاب کنید. در واقع هواپیما‌های زیادی برای گیمر‌ها در نظر گرفته شده است و هرکدام از آن‌ها در ظاهر و سلاح‌های ویژه ای که دارند با یکدیگر متفاوت هستند. این تنوع و حق انتخاب در مراحل باعث شده است که احساس خستگی نکنید و همواره بتوانید از بازی لذت ببرید. پس از گذشت مراحل اولیه نیاز به ارتقای هواپیمای خود پیدا می‌کنید که برای این کار قسمت فروشگاه برای گیمر‌ها در نظر گرفته شده است. البته با کسب امتیاز از مراحل هم قادر به ارتقا و شخصی سازی در بازی هستید و قسمت فروشگاه صرفا یک حالت کمکی دارد. موسیقی بازی ترکیب جذابی با فضای مراحل از آب در آمده و بدون شک، تداعی کننده بازی‌های کلاسیک برای گیمر‌ها است. 

متن جایگزین
متن جایگزین
متن جایگزین

STRIKERS 1945 classic با داشتن سبک دوبعدی و شوتینگ خود و با نمایش دادن محیط و فضا‌های نوستالژیک، می‌تواند یک تجربه سرگرم‌کننده را برای گیمر‌ها به ارمغان بیاورد. اگر از طرفداران سری معروف STRIKERS 1945 هستید و از بازی‌های شوتینگ و دوبعدی لذت می‌برید، بازی STRIKERS 1945 classic می‌تواند به یک تجربه خاطره انگیز برایتان تبدیل شود. درکنار دانلود بازی نظرات خود را با ما در میان بگذارید و از صفحه بهترین بازی های اندروید زومجی، برای مشاهده فهرستی بلند بالا از بهترین بازی‌ها، دیدن کنید.

دانلود بازی STRIKERS 1945 classic

قیمت روز گوشی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی‌های مختلف نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی و قیمت انواع برندهای گوشی نظیر  قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت ایفون در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده