// سه شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Evil Land؛ سرزمین شیاطین

Evil Land یک بازی موبایل نقش آفرینی و MMO است که به‌واسطه‌ی طراحی بصری بسیار خوب و گیم‌پلی غنی آن سعی دارد تجربه‌ی قابل قبولی را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

در این قسمت از معرفی بازی موبایل به‌سراغ یک بازی اکشن نقش‌ آفرینی با المان‌های MMO رفته‌ایم؛ اثری که سعی دارد از ساخته‌های این سبک روی پلتفرم موبایل پیروی نکند و ساختار و مکانیزم‌های مخصوص‌به خودش را دارد. بازی اندروید و آیفون Evil Land یک بازی موبایل سرگرم کننده است که جدا از گیم‌پلی متفاوت، طراحی بصری بسیار زیبایی هم دارد. از نظر داستانی، بازی آیفون و اندروید Evil Land روایت‌گر سرزمینی است که توسط شیاطین و موجودات مختلف تسخیر شده است و بازیکنان در نقش یک جنگجوی دلیر از دل این سرزمین بیرون می‌آیند و باید با انجام مراحل مختلف، شیاطین را از بین ببرند.

Evil Land

مینی مپ بازی به‌گونه‌ای طراحی شده است که به‌راحتی بتوانید مأموریت خود را پیدا کنید و آن‌ را انجام بدهید

با شروع بازی موبایل Evil Land، وارد بخش انتخاب شخصیت می‌شوید. در اینجا سه شخصیت از پیش ساخته شده در کلاس‌های اسسین، جنگجو و جادوگر برای بازیکنان درنظر گرفته شده است. هرکدام از این کاراکترها مهارت‌های مخصوص‌به خودشان را دارند و باتوجه‌به شیوه‌ی بازی کردن خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. پس از انتخاب کاراکتر، وارد جهان بازی می‌شوید. تیم سازنده بخش تمرینی خاصی را برای بازیکنان درنظر نگرفته است و مکانیزم‌های بازی، سادگی خاص خودشان را دارند. ازاین‌رو بازیکنان به‌راحتی می‌توانند ساختار بازی را یاد بگیرند. در سمت چپ صفحه نمایش یک آنالوگ مجازی طراحی شده است که ازطریق آن می‌توانید قهرمان خود را هدایت کنید. در سمت راست هم یک دکمه‌ی اصلی برای ضربه‌زدن طراحی شده است و مابقی دکمه‌ها هم مربوط به ویژگی Dash کردن و مهارت‌های منحصربه‌فرد کاراکتر انتخابی شما می‌شود. هر کاراکتر سه مهارت اصلی و یک مهارت ویژه دارد که با پیشروی در بازی و ارتقای سطح خود، می‌توانید آن‌ها را آزاد کنید. معمولا در بازی‌های نقش‌آفرینی و MMO، گیم‌پلی بازی به‌نحوی طراحی می‌شود که بازیکنان به‌صورت خودکار می‌توانند مأموریت‌ها را دنبال کنند و آن‌ها را انجام بدهند. این در حالی است که بازی موبایل Evil Land فاقد این سیستم است. درواقع همانند یک بازی نقش‌آفرینی عادی هدایت کاراکتر و مبارزه کردن برعهده‌ی خود بازیکن است، ولی مینی مپ بازی به‌گونه‌ای طراحی شده است که به‌راحتی بتوانید مأموریت خود را پیدا کنید و آن را انجام بدهید.

یکی از مواردی که در بازی نقش‌آفرینی Evil Land بسیار اهمیت دارد، ارتقای درست و مناسب شخصیت اصلی است

همچنین تیم سازنده ۱۰ مأموریت اولیه برای کاربران درنظر گرفته است که پس از انجام آن‌ها، سایر مأموریت‌های اصلی و فرعی در دسترس شما قرار داده می‌شود. درواقع با این کار به‌خوبی با نحوه ارتقای کاراکتر، استفاده از بخش مهارت‌ها و ارتقا دادن آن‌ها آشنا می‌شوید. بخش ارتقای کاراکتر، شامل مواردی نظیر سلامت، قدرت، شانس و سرعت حرکت کردن می‌شود. هر بار که سطح شما افزایش پیدا می‌کند، پنج امتیاز دریافت می‌کنید که می‌توانید از این امتیازها برای ارتقای کاراکتر خود استفاده کنید. یکی از مواردی که در بازی نقش‌آفرینی Evil Land بسیار اهمیت دارد، ارتقای درست و مناسب شخصیت اصلی است. اگر در این راه سهل‌انگاری کنید، مجبور می‌شوید از الماس‌هایی که کسب می‌کنید، استفاده کرده و همه چیز را ریست کنید. مأموریت‌های بازی هم توسط سایر شخصیت‌های غیرقابل بازی به شما داده می‌شوند و شامل کشتن هیولاهای مختلف است؛ حال این هیولاها می‌توانند دشمنان عادی شما در محیط باشند یا شامل یک باس نفس‌گیر و سرسخت می‌شود. از نظر طراحی هم بازی اندروید و آیفون Evil Land دارای طراحی بصری بسیار خوبی است. بازیکنان باتوجه‌به مدل گوشی موبایل یا تبلت خود می‌توانند تنظیمات مربوط‌به رزولوشن و گرافیک بازی را انجام بدهند. بااین‌حال Evil Land به‌خوبی بهینه است و به‌راحتی می‌توانید از گرافیک بالای آن لذت ببرید.

Evil Land

بازیکنان در بازی موبایل Evil Land جدا از اینکه می‌توانند مأموریت‌ها را به‌صورت تک‌نفره انجام بدهند، می‌توانند با سایر بازیکن جهان بازی هم یک تیم را تشکیل بدهند و به‌صورت گروهی مأموریت‌ها را کامل کنند. بااین‌تفاسیر اگر به‌دنبال یک بازی نقش‌آفرینی هیجان‌انگیز و متفاوت با سایر بازی‌های این سبک روی پلتفرم موبایل هستید، Evil Land می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. در پایان یادآوری می‌کنیم که مقالات بهترین بازی های اندروید به‌طور هفتگی و ماهانه منتشر می‌شوند که می‌توانید با مطالعه‌ی آن‌ها در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار بگیرید. 

دانلود بازی Evil Land


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده