// پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۱

بازی های هفته چهارم فروردین 1397 برای اندروید

در هفته چهارم فروردین بازی Animus - Stand Alone، با خصوصیات مشابه دارک سولز را معرفی کرده‌ایم و بازی زامبی محور Dead Rivals را داریم.

با ورود به هفته پایانی فروردین، مانند هفته‌های گذشته بازی‌های متنوع و سرگرم‌کننده‌ای در زومجی معرفی شدند که در این مقاله معرفی کوتاهی از آنها خواهیم داشت. اگر به دنبال بازی‌های هنری، با داستانی احساسی هستید، بازی Ayo: A Rain Tale، اثری است که باید حتما آن را تجربه کنید. طرفداران سبک نقش‌آفرینی هم می‌توانند در دنیای Animus - Stand Alone به سفری مانند سری Souls بروند و با باس‌های قدرتمند تن به تن مبارزه کنند. این هفته همینطور بازی تحسین شده Candleman را داریم که داستان یک شمع را روایت می‌کند.

شما می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل، نگاهی به فهرستی از بهترین بازی‌های اندروید و آیفون بیندازید. زومجی به صورت ماهیانه در ابتدای ماه میلادی و شمسی، بهترین بازی های اندروید رایگان و پولی را معرفی می‌کند.

بازی Animus - Stand Alone

Animus - Stand Alone

بازی‌های نقش‌آفرینی، با آزادی عملی که به بازیکنان در ساخت شخصیت‌ها و آیتم‌ها می‌دهند، محبوبیت ویژه‌ای میان گیمرها دارند و همین موضوع باعث شده تا توسعه‌دهندگان هم به فکر انتشار بازی‌های مشابهی روی پلتفرم‌های متنوع باشند. بازی Animus - Stand Alone به ویژه از حیث گیم‌پلی و ظاهر شما را به یاد سری سولز می‌اندازند. با این حال، Animus برخلاف سری سولز درجه سختی بالایی ندارد و حتی می‌توانید در ابتدای بازی دشمنان را یکی پس از دیگری از بین ببرید. در جریان بازی باید با ورود به مناطق مختلف با دشمنان مبارزه کنید. جاخالی به‌موقع، ضربه زدن سریع و با استراتژی، به‌ویژه در مقابل باس‌ها اهمیت زیادی دارد و در صورت اشتباه باید با جانتان تاوان آن را پرداخت کنید. Animus همینطور گرافیک زیبایی هم برای یک بازی موبایل دارد و انیمیشن‌ دشمنان، کیفیت بافت‌ها و ظاهر تو در تو مراحل، در جایگاه خود خوب هستند. برای تجربه Animus - Stand Alone باید ۷.۹۹ دلار هزینه کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Animus - Stand Alone

بازی Ayo: A Rain Tale

Ayo: A Rain Tale

بازی Ayo: A Rain Tale تجربه‌ای سمعی و بصری است که در کنار یک سرگرمی، قصد دارد تا همگان را در رابطه با شرایط بحرانی نبود آب در برخی کشور‌ها آگاه کند. Ayo: A Rain Tale از جایی آغاز می‌شود که آیو،‌ دختر جوان ساکن صحرای آفریقا در پی یافتن آب، به تنهایی از خانه و کاشانه‌ی خود راهی سفری طولانی می‌شود. در جریان بازی، آیو با چالش‌های مختلفی از جمله باس‌فایت‌ها روبه‌رو می‌شود و باید شجاعانه و بدون ترس با استفاده از مهارت‌های خود با آنها روبه‌رو شود. بازی به ویژه در زمینه طراحی‌ دشمن‌ها و محیط چشم‌نواز است و باید در طول بازی معماهای مختلفی را برای پیشروی حل کنید. بازی Ayo: A Rain Tale اکنون با قیمت ۲.۹۹ دلار در گوگل‌پلی و اپ‌استور در دسترس قرار دارد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Ayo: A Rain Tale

بازی Candleman

Candleman

بازی Candleman به ویژه بعد از عرضه برای ایکس‌باکس وان مورد توجه بسیاری از منتقدین قرار گرفت. بازی داستان شمعی درخشان را روایت می‌کند که در کشتی متروکه‌ای بیدار می‌شود و با نگاهی به فانوسی زیبا، ماجراجویی خود را آغاز می‌کند. شمع درخشان ما، عمر محدودی دارد و به همین دلیل باید در کنار پریدن از سکو‌ها، حل معماها یا پیدا کردن تمام شمع‌های خاموش، زمان استفاده از شعله آتش را هم مدیریت کنید. شیوه روایت داستانی و گیم‌پلی بازی توانست نظر مثبت منتقدین را جلب کند. Candleman همینطور در زمینه صداگذاری هم تجربه‌ای لذت‌بخش را رقم می‌زند؛ برخورد مرد شمعی با چوب، فلز و اشیاء هر یک صدای متفاوتی دارد که به خوبی کار شده‌اند. بازی Candleman اکنون با قیمت ۴.۹۹ دلار برای اندروید و iOS منتشر شده است. با هزینه بیشتر می‌توانید این بازی را روی ایکس‌باکس وان هم تجربه کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Candleman

بازی Dead Rivals - Zombie MMO

Dead Rivals - Zombie MMO

اگر بخواهیم لیستی از بازی‌های خوش‌ساخت موبایل جمع‌ کنیم، حتما نام بازی‌های گیم‌لافت هم در این لیست خواهند درخشید. استودیوی گیم‌لافت با تجربه طولانی‌ که در انتشار بازی‌های ریسینگ، اکشن و رقابتی دارد، توانسته تاکنون بازی‌های زیبایی را روی اندروید، iOS و ویندوز موبایل منتشر کند و Dead Rivals هم یکی از آنها است. دنیای بزرگ بازی Dead Rivals - Zombie MMO، در کنار امکان ارتباط با سایر بازیکنان، شرایطی را فراهم کرده است تا بازیکنان با کمک یکدیگر به ماموریت‌ها بروند و به جان زامبی‌ها بیفتند. دفاع از پایگاه، نجات دادن دخترکی محصور میان زامبی‌ها یا سالم رساندن محموله‌ای به مقصد، بخشی از ماموریت‌هایی هستند که باید آنها را به پایان برسانید. در این بازی همینطور امکان ارتقاء سطح ایمنی پایگاه هم وجود دارد که باید به مرور زمان و با توجه به شرایط این کار را انجام دهید. اگر گرافیک برای شما مهم است، خیالتان راحت باشد که Dead Rivals قادر به برآورده کردن خواسته‌هایتان خواهد بود.

دانلود بازی اندروید و آیفون Dead Rivals - Zombie MMO

بازی Gun Shot

Gun Shot

بازی کلاسیک موبایل می‌خواهید که کم حجم باشد، ساده باشد و اعتیاد آور؟ بازی Gun Shot گزینه‌ای است که حتما باید تجربه کنید. در این بازی وظیفه شما شلیک گلوله به اشیاء گرد در حال حرکت است؛ به شکلی که گلوله‌ها به یکدیگر برخورد نکنند. گیم‌پلی بازی شباهت زیادی به Knife Hit دارد و حتی در رابطه با هدف نهایی بی‌شباهت به بازی ایرانی به دور مریخ نیست. به مرور زمان با ثبت امتیازهای بالاتر و جمع‌آوری سکه‌ها می‌توانید سلاح‌های متفاوتی را بردارید و از پنیر گرفته تا توپ فوتبال را نابود کنید. تغییر ریتم حرکت توپ یا گلوله‌های مشکی رنگ فرو رفته در اشیاء در حال چرخش، از جمله چالش‌هایی هستند که در بازی رایگان Gun Shot باید با آنها روبه‌رو شوید.

دانلود بازی اندروید Gun Shot


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده