// شنبه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Gun Shot

بازی Gun Shot اثر جذاب دیگری در سبک آرکید است که ویژگی‌های بیش‌تری نسبت به بازی‌های مشابه در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Gun Shot اثر جذابی در سبک آرکید است که توسط Italy Games ارائه شده است و خیلی مشابه به بازی Knife Hit عمل می‌کند، با این تفاوت که این‌بار به جای چاقو باید با تفنگ به صفحه دایره‌ای مقابل خود شلیک کرده و مراقب باشید که گلوله‌ها را به یک‌جا شلیک نکنید. این روند به همین صورت به صورت رکوردی ادامه پیدا می‌کند و چالش‌ها در امتیازات بالاتر بسیار سخت‌تر می‌شوند.

گیم پلی این بازی اندروید به این صورت است که باید با تفنگی که در اختیار دارید به صفحه مقابل خود شلیک کرده و در حالی که این صفحه دایره‌ای در حال چرخش است، گلوله‌ها را طوری شلیک کنید که به هم برخورد نداشته باشند و به صورت منحصربه‌فرد در صفحه جای بگیرند. در ابتدای کار، این روند ساده است و شما به‌راحتی چندین گلوله کم تعداد را به راحتی به صفحه‌ای که ریتم حرکتی ثابتی هم دارد، شلیک می‌کنید. این روند همینطور ادامه پیدا می‌کند و تا زمانی که شکست نخورده‌اید، می‌توانید رکوردهای بالاتری را برای خود کسب کنید. رفته رفته با رسیدن به امتیازات بالاتر، کار شما سخت‌تر شده و با صفحه‌هایی روبرو می‌شوید که بسیار غافلگیرکننده حرکت می‌کنند و گاها با چرخش‌های سریع و توقف‌های ناگهانی، می‌توانند حواس شما را پرت کنند. در این راستا باید مهارت بالایی داشته باشید و ابتدا با داشتن صبر و حوصله، ریتم حرکتی دایره را متوجه شوید و سپس پرتاب خود را صورت دهید.

Gun Shot
Gun Shot
Gun Shot

در برخی از مراحل ریتم شلیک ثابت می‌تواند کار شما را راحت‌تر کند ولی باید توجه داشته باشید که این روند ثابت نبوده و گاها با حرکت غافلگیر کننده‌ای گلوله‌های شما به هم‌دیگر برخورد می‌کنند و می‌بازید. در صورت باخت باید از ابتدای کار شروع کنید یا این‌که با صرف سکه‌های مشخصی، از همان مرحله دوباره شروع کرده و اجازه ندهید که رکورد فعلی‌تان از بین برود. فیلم‌های تبلیغاتی نیز در این بازی خیلی به شما کمک می‌کند و می‌توانید بدون صرف سکه‌ای از همان جایی که باخته‌اید، دوباره شروع کنید.

گرافیک این بازی دارای نکات چندان جالبی نیست و شاهد کمبودهایی در این زمینه هستیم. این گرافیک طوری است که اسلحه‌هایی که در اختیار دارید، دارای گرافیک عادی هستند و جلوه‌های ویژه خاصی نیز در زمینه شلیک‌ها و برخورد گلوله‌ها، شاهد نیستیم. نکته‌ای که این بازی نسبت به بازی‌های مشابه دربردارد، این است که با پیشروی‌های بیش‌تر با باس‌هایی روبرو می‌شوید که برای صفحه دایره‌ای روبرو مزاحمت ایجاد می‌کنند و بازیکن علاوه بر تمرکز روی گلوله‌ها، باید مراقب باشد که گلوله‌ها به پوششی که هیولاها روی دایره ایجاد می‌کند، برخورد نکند. صداگذاری گلوله‌ها نیز با توجه به نوع اسلحه‌ای که در اختیار دارید، متفاوت است و شاهد تنوع خوبی در این زمینه هستیم.

با کسب امتیازات بالاتر می‌توانید اسلحه خود را عوض کرده و تنوع جالبی هم در زمینه نوع اسلحه‌ها و هم در زمینه اندازه و شکل گلوله‌ها داشته باشید. این سلاح‌های جدید، هم در مراحل مختلف به صورت رایگان به شما داده می‌شود و هم اینکه می‌توانید سلاح‌های ویژه را با سکه‌های خود خریداری کنید. علاوه بر سکه‌ها، الماس‌های بنفش نیز به منظور خرید سلاح‌های پیشرفته تر و خاص، به بازیکنان داده می‌شود. سلاح‌ها دارای تنوع بالایی هستند و حتی آر پی جی و دیگر سلاح‌های لیزری نیز در اختیار بازیکنان قرار داده می‌شوند. هنگامی‌که به صفحه‌های دایره‌ای شلیک می‌کنید، باید به‌یاد داشته باشید که حتما شلیک‌های خود را به سمت سکه‌های روی دایره‌ها متمرکز نگه داشته و آنها را از دست ندهید. بالاخره هدف اصلی شما علاوه بر ثبت رکوردهای بالاتر، کسب امتیاز است و باید به این نکته توجه داشته باشید.

Gun Shot
Gun Shot
Gun Shot

تعداد گلوله‌هایی که باید شلیک کنید، بستگی به صفحه موردنظر دارد و چالش‌های خاصی در این زمینه انتظار شما را می‌کشد. گلوله‌های پیش فرض روی دایره‌ها وجود دارند و ابتدا باید توجه خود را به سمت آنها داشته باشید. اگر بخواهیم نسبت به بازی‌های مشابه یک مقایسه داشته باشیم، گفتنی است که ریتم حرکتی در این بازی، بسیار پیچیده‌تر و با چالش‌های بیش‌تر همراه است و بازیکن باید تمرکز و سرعت بالایی در این زمینه داشته باشد. تغییر ناگهانی صفحه‌ها به طور بهتری صورت می‌گیرد و چالش‌ها ارزشمندتر هستند. بخش ایجاد پوشش توسط هیولاها نیز که یک مورد اضافی عالی برای بخش باس‌های این بازی است.

بازی موبایل Gun Shot اثر نابی در سبک آرکید است که شبیه به بازی‌های مشابه عمل می‌کند. بازی با اینکه گرافیک خاصی ندارد، اما دارای چاش‌های هیجان انگیزتر و بهتری است و طراحی جالبی در بسیاری از بخش‌ها شاهد هستیم. طبق معمول، سرعت عمل و تمرکز بالا لازمه هر بازیکن برای موفقیت در این بازی است. این بازی را می‌توانید از پلی استور برای سیستم عامل اندروید دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید Gun Shot


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده