// سه شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۱

بازی های تیر 1398 برای موبایل؛ رایگان دانلود کنید

در ماه تیر، چهارمین ماه از سال ۱۳۹۸، بازی‌های جدید و جذاب رایگانی مانند Wonderpants: Rocky Rumble ،TEPPEN و Dr. Mario World برای گوشی‌های اندرویدی و آيفون‌ها منتشر شدند. با زومجی همراه باشید.

در اولین ماه از تابستان گرم امسال، به سراغ معرفی بازی‌های رایگان و جذابی که برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS منتشر شده‌اند، رفته‌ایم. در این فهرست از ماجراجویی‌های جذابی مانند Wonderpants: Rocky Rumble تا بازی‌های مبارزه‌ای مانند TEPPEN و Guilty Battle Arena حضور دارد. با پشت سر گذاشتن تیر ماه اکنون زمان آن رسیده تا در مقاله‌ای به برترین‌ بازی های رایگان موبایل منتشر شده در این ماه نگاهی بیندازیم.

زومجی به‌صورت روزانه بهترین بازی های اندروید و آیفون را معرفی می‌کند که می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل به انبوهی از معرفی‌های زومجی دسترسی داشته باشید.

Bird bnb

Bird bnb

اولین اثر فهرست بهترین‌ بازی‌های رایگان منتشر شده در ماه گذشته، بازی اندروید و آیفون Bird bnb یک بازی جذاب شبیه‌ساز و فانتزی است که بازیکنان را در نقش مدیریت یک نسخه‌ی خاص از مجموعه‌ی BnB قرار می‌دهد. مهمان‌های ویژه‌ی بازیکنان در این بازی، گونه‌های مختلف از پرنده‌های جذاب‌اند که بازیکنان باید برای آن‌ها مکانی مناسب و پر از آرامش فراهم کنند. گونه‌های پرندگان حاضر در بازی کاملا براساس پرندگان واقعی ساخته شده است اما شاهد حضور V.I.B ها در بازی هستیم که پرندگانی خاص و بامزه هستند که میزبانی از آن‌ها امتیار بالاتری دارد. سیستم امتیاز دهی بازی براساس نمراتی است که پرندگان بعد از اتمام مدت اقامت خود در BnB می‌دهند و هرچه این امتیازات بالاتر باشند، بازیکنان می‌توانند به گسترش امکانات و اضافه کردن درختان بیشتر برای سکونت مهمان‌های جدید در BnB خود بپردازند. بازی Bird BnB از حالت جذاب AR استفاده می‌کند که با استفاده از واقعیت افزوده می‌توانند بازی را در پس زمینه‌ی دنیای واقعی تجربه کنند و عکس‌های جذاب خود را در این حالت با دیگر بازیکنان به اشتراک بگذارند.

دانلود بازی Bird bnb

ChessFinity

ChessFinity

یکی از خلاقانه‌ترین بازی‌های فهرست بهترین بازی‌های رایگان ماه گذشته، بازی ChessFinity است که معروف‌ترین بازی استراتژی تاریخ را با یکی از محبوب‌ترین سبک‌های حال حاضر دنیای گیم ترکیب کرده است. نتیجه‌ی تلفیق ایده‌های بازی شطرنج با یک اثر رانر بی انتها باعث شده تا شاهد یک بازی هیجان انگیز و درگیر کننده باشیم. برای کسب امتیازات بالا و ثبت رکورد خوب، بازیکنان هم به عکس العمل‌های سریع و هم به دقت و انتخاب‌های صحیح نیاز دارند. در این بازی به‌جای یک شخصیت دونده، شاهد حضور مهره‌های شطرنج هستیم که بازیکنان باید توسط آن‌ها باتوجه‌به قدرتشان در بازی شطرنج، از موانع سر راه عبور کنند. بازی ChessFinity علاوه‌بر گیم‌پلی متفاوت و خلاقانه، از طراحی و گرافیک خوب و فانتزی بهره می‌برد که لازمه‌ی یک بازی رانر بی انتهای خوب است. اگر از طرفداران این سبک هستید، ChessFinity یکی از متفاوت‌ترین بازی‌های این سبک است که بسیار تجربه‌ی سرگرم کننده‌ای را رقم خواهد زد.

دانلود بازی ChessFinity

Dead Zed

Dead Zed

Dead Zed یکی از بازی‌های اکشن و جذاب منتشر شده در تیر ماه است که یک اثر زامبی محور و محافظت از پایگاه به شمار می‌آید. بازیکنان در بازی Dead Zed یک بازی اکشن اول شخص را تجربه‌ می‌کنند که باید با استفاده سلاح‌های خود به کشتن زامبی‌ها بپردازند و مانع تسخیر شدن پایگاه محل زندگی خود توسط زامبی‌ها شوند. بازی Dead Zed هنوز در نسخه‌های ابتدایی خود به سر می‌برد اما با این وجود شاهد یک اثر غنی از لحاظ تنوع سلاح و لوکیشن‌های بازی هستیم. سلاح‌های مختلفی مانند کلت، شات گان و AK-47 در بازی وجود دارد که بازیکنان می‌توانند در هر راند از تقابل با زامبی‌ها، دو سلاح را انتخاب کنند. همچنین پس از پاک سازی هر منطقه از حضور زامبی‌ها می‌توان به محل‌های جدید رفته و در آن‌جا با زامبی‌ها مبارزه کنند. بازی از لحاظ گرافیکی در سطح خوبی قرار دارد و به‌طور کلی یک تجربه‌ی خوب اکشن و زامبی کشی به حساب می‌آید.

دانلود بازی Dead Zed

Dr. Mario World

Dr. Mario World

در ادامه‌ی حضور مشهورترین لوله کش دنیای گیم در پتلفرم موبایل، ماه گذشته شاهد عرضه‌ی بازی Dr. Mario World توسط نینتندو برای گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌ها بودیم. بازی Dr. Mario World یک اثر در سبک Matching است که در آن ماریو با کمک دوستانش باید به جنگ ویروس‌ها بروند. داستان بازی از این قرار است که ویروس‌های خطرناکی به Mushroom Kingdom حمله ور شده‌اند و ماریو به همراه دیگر شخصیت‌های معروف این دنیا، باید این ویروس‌ها را از بین ببرند. این بازی رایگان از گیم‌پلی ساده و آشنای جور کردن سه شکل شبیه هم استفاده می‌کند اما پس از گذراندن چند مرحله‌ی ابتدایی بازی، بازیکنان با مراحلی بسیار چالش برانگیز روبه‌رو خواهند شد که کیفیت بالای بازی Dr. Mario World را به رخ خواهد کشید. همچنین حالت Versus در بازی وجود دارد که در آن بازیکنان به‌صورت آنلاین از سراسر جهان با هم به رقابت می‌پردازند که بسیار جذاب و هیجان انگیز خواهد بود. بازیکنان باید در هر مرحله در تعداد مشخصی حرکت، قرص‌های درست را با ترکیب صحیح انتخاب کنند تا بتوانند ویروس‌ها را از بین ببرند که امری بسیار جذاب و البته سخت است.

دانلود بازی Dr. Mario World

Evil Lands

Evil Lands

یکی دیگر از بازی‌های با کیفیت منتشر شده در ماه گذشته، Evil Lands است که یک بازی اکشن نقش‌ آفرینی با المان‌های MMO است. بازی Evil Land یک اثر سرگرم کننده است برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS است که جدا از گیم‌پلی غنی و جذاب، از گرافیک و طراحی بصری بسیار زیبایی هم برخوردار است. از نظر داستانی، بازی Evil Land روایت‌گر داستان سرزمینی است که اکنون توسط شیاطین و موجودات خبیثی تسخیر شده است و بازیکنان نقش یک جنگجوی شجاع را بر عهده می‌گیرند که باید به ماجراجویی‌های مختلف برود و با این موجودات شیطانی به نبرد بپردازد. بازی Evil Land از گرافیک بسیار بالا و جذابی بهره می‌برد که با بهینه‌سازی خود در هر دستگاه باتوجه‌به قدرت پردازشی آن، بهترین عملکرد بصری را از خود نشان می‌دهد. از لحاظ گیم‌پلی نیز این بازی، یک اثر غنی و متنوع به شمار می‌آید و مأموریت‌های بسیار جذابی و متنوعی در بازی انتظار بازیکنان و علاقه مندان را می‌کشد.

دانلود بازی Evil Lands

First Summoner

First Summoner

First Summoner یکی از بازی‌های جذاب و هیجان انگیز جدید پلتفرم موبایل است که یک اثر نقش آفرینی و اکشن ساخته‌ی استودیوی LINE Games است. این بازی رایگان اندروید و آیفون داستان یک جنگجوی ماهر را روایت می‌کند که می‌تواند با استفاده از سحر و جادوهای مخصوص به نبرد پلیدی‌ها برود. طبق گفته‌ی سازندگان بیش از ۱۵۰ حالت داستانی برای شخصیت بازی در نظر گرفته شده است که باتوجه‌به نحوه پیشروی بازیکنان در طول بازی انتخاب می‌شود و سرنوشت قهرمان بازی را مشخص می‌کند. بازی First Summoner از لحاظ طراحی و گرافیکی در سطح بسیار خوبی قرار دارد و انیمیشن‌ها و افکت‌های بصری بازی به خوبی پیاده شده‌اند. گیم‌پلی جذاب و متنوع درکنار یک تجربه‌ی بصری با کیفیت باعث شده تا این بازی بتواند به فهرست بهترین بازی‌های رایگان تیر ماه راه پیدا کند.

دانلود بازی First Summoner

Guilt Battle Arena

Guilt Battle Arena

یکی از بهترین بازی‌های Arcade و سرگرم کننده‌ی ماه گذشته، بازی Guilt Battle Arena است که یک تجربه‌ی مفرح از نبرد‌های چند نفره در لوکیشن‌های متفاوت است. بازیکنان در این بازی باید با استفاده تنها یک گلوله به نبرد با ۱۰ جنگجوی دیگر بروند و به‌عنوان برنده از زمین خارج شوند. وجود ۱۳ حالت مختلف برای تجربه‌ی بازی تنوع خوبی به گیم‌پلی بازی بخشیده است و بازیکنان در حالت‌های مختلفی مانند Capture The Flag می‌توانند به تجربه‌ی بازی بپردازند. همچنین از لحاظ بصری بازی یک تجربه‌ی رنگارنگ و فانتزی به شمار می‌آید که قابلیت شخصی سازی و وجود بیش از ۷۰ انتخاب برای شخصیت‌های تحت کنترل، به این بخش از بازی نیز تنوع خوبی افروده است. گیم‌پلی هیجان انگیز بازی با استفاده کنترل‌های ساده و بهیه سازی شده‌ی خوب باعث شده تا Guilt Battle Arena بتوانند به یکی از سرگرم کننده‌ترین بازی‌های این فهرست تبدیل شود و علاقه مندان به این سبک از بازی را به تجربه‌ی آن تشویق کند.

دانلود بازی Guilt Battle Arena

Heroic - Magic Duel

Heroic - Magic Duel

 Heroic - Magic Duel یک اثر باکیفیت و جذاب در سبک استراتژی است که با گیم‌پلی جذاب و متنوع به همراه گرافیک خود توانسته بازیکنان زیادی را به خود جذب کند. گیم‌پلی بازی Heroic - MD نبرد‌های PvP جذاب و آنلاین را شامل می‌شود که بازیکنان باید با انتخاب قهرمان‌های خود و ساخت یک ارتش خطرناک به مبارزه با یکدیگر بپردازند. وجود قهرمان‌های مختلف که هر کدام دارای لیستی خاص از قدرت‌ها و قابلیت‌ها هستند در بازی باعث شده تا هر بازیکن بتواند به انتخاب استراتژش مورد نظر خود بپردازد و با پیشرفت با آن قهرمان به یک ابرقدرت در دنیای بازی تبدیل شود. همچنین علاوه‌بر قهرمان‌های مختلف، شاهد حضور بیش از ۵۰ نوع مینیون در بازی هستیم که تحت فرمان قهرمان بازی قرار خواهند گرفت. این تنوع در بخش‌های مختلف باعث شده تا تجربه Heroic - magic Duel بسیار تازه و خاص باشد و به این زودی‌ها برای بازیکنان تکراری نخواهد شد. بازی از لحاظ گرافیکی نیز در سطح خوبی قرار دارد و باتوجه‌به بهینه‌سازی خوب در عین حجم کم، تجربه‌ی بصری خوبی را برای بازیکنان رقم خواهد زد.

دانلود بازی Heroic - Magic Duel

Rescue Wings

Rescue Wings

یکی از نکات مثبت‌ بازی‌های پلفترم موبایل، این است که می‌توانند در عین سادگی بسیار سرگرم کننده و جذاب باشند. بازی Rescue Wings که ماه گذشته برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS به رایگان منتشر شد، به خوبی دلیلی برای این حقیقت است. Rescue Wings یک اثر ساده آرکید است که می‌توانند بازیکنان را تا مدت‌ها سرگرم‌ کند. در این بازی بازیکنان هدایت یک سگ آتشنشان را بر عهده دارند که سوار بر یک هواپیما و برفراز جنگل‌های انبوه پرواز می‌کند. او باید با پرواز هواپیمای خود از سطح دریاچه‌ها به جمع آوری آب و پر کردن مخزن خود، به خاموش کردن آتش‌های هر مرحله باشد. در بازی هواپیماهای متنوعی را می‌توانید خریداری کنید و امتیازاتی که کسب می‌کنید برای شخصی سازی و خرید آیتم‌های مختلفی کاربرد دارد. استودیوی PLAYSTACk سازنده بازی دربخش گرافیکی زیاد شلوغ کاری نکرده و یک تجربه‌ی ساده و رنگارنگ انتظار بازیکنان را می‌کشد. Rescue Wings یک بازی جذاب و سرگرم کننده است که برای علاقه مندان بازی‌های ساده و آرکید در پلفترم موبایل، یک گزینه‌ی خوب و متفاوت به حساب می‌آید.

دانلود بازی Rescue Wings

TEPPEN

TEPPEN

 TEPPEN جدیدترین بازی منتشر شده‌ی استودیو GungHoOnlineEntertainment است که توسط شرکت کپکام برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS عرضه شده است.  بازی TEPPEN یک بازی کارتی آنلاین است که بازیکنان باید در آن با جمع آوری کارت‌های قهرمان‌ها و ضدقهرمان‌های دنیای بازی‌‌های کپکام به ساخت یک تیم قوی بپردازند و با دیگر بازیکنان از سراسر نقاط دنیا مبارزه کنند. البته یک بخش کوچک داستانی چند قسمته در TEPPEN وجود دارد که بیشتر برای آشنایی بازیکنان با مکانیسم‌های بازی و آزادسازی قهرمانان مختلف است. گیم‌پلی بازی به این شکل است که  هر بازیکن می‌تواند سه کارت استاندارد و معمولی در زمین قرار دهد و سپس ازطریق کارت‌های تقویت‌ کننده و POWER-Up، قدرت آن‌ها را افزایش دهد. کارت‌هایی که در زمین قرار می‌گیرند، حالت یک‌به‌یک با کارت‌های حریف پیدا می‌کنند. و برنده‌ی هر نبرد به این صورت مشخص می‌شود.  از نظر گرافیکی هم بازی Teppen در سطح خوبی قرار دارد و انیمیشن شخصیت‌ها، نوع استفاده از مهارت‌های ویژه باعث شده تا کیفیت بازی از نظر بصری، بالا برود. تنوع کارت‌های موجود در بازی بسیار خوب است و حضور شخصیت‌های مشهور و محبوبی مانند ریو و مگامن باعث می‌شود تا بازیکنان زیادی به تجربه‌ی TEPPEN رو بیاورند.

دانلود بازی TEPPEN

The Mighty Quest For Epic Loot

The Mighty Quest For Epic Loot

The Mighty Quest For Epic Loot آخرین بازی منتشر شده توسط شرکت یوبیسافت برای پلتفرم موبایل است که یک بازی ماجراجویی و نقش آفرینی جذاب است. بازیکنان در بازی Mighty Quest For Epic Loot کنترل یک قهرمان گمنام را به عهده می‌گیرند و با شرکت در Questهای متفاوت و پیشرفت در بازی، برای رسیدن به تخت پادشاهی تلاش می‌کنند. گیم‌پلی این بازی اندروید و آيفون، در عین کنترل‌های ساده بسیار درگیر کننده و جذاب است و نبرد‌های بازی بسیار حساس هستند. حالت‌های مختلف بازی Mighty Quest For Epic Loot مانند PVE که بازیکنان را در بخش آفلاین به مأموریت‌های جذابی می‌فرستد و نبرد‌های خاص و سختی با باس‌های بازی انتظار بازیکنان می‌کشد و بخش PVP که بازیکنان مختلف هم سطح را از سراسر جهان در یک نبرد تن به تن قرار می‌دهد و باید با انتخاب استراتژی صحیح و دقت و سرعت عمل بالا از این نبردها پیروز بیرون بیایند. تنوع امکانات برای شخصی سازی قهرمان تحت کنترل نیز بسیار خوب است و بازیکنان از لحاظ تجربه‌ی بصری و گرافیکی با یک بازی خوش ساخت و با کیفیت روبه‌رو هستند.

دانلود بازی اندروید The Mighty Quest For Epic Loot

Total Party Kill

Total Party Kill

Total Party Kill دیگر بازی معمایی و پازل است که در ماه گذشته برای سیستم‌عامل های iOS و اندروید منتشر شد و توانسته در همین مدت کوتاه طرفداران زیادی پیدا کند. بازی رایگان Total Party Kill یک بازی خلاقانه است که در هر مرحله از آن، بازیکنان کنترل سه قهرمان را بر عهده می‌گیرند و باید با استفاده از توانایی‌های هر یک از این سه قهرمان، حداقل یکی از آن‌ها را از محلی که در آن گیر افتاده‌اند، نجات دهند. سه قهرمان بازی شامل The Knight که قدرت پرتاب را دارد، The Mage توانایی یخ زدن و The Ranger توانایی تیر اندازی را دارد. بازیکنان باید در هر مرحله به‌طور متفاوتی از این قدرت‌ها استفاده کنند تا بتوانند یکی از این سه قهرمان را نجات دهند. ترتیب استفاده و نحوه‌ی استفاده از قدرت هر قهرمان فاکتورهای اصلی پشت سر گذاشتن مرحال جذاب و چالش برانگیز Total Party Kill است. همچنین بازی از یک گرافیک ۸ بیتی جذاب و نوستالژیک استفاده می‌کند که باعث می‌شود تا علاوه‌بر گیم‌پلی جذاب و خلاقانه، شاهد تجربه‌ی بصری خوبی نیز باشیم.

دانلود بازی Total Party Kill

Train Station 2: Real Train Tycoon

Train Station 2: Real Train Tycoon

بازی Train Station 2: Real Train Tycoon دیگر بازی شبیه‌ساز با کیفیتی است که در تیر ماه برای گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌ها منتشر شد. این بازی که شبیه‌ساز مدیریت راه آهن و هدایت قطارهای متفاوت است، یک اثر فانتزی و سرگرم کننده است که می‌تواند بازیکنان را مدت‌ها به خود سرگرم کند. گیم‌پلی بازی Train Station 2 شامل ساخت و ساز مسیر‌های جدید راه آهن و هدایت قطار و انجام دادن مأموریت‌های متنوع به این وسیله است که باتوجه‌به محتوای بازی بسیار خوب و سرگرم کننده به نظر می‌رسد. همچنین در بازی قطار‌های متنوع و معروفی از این صنعت حضور دارند که برای علاقه مندان این وسیله نقلیه، بسیار جذاب خواهد بود. همه‌ی قطارهای حاضر در بازی قابلیت شخصی سازی بالایی دارند و بازیکنان می‌تواند با کسب در آمد ازطریق مأموریت‌های جانبی قطارهای خود را ارتقا دهند. بازی Train Station 2: Real Train Tycoon از گرافیک فانتزی و رنگارنگی بهره می‌برد که برای بازیکنان تجربه‌ی جذابی را رقم خواهد زد. اگر از علاقه مندان بازی‌های شبیه‌ساز هستید، Train Station 2: Real Train Tycoon یکی از بهترین گزینه‌های جدید موجود در اپ‌استور و گوگل‌پلی به حساب می‌آید.

دانلود بازی Train Station 2: Real Train Tycoon

Walk Master

Walk Master

 بازی Walk Master ساخته‌ی استودیوی Two Men and a Dog اثری است که می‌تواند مدت‌ها شما را سرگرم کند و با گیم‌پلی نوآورانه‌اش اثری فوق‌العاده ارزشمند محسوب می‌شود. گیم‌پلی نوین بازی Walk Master پتانسیل بالایی از خودش نشان می‌دهد و باعث شده تا بازیکنان زیادی به تجربه‌ی چندین و چند باره‌ی مرحله‌های بازی بپردازند. در مرحله ابتدایی بازی، گوسفندی با دو چوب بلند سعی دارد حرکت کند و بازیکنان باید با کنترل و انتخاب‌های هوشمندانه شخصیت‌های مختلفی که روی این دو چوب قرار می‌گیرند را تا انتهای هر مرحله هدایت و از موانع عبور کنند. خلاقیت و نوآوری در بازی Walk Master حرف اول را می‌زند و نمونه‌ی این بازی را تا به حال تجربه نکرده‌اید و استودیوی سازنده به خوبی توانسته یک ایده‌ی ساده نوستالژیک را به یک بازی چالش برانگیز و لذت بخش تبدیل کند. بازی Walk Master به همان اندازه که ایده‌ی ساده‌ای دارد، به همان اندازه می‌تواند یک چالش سخت باشد. بازی مراحل فوق‌العاده زیبایی دارد که هرکدام در محیط‌هایی متفاوت جریان دارد و بازیکنان اصلا از روند پیشروی بازی خسته نخواهند شد و مدام با مکانیسم‌های جدید روبه‌رو می‌شوند.

دانلود بازی Walk Master

Wonderpants: Rocky Rumble

Wonderpants: Rocky Rumble

 Wonderpants: Rocky Rumble یک بازی فانتزی و جذاب ماجراجویی رایگان برای گوشی‌های اندرویدی است که البته هنوز در حالت early access است اما نشان داده که می‌تواند یک بازی سرگرم کننده باشد. داستان بازی Wonderpants روایت‌گر قصه‌ی ابرقهرمان سرزمین Rock Kingdom یعنی Mr. Boulder  است که یک کالکشن از شلوار‌های جادویی دارد. اما شخصیت شرور بازی Empire of Scissor به این کالکشن دستبرد می‌زند و آن‌ها را به سرقت می‌برد. اکنون مستر بولدر و سایدکیک وفادارش، پبل (Pebble)،‌ در یک ماجراجویی جذاب به جنگ Empire of Scissor می‌روند تا Wonderpantهای خود را پس بگیرد. بازی Wonderpants: Rocky Rumble از گیم‌پلی سریع و جذابی بهره می‌برد و بازیکنان باید به نابود کردن هرچه که سر راهشان قرار دارند به Wonderpantها برسند. بازی از نظر تجربه‌ی بصری نیز یک اثر فانتزی و رنگارنگ محسوب می‌شود که تجربه‌ی آن را به علاقه مندان بازی‌های ماجراجویی و فانتزی پتلفمر موبایل توصیه می‌کنیم.

دانلود بازی Wonderpants: Rocky Rumble


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده