// سه شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Stickman Soccer 2018

Stickman Soccer 2018 جدیدترین نسخه‌ی بازی‌های ورزشی Stickman است که با گرافیک خوب و گیم‌پلی جذاب خود به یکی از بازی‌های خوب فوتبالی تبدیل شده است. با معرفی این بازی در زومجی همراه باشید.

ورزش فوتبال همیشه به عنوان یکی از هیجان‌انگیزترین ورزش‌ها شناخته می‌شود ولی چیزی که فوتبال را از سایر ورزش‌ها جدا می‌کند، داشتن طرفداران زیاد است. این موضوع باعث شده تا همواره بازی‌های شبیه ساز این ورزش مانند سری Fifa همیشه جزو پرفروش‌ترین بازی‌ها قرار بگیرند. در سال‌های اخیر نیز با پیشرفت سخت افزار‌ی در پلتفرم موبایل امکان اجرای بازی‌های سنگین و پر جزییات روی گوشی‌های هوشمند فراهم شده است. این مسئله زمینه ساخته‌ شدن بازی‌های معروف و معتبر فوتبالی برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS را به وجود آورده که طرفداران بتوانند این بازی‌ها را به صورت همراه تجربه کنند. اما در این مطلب به سراغ یکی از بازی‌های کمتر شناخته شده به نام Stickman Soccer 2018 رفته‌ایم که آخرین نسخه و آپدیت این بازی برای فصل منتهی به جام جهانی به حساب می‌آید. این روز‌ها تب جام جهانی همه جا را فراگرفته و همه جا صحبت از این رویداد بزرگ است. این بازی اندروید با امتیاز ۴.۶ ستاره در اپ‌استور و پلی‌استور به طور رایگان قابل دسترسی است.

Stickman Soccer 2018

Stickman Soccer 2018 یک بازی موبایل با محتویات بسیار زیاد و متنوع است. وجود حالت‌های مختلف چه در بخش آنلاین و چه در بخش آفلاین باعث شده تا بازیکن زمان زیادی را صرف این بازی کند. در حالت آفلاین دو حالت تمرین و تک بازی دیده می‌شود که حالت اول آشنایی با کنترل‌های بازی و بخش تمرینی است و حالت دوم تک مسابقه با هوش مصنوعی بازی است که در این بخش نیز تنوع بسیاری دیده می‌شود. حضور بیش از ۱۵۰ تیم که با هر آپدیت لیگ‌ها و تیم‌های جدیدی نیز به جمع این ۱۵۰ تیم افزوده می‌شوند، در بازی ارزش تکرار آن را بسیار بالا برده و هیجان آن دوچندان شده است. نکته‌ی مثبت حضور این تیم‌ها در بازی طراحی لباس با شباهت بالا به نسخه‌ی اصلی است که برای طرفداران باشگاه‌های بزرگ و تیم‌های ملی بسیار مهم و لذت خواهد بود. تجربه‌ی بازی با تیم‌های بزرگ مانند میلان، دورتموند، لیورپول و البته تیم ملی ایران در گوشی‌ هوشمند بسیار خاص و هیجان انگیز است.

Stickman Soccer 2018

حضور تیم‌های بزرگ باشگاهی و ملی در کنار گرافیک و گیم‌پلی خوب و پر جزییات از عوامل موفقیت بازی به شمار می‌آیند

گرافیک سه بعدی بازی و اجرای انیمیشن‌ها به خوبی در بازی انجام شده است که در موفقیت بازی عامل تاثیر گذاری به حساب می‌آید. طراحی کاراکتر‌های متفاوت آن هم از نوع Stickman‌های بامزه و کوچک از نکات مثبت هستند. تعداد انتخاب‌ها برای شخصی سازی‌های بسیار زیاد است که هر بازیکن در حالت‌های مختلف آنلاین مانند تورنومنت‌ها و چالش‌های روزانه‌ی می‌تواند تیم‌ خود را روانه‌ی میدان کند. اضافه شدن جزییات جذاب فوتبال مانند کارت‌های زرد و قرمز، خطا‌ها و ضربات ایستگاهی و ضربه‌های نمایشی زیبا در آخرین آپدیت بازی توانسته‌ این بازی را تا حد ممکن به یک بازی خوب فوتبال تبدیل کند.

Stickman Soccer 2018

طراحی و ظاهر بازی بسیار زیبا و چشم نواز به نظر می‌رسد. طراحی رابط کاربری بازی با توجه به وجود تنوع محتویات آن بسیار ساده انجام شده که دسترسی به منوهای مختلف بازی را آسان‌ کرده است. بازپخش لحظات هیجان‌انگیز بازی از دوربین‌های متفاوت به طور آهسته از دیگر جزییات جذاب بازی Stickman Soccer 2018 محسوب می‌شود. در زمینه طراحی‌های درون بازی عناصر مهم یک بازی شبیه ساز فوتبال مانند استادیوم و چمن آن، لباس و ظاهر بازیکنان و داور بازی در سطح خوبی قرار دارد. همچنین انیمیشن‌های حرکات بازیکنان و توپ در این نسخه به بلوغ خوبی رسیده و بسیار روان به نمایش در می‌آیند. طبق گفته‌ی سازنده بازی حتی در گوشی‌های قدیمی و میان‌رده مانند Iphone 5 به صورت ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود که نشان‌گر بهینه سازی مناسب این بازی است.

کنترل‌های لمسی بازی همان کنترل‌های آشنای بازی‌های فوتبالی پلتفرم موبایل هستند که تغییرات کوچکی در طراحی و محل قرار گیری آنها انجام گرفته است. از تغییرات این کنترل‌ها نسبت به نسخه‌های قبل Stickman Soccer اضافه شدن کلید Sprint یا همان سرعت است که در بازی کاربرد بسیاری دارد. همچنین طبق گفته استودیوی Djinnworks Gmbh علاوه بر کنترل‌های لمسی روی صفحه‌ی نمایشگر گوشی، بازی از گیم‌پدها نیز پشتیبانی می‌کند.

Stickman Soccer 2018

وجود بخش‌های متنوع آفلاین و آنلاین و حجم بالای محتویات هر دو بخش، گرافیک و گیم‌پلی خوب و روان بازی، حضور تیم‌های پرطرفدار ملی و باشگاهی در کنار هم باعث شده این بازی ارزش دانلود و تکرار را داشته باشد. این روزها که همه جا صحبت از فوتبال و جام جهانی روسیه است، با دانلود این بازی جذاب ‌می‌توانید هر زمان و به صورت آفلاین یا آنلاین به تجربه و شبیه سازی مسابقات فوتبال در گوشی هوشمند خود بپردازید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Stickman Soccer 2018


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده