// شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۱

بازی های خرداد 1397 برای موبایل؛ رایگان دانلود کنید

در ماه خرداد بازی‌های رایگان و متنوع زیادی از جمله بازی شوتر CrossFire: Legends و بازی تلاش برای بقای ARK: Survival Evolved برای اندروید و iOS منتشر شد.

هرچند در ماه گذشته به لطف برگزاری E3 2018 استودیوها کمتر به دنبال عرضه بازی‌های موبایل رفتند، اما هنوز هم ماه خرداد را می‌توانیم پر از بازی‌های پازل، نقش‌آفرینی و استراتژی بدانیم. در ماهی که گذشت بازی اندروید و آیفون ARK: Survival Evolved به صورت کامل در دسترس قرار گرفت. در این بازی آنلاین باید بدون هیچ وسیله‌ای و تنها با تلاش، با سایر بازیکنان متحد شوید، سلاح‌های جدید پیدا کنید و به طور خلاصه بر جزیره حکمرانی کنید. از طرفی اگر به بازی‌های پازل علاقه دارید Silly Walks یکی از بازی‌های چالشی و جذابی است که نصب و تجربه آن پیشنهاد می‌شود.

زومجی به صورت روزانه بهترین بازی های اندروید و آیفون را معرفی می‌کند که می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل به انبوهی از معرفی‌های زومجی دسترسی داشته باشید. از سوی دیگر اگر به دنبال بازی‌هایی برای تجربه در آخر هفته هستید، زومجی در روز پنجشنبه هر هفته بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته را معرفی می‌کند. در ادامه با بهترین بازی های رایگان اندروید بهمن همراه زومجی باشید.

بازی ARK: Survival Evolved

ARK: Survival Evolved

اواخر سال ۱۳۹۶، استودیوی وایلدکارد در بیانیه‌ای از عرضه نسخه موبایل بازی ARK: Survival Evolved برای iOS و اندروید خبر داد. حال بعد از گذشت چند ماه و سپری شدن دوران آزمایشی بازی، این استودیو به صورت رسمی بازی ARK: Survival Evolved را در دسترس قرار داده است که این‌بار به بازیکنان موبایل اجازه می‌دهد تا برای زنده ماندن در جزیره‌ای عظیم تلاش کنند. بازی از لحاظ ویژگی‌ها مانند نسخه‌های کنسولی است و در جریان بازی باید به مرور با یافتن آیتم‌های جدید، با سایر بازیکنان متحد شوید. در نسخه موبایل ویژگی‌ جدیدی به نام Ancient Amber داریم که به بازیکنان اجازه‌ی ساخت سازه‌های منحصر به فرد، داشتن دایناسورهای دست‌آموز و ارتقاهای اختیاری را با پول واقعی می‌دهد. طبق گفته توسعه‌دهنده بیش از ۸۰ دایناسور در کنار سایر موجودات در بازی حضور دارند و امکان ساخت اسلحه، لباس و سایر اقلام‌ها به بازیکنان داده شده است. اگر از جمله افرادی هستید که می‌خواهید با حال و هوای این بازی قبل از خرید نسخه کنسولی آشنا شوید، بازی ARK: Survival Evolved گزینه مناسبی خواهد بود.

دانلود بازی اندروید ARK: Survival Evolved

بازی BattleHand Heroes

BattleHand Heroes

 بازی BattleHand Heroes محصول استودیوی Kongregate، اثر جذاب و البته نوبتی است که در آن با قهرمان‌هایی منحصر به فرد همراه می‌شوید تا به نبرد دشمنانی قدرتمند بروید. بازی از لحاظ محیط‌ها تنوع زیادی دارد و داستان قهرمان‌هایی را روایت می‌کند که آخرین امید شهر سیلور هستند و باید با توانایی‌های خود، از شهر دفاع کنند. یکی از خصوصیات BattleHand Heroes وجود کارت‌های مختلف برای ایجاد تفاوت میان توانایی هر قهرمان است که جذابیت خاصی را به گیم‌پلی داده است. از طرفی به لطف نوبتی بودن گیم‌پلی این اثر، استراتژی در استفاده از هر یک از کارت‌ها اهمیت زیادی پیدا می‌کند و باید با نگاه به توانایی‌های حریف به ترتیب از قدرت‌ها استفاده کنید. BattleHand Heroes گرافیک زیبایی دارد و برای یک بازی موبایل رنگارنگ و خاص است. این بازی را می‌توانید به صورت رایگان و با پشتیبانی از خریدهای درون برنامه‌ای برای اندروید و iOS دانلود و تجربه کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Battlehand Heroes

بازی Bruce Lee Dragon Run

Bruce Lee Dragon Run

کمپانی کچاپ عمدتا با بازی‌هایی شناخته می‌شود که روی ثبت رکورد و بالا بردن جایگاه در لیدربورد تمرکز دارند. به همین دلیل نیز این کمپانی نام‌دار را می‌توانیم سردمدار عرضه بازی‌های اعتیادآور موبایل نام‌گذاری کنیم. یکی از خصوصیات کمپانی کچاپ همکاری با استودیوهای کوچک در جهت استفاده از موضوع‌های متنوع در بازی‌های موبایل است. یکی از جدیدترین بازی‌های این کمپانی  Bruce Lee Dragon Run است که این‌بار ادای احترامی است به بروسلی، بازیگر و استاد هنرهای رزمی که در طول زندگی کوتاهش توانست به موفقیت‌های ماندگار و بزرگی دست پیدا کند. در جریان بازی باید با هدایت بروسلی به طرفین، از موانع و حملاتی که به سمت‌تان می‌آیند، دوری کنید. Bruce Lee Dragon Run گیم‌پلی چالشی و سریعی دارد و سازنده توانسته با مجموعه‌ای از حرکات نسبتا ساده مانند ضربه دوگانه روی نمایشگر، تنوع خوبی را در گیم‌پلی ایجاد کند. بازی Bruce Lee Dragon Run در کنار آیتم‌هایی برای شخصی‌سازی، سورپرایزهایی مانند تبدیل شدن بروسلی به اژدها را نیز شامل می‌شود که در جایگاه خود دیدنی هستند.

دانلود بازی اندروید Bruce Lee Dragon Run

بازی Cat’s Day Out : Runaway Kitty

Cat’s Day Out : Runaway Kitty

در هر مرحله گربه مشکی رنگ داستان در مکانی مخفی می‌شود و باید با ترفندی او را پیدا کنید

بازی Cat’s Day Out : Runaway Kitty، محصولی متفاوت از JetSynthesys است که داستان گربه‌ای مشکی رنگ را روایت می‌کند که به پنهان شدن از دید صاحبش علاقه دارد. یکی از خصوصیات بازی سیاه و سفید بودن آن است که سادگی خاصی را به ساخته JetSynthesys داده است. در جریان بازی باید پیکسپی، گربه داستان را با انجام مجموع کارهایی پیدا کنید. به عنوان مثال، گربه‌ها از شیر خوششان می‌آید و برای اینکه پیکسپی وارد آشپزخانه شود باید با لمس شیر، آن را کج و روی گربه کلیک کنید. البته بازی یک سری محدودیت‌ها را برای بازیکنان در نظر گرفته است. به عنوان مثال، تنها می‌توانید به تعداد دفعات مشخصی نمایشگر را لمس کنید و در صورت تمام شده لمس‌های شما،‌ باید برای ادامه پول پرداخت کنید. بازی خصوصیات و ایده لازم برای تبدیل شدن به یک اثر سرگرم‌کننده را دارد و سازندگان در تنوع بخشیدن به مراحل موفق بوده‌اند. Cat’s Day Out : Runaway Kitty اکنون به صورت Early Access به صورت رایگان و با پشتیبانی از خرید درون برنامه‌ای و تبلیغات ویدیویی در دسترس قرار گرفته است.

دانلود بازی اندروید Cat’s Day Out : Runaway Kitty

بازی CrossFire: Legends

CrossFire: Legends

کمپانی تنسنت با سرمایه بزرگی که از خریداری استودیوهای ساخت بازی‌های ویدیویی به دست آورده است، این روزها دیگر یکی از شرکت‌های تاثیرگذار در صنعت بازی‌ها محسوب می‌شود. بعد از پابجی موبایل، اکنون بازی جدیدی از مجموعه CrossFire برای گوشی‌های موبایل عرضه شده است که به ویژه در زمینه گرافیک خودنمایی می‌کند. با نگاهی به بازی برخلاف نسخه‌های گذشته به سرعت به یاد پابجی موبایل می‌افتید. گیم‌پلی بازی CrossFire: Legends را باید به دو حالت مختلف تقسیم کرد؛ یک حالت بازی بخش بتل رویال است که ساختاری کاملا مشابه پابجی موبایل دارد. حالت دیگر اما بخش PvP است که با دید اول شخص بازیکنان را به یک نبرد کلاسیک شوتر می‌برد. بازی CrossFire: Legends هنوز برای بهبود گیم‌پلی به زمان نیاز دارد، اما می‌توانیم هم اکنون نیز این بازی را با وجود حالت‌های آنلاین مختلف جذاب بدانیم.

دانلود بازی اندروید CrossFire: Legends

بازی Death Coming

Death Coming

بازی Death Coming را می‌توانیم یکی از جذاب‌ترین بازی‌های منتشر شده در ماه خرداد بدانیم. داستان بازی از مرگ مردی جوان آغاز می‌شود که از قضای روزگار فرشته مرگ او را به عنوان دستیار خود انتخاب می‌کند. حال شما باید به عنوان دستیار فرشته مرگ سعی کنید تا جای ممکن شهروندان یک شهر را بکشید و روح آنها را جمع کنید. Death Coming به ویژه در زمینه راه‌های کشتن شهروندان، تنوع زیادی دارد و حتی برای کشتن هر یک از این شخصیت‌ها باید خلاقیت زیادی به خرج دهید. به عنوان مثال، برای راحت‌شدن از دست یکی از شهروندان که از پنجره آویزان شده است، باید سیگنالی را به آسمان بفرستید و یک بیگانه را به زمین فرا بخوانید تا باعث ترس و مرگ او شود! بازی از این دست راهکارها زیاد دارد و همین موضوع نیز Death Coming را خاص می‌کند. البته متاسفانه تنها مرحله ابتدایی بازی به صورت رایگان در دسترس قرار دارد و اگر می‌خواهید مراحل بیشتری را تمام کنید، باید خریدهای درون‌برنامه‌ای کنید.

دانلود بازی اندروید Death Coming

بازی Eden Obscura

Eden Obscura

برخی استودیوها به خوبی به قدرت موسیقی و صداگذاری در بازی‌ها پی‌برده‌اند و از این عنصر حیاتی بازی‌ها به خوبی استفاده می‌کنند. بازی Eden Obscura‌ ترکیبی از دنیایی هنری و موسیقی زیبا است که در آن با موجودی به نام Grimps همراه می‌شوید. Grimps ماهیتی نورانی دارد و می‌تواند به گیاهان دنیای Eden Obscura متصل شود. سازندگان از دوربین گوشی برای ایجاد پس زمینه استفاده کرده‌اند و در نتیجه در زمان تجربه بازی دوربین شما مشغول خواهد بود. در جریان بازی وظیفه بازیکن کنترل موجودی نورانی است تا با اتصال به گیاهان و کشیدن انگشت روی نمایشگر، او را به طرفین حرکت دهید و گیاهان Spectra را جمع‌آوری کنید. Eden Obscura بیشتر از آنکه یک بازی با هدفی مشخص باشد، تجربه بصری آرامش‌بخشی است.

دانلود بازی اندروید Eden Obscura‌

بازی Jurassic Hopper 2

Jurassic Hopper 2

بازی Jurassic Hopeer 2 از خیلی جهات به بازی CrossyRoad شباهت دارد. دایناسورها در جهان پخش شده‌اند و حال این شما هستید که باید در نقش شخصی رها شده در میان انواع و اقسام دایناسورها، برای زنده ماندن تلاش کنید. در جریان بازی با لمس نمایشگر می‌توانید شخصیت اصلی را در چهار جهت هدایت کنید. البته برای رویارویی با دایناسور،‌ آنچنان هم دست تنها نیستید و می‌توانید با استفاده از کلت خود، آنها را از پای در بیاورید. یکی از نکات مثبت Jurassic Hopper 2 تغییر محیط با با پیشروی است. مسیری بارانی، کویری،‌ سرشار از مذاب یا سر سبز تنها چندی از محیط‌های متنوع Jurassic Hopper 2 هستند و با کسب امتیاز بالاتر به این محیط‌ها دسترسی پیدا می‌کنید. اگر به مجموعه پارک ژوراسیک علاقه دارید، احتمالا Jurassic Hopper 2 نیز می‌تواند مدتی شما را سرگرم کند.

دانلود بازی اندروید Jurassic Hopper 2

بازی Jurassic World™ Alive

Jurassic World™ Alive

بازی Jurassic World™ Alive تجربه مشابه بازی پوکیمون گو را ارائه می‌دهند

با آغاز اکران Jurassic World: Fallen Kingdom و موفقیت این فیلم در گیشه، طبیعتا توقع عرضه مجموعه‌ای از بازی‌ها با موضوع پارک ژوراسیک را داشتیم. بازی Jurassic World Alive‌ یکی از جدیدترین آثاری است که با الهام از بازی Pokemon GO برای گوشی‌های موبایل منتشر شده است. در این بازی باید گوشی خود را بردارید،‌ اینترنت را فعال کنید و با فعال کردن GPS، به دنبال دایناسورها در خیابان بگردید. البته در Jurassic World Alive دیگر خبری از توپ‌های پوکمون نیست و این‌بار با استفاده از پهباد مشغول جمع‌آوری دی‌ای‌ان دایناسورها می‌شوید تا در نهایت موجودات جدیدی را در آزمایشگاه برای خودتان تولید کنید. خوشبختانه نبرد رودررو برای دایناسورها در Jurassic World نیز وجود دارد و با افزایش سطح دایناسور می‌توانید با سایر دایناسورها مبارزه کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Jurassic World Alive

بازی Might & Magic: Elemental Guardians

Might & Magic: Elemental Guardians

در ادامه سیاست یوبیسافت برای ورود به صنعت بازی‌های موبایل، این کمپانی در ماه خرداد بازی Might & Magic: Elemental Guardians را برای گوشی‌های موبایل منتشر کرد. بازی در دنیای Might and Magic جریان دارد و هنوز هم قهرمان‌های متفاوتی در دسترس بازیکنان هستند. نکته مهم اما قابلیت ارتقاء قهرمان‌‌ها در چهارچوب قوانین بازی است. به عنوان مثال هر یک از قهرمان‌ها سطح‌های مختلفی دارند که با ارتقاء آنها، ظاهرشان تغییر می‌کند. از طرفی بازیکنان می‌توانند قهرمان مخصوص به خود را بسازند،‌ سفارشی‌ کنند و سطح آن را افزایش دهند. شما همینطور می‌توانید با گشت و گذار صدها موجود دنیای بازی را جمع‌آوری کنید و با ارتقاء آنها آسان‌تر مبارزات را پیروز شوید. حضور نام یوبی‌سافت و از طرفی نام مجموعه‌ای به بزرگی مایت اند مجیک روی این بازی، انتظارات را از Might & Magic: Elemental Guardians افزایش داده است. رقابت‌های استراژیک و البته نوبتی Might & Magic: Elemental Guardians می‌تواند علاقمندان به این مجموعه را راضی کند و مسلما تجربه‌ای خوب را برای تازه واردان رقم بزند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Might & Magic: Elemental Guardians

بازی Push Sushi

Push Sushi

علاقمندان به بازی‌های پازل حتما تاکنون نام بازی مبتنی بر وب Car Park Puzzle را شنیده‌اند. در این بازی باید با جابه‌جا کردن خودروها در یک پارکینگ، شرایط را برای خروج خودرویی آبی رنگ مهیا کنید. اکنون با الهام از این اثر،‌ استودیوی ZPLAY Games، بازی سرگرم‌کننده‌ای به نام Push Sushi را منتشر کرده است. از لحاظ خصوصیات Push Sushi کاملا گیم‌پلی مشابهی با Car Park دارد؛ با این تفاوت که در این بازی باید به‌جای جابه‌‌جا کردن خودروها، سوشی‌ها را جابه‌جا کنید و شرایط را برای خروج سوشی اصلی مهیا کنید. البته سازندگان محدودیت‌هایی را نیز در نظر گرفته‌اند که از جمله آنها می‌توانیم به تعداد حرکات محدود اشاره کنیم. Push Sushi به ویژه در زمینه طراحی‌ها رنگارنگ و پرجزئیات است و گزینه مناسبی برای اوقات فراغت خواهد بود. از طرفی درجات سختی متفاوت نیز برای افرادی که به دنبال چالش هستند در این بازی قرار گرفته است که باید به مرور به آنها دسترسی پیدا کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Push Sushi

بازی Silly Walks

Silly Walks

کافی است تا کمی بازی Silly Walks را تجربه کنید تا عاشق آن شوید. با اسیر شدن میوه‌ها، دیگر خبری از آب‌میوه نیست و در نتیجه در نقش یک لیوان باید به دنبال راهی برای نجات دوستان خود باشید. بازی گیم‌پلی ساده‌ای دارد؛‌ برای کنترل شخصیت اصلی باید با ضربه زدن روی نمایشگر، لیوان را در مسیری مستقیم هدایت کنید و با جمع کردن قند‌های مختلف، به دوستان خود برسید. یکی از خصوصیات بازی که از قضا جذابیت زیادی دارد، وجود مراحل متنوع در بازی است. در حالی که بازی ابتدا در آشپزخانه آغاز می‌شود، در ادامه می‌توانید وارد بخش‌های مختلف خانه شوید و معماهای جدیدی را حل کنید. پازل‌ها بخشی از گیم‌پلی بازی را تشکیل می‌دهند و در جریان بازی برای پیشروی باید یک سری ترفند‌ها را به‌کار ببرید. Silly Walks همچنین در زمینه شخصیت‌ها، دشمنان و مراحل نیز تنوع زیادی دارد.

دانلود بازی اندروید Silly Walks

بازی Stickman Soccer 2018

Stickman Soccer 2018

در این روزهای داغ جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، استودیوهای مختلف سعی کرده‌اند تا با انتشار بازی‌هایی با محوریت فوتبال، به نوبه‌ی خود روی موج بحث‌های این رویداد جهانی سوار شوند. بازی Stickman Soccer 2018 نیز یکی از همین دست بازی‌ها است که از قضا المان‌های لازم را برای سرگرم کردن بازیکنان در دسترس قرار می‌دهد. یکی از مهم‌ترین خصوصیات Stickman Soccer 2018 حضور تیم‌های بین‌المللی و باشگاه‌ها از جمله تیم‌ ملی ایران است که می‌توانید در حالت‌های مختلف از لیگ‌‌‌های بین‌المللی گرفته تا بازی‌های فصلی و جام جهانی شرکت کنید و به رقابت بپردازید. بازی گیم‌پلی سریعی دارد و قوانین فوتبال از کارت قرمز و زرد گرفته تا ضربه آزاد در این بازی حکم‌فرما است. از دیگر خصوصیات بازی می‌توانیم به قابلیت بازپخش آرام، وجود مکانیک‌های گیم‌پلی از جمله پاس بلند، بهبود هوش مصنوعی و قابلیت ویرایش تیم و ساخت تیم رویایی مخصوص به خود اشاره کنیم. Stickman Soccer 2018 اکنون به صورت رایگان در دسترس است و حتی می‌توانید این بازی را روی اندروید تی‌وی و انویدیا شیلد نیز تجربه کنید.

دانلود بازی اندروید Stickman Soccer 2018

بازی Stories of Bethem - Full Moon

Stories of Bethem - Full Moon

بازی‌های نقش‌آفرینی نقش مهمی در گوشی‌های موبایل دارند و به همین دلیل نیز استودیوها توجه ویژه‌ای را روی عرضه بازی‌های اینچنینی روی پلتفرم‌های اندروید و iOS دارند. بازی Stories of Bethem - Full Moon یکی از جدیدترین بازی‌های نقش‌آفرینی منتشر شده است که در آن با خوما همراه می‌شوید تا به دنبال راه‌حلی برای از بین بردن نفرین پدرش بگردید. بازی دارای شخصیت‌های مختلفی است که شخصیت اصلی را میان مثلثی از دشمنی قدرتمند و دو خواهر به رنگ‌های آبی و قرمز قرار می‌دهد که هر یک بخشی از داستان را به خود اختصاص می‌دهند. خوما در حقیقت افسونگری جوان است که به کمک جادوگر قرمز به مرور طلسم‌های مختلف را برای استفاده در برابر دشمنان و جادوگر آبی فرا می‌گیرد. بازی دارای المان‌های بازی‌های نقش‌آفرینی است و مانند بازی‌های کلاسیک قدیمی دوربین بالا به پایین دارد. یکی از خصوصیات Stories of Bethem وجود مناطق مختلف است که با ورود به آنها می‌توانید آیتم‌های جدیدی را کشف کنید.

دانلود بازی اندروید Stories of Bethem - Full Moon

بازی Westworld

Westworld

فارغ از حرف و حدیث‌های عدم رعایت کپی‌رایت توسط توسعه‌دهندگان بازی Westworld، تصمیم گرفتیم تا این بازی را نیز در فهرست بهترین‌های خرداد ماه قرار دهیم. بازی Westworld تقریبا در تمامی زمینه‌ها شباهت زیادی به Fallout Shelter دارد، با این تفاوت که این‌بار در نقش یک کارآموز باید این پارک را برای رضایت مهمانان به بهترین شکل مدیریت کنید. با وجود شباهت‌های این بازی به ساخته بتسدا، تفاوت‌هایی را نیز در رابطه با ساختار گیم‌پلی شاهد هستیم. در جریان بازی نمایشگر دو بخش را شامل می‌شود که یکی از این بخش‌ها مربوط به چهره بیرونی پارک می‌شود که با ساختمای مختلف مزین شده است و از سوی دیگر بخش زیرین پارک را داریم که در حقیقت اپراتوری برای پارک اصلی است. البته مانند بازی فال اوت شلتر از ابتدا به اتاق‌های مختلف دسترسی ندارید و باید به مرور با افزایش کارکنان، پارک خود را گسترش دهید. 

دانلود بازی اندروید Westworld


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده