// پنجشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۰

بازی های هفته چهارم آذر 1396 برای اندروید

در بهترین بازی‌های اندروید و آیفون این هفته ابتدا بازی ایرانی کلماتیک را معرفی کرده‌ایم و نگاهی به بازی جدید کاپیتان سوباسا و Inside انداخته‌ایم.

در آخرین هفته آذر نیز به رسم هفته‌های گذشته به معرفی بهترین بازی‌های اندروید و آیفون برای تجربه در آخر هفته پرداخته‌ایم. در فهرست این هفته ابتدا بازی کلماتیک را داریم که بازیکنان را به ماجراهای مادربزرگی مهربان می‌برد. اگر شما هم مثل بسیاری از ایرانی‌ها عاشق مجموعه کارتوهای فوتبالیست‌ها هستید و خاطرات زیادی با شخصیت‌های این مجموعه دارید، این هفته بازی اندروید و آیفون Captain Tsubasa: Dream Team را نیز داریم که تجربه‌ای کلاسیک و البته زیبا را این مجموعه ارائه می‌دهد. دارنده‌های گوشی‌های iOS نیز این هفته مجموعه‌ای از بازی‌های با کیفیت را دریافت کردند که یکی از بهترین‌ نمونه‌های آن Inside، یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۶، بود.

در صورتی که به دنبال بازی‌های موبایل متنوع‌ می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل، نگاهی به فهرستی از بهترین بازی‌های اندروید و آیفون بیندازید. زومجی همینطور به صورت ماهیانه در ابتدای ماه میلادی و شمسی، بهترین بازی های اندروید رایگان و پولی را معرفی می‌کند. اگر به دنبال تجربه بازی‌های جذابی در آخر هفته هستید، زومجی پنجشنبه هر هفته بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته را معرفی می‌کند که می‌توانید از تجربه آن‌ها لذت ببرید.

بازی کلماتیک

کلماتیک- اسپانسر

اگر علاقه‌مند به بازی با حروف هستید و می‌خواهید تا اوقات فراغت خود را به بهترین نحو ممکن با حدس زدن کلمات سپری کنید، کلماتیک، بازی جدید استودیوی اردیبهشت، یکی از گزینه‌های جذابی است که حتما باید تجربه کنید. در جریان بازی کلماتیک باید با اتصال حروف به یکدیگر و ساخت کلمه، مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. مراحل بازی در کنار گرافیک و طراحی بسیار زیبایی که دارند، در حقیقت بخشی از داستانی هستند که مادربزرگی مهربان برای نوه‌اش بازگو می‌کند. ماجرایی که به سال‌ها قبل و زمان سفر مادربزرگ و پدربزرگ به شهرهای ایران و کشورهای خارجی باز می‌گردد. برای پی بردن به داستان‌‌های کوتاه مادربزرگ باید فصل‌ها را برای دیدن داستانی کوتاه پشت سر بگذارید. اما کلمات مخفی دیگر ویژگی کلماتیک است که با پیدا کردن آنها جایزه‌ای دریافت می‌کنید. موسیقی دلنشین بازی، زمانی که با گیم‌پلی روان آن همراه می‌شود، تجربه بازی کلماتیک را لذت بخش می‌کند. طراحی فانتزی شخصیت‌ها و مراحل بازی،‌ در کنار رنگ‌بندی زیبایی که دارند، جذاب و سرگرم‌کننده نیز هستند. اگر به بازی با کلمات علاقه دارید، حتما بازی کلماتیک را به صورت رایگان از کافه بازار دانلود کنید.

دانلود بازی اندروید کلماتیک

بازی Captain Tsubasa

Captain Tsubasa: Dream Team

کمتر ایرانی‌ای را می‌توانید پیدا کنید که مجموعه کارتون فوتبالیست ها را ندیده باشد یا حداقل با آن خاطره نداشته باشد. هرچند مجموعه فوتبالیست‌ها (کاپیتان سوباسا)، شهرت اصلی خود را در ایران مدیون انیمه زیبا و به ویژه دوبله‌ی فارسی خاطره‌انگیزش است، اما بازیکنان قدیمی و به ویژه آنهایی که NES داشتند، سری بازی زیبای این مجموعه را نیز به یاد دارند. حال بعد از گذشت سال‌ها اخیرا بازی جدیدی از این مجموعه با نام Captain Tsubasa: Dream Team منتشر شده است. بازی جدید کاپیتان سوباسا، محصولی کاملا آنلاین است که از نظر گیم‌پلی شباهت زیادی به حالت آلتیمت تیم و حالت MyClub دو بازی فیفا و PES دارد. بازی شخصیت‌های مجموعه مانند کاکرو و تارو را شامل می‌شود و می‌توانید این بازیکنان را به مرور با استفاده از سکه درون بازی ارتقاء دهید. بازی سه حالت گیم‌پلی داستانی، لیگ و چندنفره دارد که در بخش داستانی با اتفاقات پیش از داستان انیمه آشنا می‌شوید و به مرور با رسیدن به سطح سه می‌توانید وارد حالت لیگ شوید. بازی رایگان Captain Tsubasa: Dream Team اکنون در اندروید و iOS در دسترس قرار دارد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Captain Tsubasa: Dream Team

بازی GRID Autosport

GRID Autosport

شاید بدون اغراق بتوان گفت که بازی GRID Autosport یکی از با کیفیت‌ترین و کم‌نظیر‌ترین بازی‌های شبیه ساز اتومبیل رانی است که تاکنون برای گوشی‌های موبایل منتشر شده است. البته این بازی نخستین بار در سال ۲۰۱۴ برای پی‌سی و کنسول‌های نسل هفتم منتشر شده بود و حال بعد از گذشت سه سال شاهد عرضه دوباره GRID Autosport برای iOS هستیم. بازی به شما اجازه می‌دهد تا در نقش یک راننده در بخش Career با پنج سبک متفاوت وارد رقابت‌های متفاوتی شوید. برخلاف بازی‌های رایج اتومبیل رانی در گوشی‌های موبایل که عمدتا کنترل آسانی دارند، در بازی GRID Autosport با تجربه‌ی واقع گرایانه‌تری روبرو هستیم و باید به پارامترهای هندلینگ هر یک از خودروها دقت کنید. حضور بیش از ۱۰۰ خودرو و محیط‌های متفاوت، گرافیک فوق‌العاده بازی با نورپردازی و فیزیک مثال‌زدنی و محتوای مختلفی که در این بازی ۱۰ دلاری در دسترس بازیکنان قرار دارد، GRID Autosport را به بهترین بازی ماشین‌سواری تبدیل کرده است که می‌توانید در گوشی iOS خود تجربه کنید.

دانلود بازی آیفون GRID Autosport

بازی Inside

Inside

استودیوی پلی دد (Playdead) با انتشار هر یک از بازی‌های خود تاکنون توانسته بازیکنان زیادی را راضی کند. بعد از موفقیت بازی Limbo، این‌بار نوبت بازی Inside بود که ما را با پسرکی همراه کند که در تلاشی برای بقا، وارد ماجرایی پر معنا می‌شود. ماجرایی که هر شخصی می‌تواند توضیح مختص به خود را از اتفاقاتی که برای شخصیت‌ها می‌افتد ارائه دهد و همین موضوع باعث شده تا با وجود تنها دو ساعت گیم‌پلی، جوایز بسیاری به Inside اعطا شود. حال پلی‌دد بعد از انتشار اینساید روی پلی‌استیشن 4، این‌بار این بازی دوبعدی را برای گوشی‌های iOS منتشر کرده است. در این بازی باید با حل معماهایی نسبتا ساده، باید شخصیت اصلی را از دید افرادی مرموز دور نگه دارید و به مرور در مراحل پیشروی کنید. گرافیک چشم نواز بازی، درکنار موسیقی و صداگذاری عالی آن، محتوای لازم را برای ترغیب بازیکنان به ادامه ماجراجویی با پسرک ارائه می‌دهد. شما می‌توانید این بازی را به صورت رایگان تجربه کنید.

دانلود بازی آیفون INSIDE

بازی Overdrive

Overdrive: Ninja Shadow Revenge

فهرست بهترین بازی های اندروید هفته پایانی آذرماه، اینبار میزبان یک بازی هک اند اسلش زیبا به نام Overdrive: Ninja Shadow Revenge است. داستان بازی Overdrive: Ninja Shadow Revenge پیرامون یک نینجا روایت می‌‌شود که به دنبال انتقام از افرادی است که به او خیانت کرده‌اند. در جریان بازی باید با پشت سر گذاشتن ۲۰ مرحله، با استفاده از مهارت‌هایی که در اختیارتان قرار می‌گیرد، به مصاف دشمنان بروید. حرکت به موقع و فاصله گرفتن از حمله‌ی دشمنان با فشردن دکمه Dash، پرش از روی سکو‌ها و در نهایت ضربه به موقع برای ناکار کردن دشمنان بخشی از کارهایی هستند که می‌توانید در بازی Overdrive انجام دهید. بازی همینطور در کنار بخش داستانی،‌ از حالت Survival نیز پشتیبانی می‌کند. در این حالت باید تا جای ممکن در برابر موج حملات دشمنان مقاومت کنید و با امتیازهایی که به دست می‌آورید، سطح شخصیت خود را افزایش دهید. اگر به بازی‌های Hack and Slash علاقه دارید، بازی رایگان Overdrive: Ninja Shadow Revenge یکی از بازی‌هایی است که می‌تواند سرگرم‌تان کند.

دانلود بازی اندروید Overdrive: Ninja Shadow Revenge

بازی reformat Z

reformat Z

بازی reformat Z داستان هکری به نام آلیس را در زرویخ سال ۲۱۱۷ روایت می‌کند، جایی که در پی شکست آلیس در نفوذ و هک سازمانی به نام LIBRIA Corp، گروهکی زیرزمینی به نام The Resistance به دنبال او می‌افتد تا مانع انجام اهداف آلیس شود. گیم‌پلی بازی با الهام از مجموعه GO کمپانی اسکوئر انیکس، روندی خطی دارد و باید با دوری از دید نگهبانان و نظامیان گروه The Resistance در مراحل پیشروی کنید. هک دستگاه‌ها، مخفی شدن از درون‌ها و درنهایت معماهایی هرچند ساده اما جذاب، پتانسیل لازم برای سرگرم کردن بازیکنان را در جریان بازی دارند. بازی reformat Z از لحاظ گرافیک نیز هرچند گاهی اوقات با افت فریم روبرو می‌شود، اما این افت فریم مانع پیشروی و لذت بردن شما از بازی نمی‌شود. شما می‌توانید بازی reformat Z را به صورت رایگان دانلود کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون reformat Z:


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده