// پنجشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۰

بازی های هفته چهارم مهر 1396 برای اندروید

هفته پایانی ماه مهر به سراغ چند بازی آخرالزمانی جذاب مانند Day R Suvival و Into the Dead 2 رفته‌ایم.

زومجی به صورت هفتگی در روز پنجشنبه، بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته را برای علاقه‌مندان به تجربه بازی‌های موبایل در اوقات فراغت آخر هفته معرفی می‌کند. هفته گذشته نیز بازی‌های متنوعی در زومجی معرفی شد که در لیست پایین می‌توانید پنج عدد از بهترین آنها را تماشا کنید. برخلاف هفته‌های گذشته، این هفته بیشتر بازی‌های معرفی شده با تم زامبی و به قولی آخرالزمانی هستند و با بازی کردن آنها باید به روش‌های مختلف با زامبی‌ها سر و کله بزنید. البته هفته گذشته یک بازی iOS متفاوت را به نام INKS نیز داشتیم که لذتی متفاوت را برای علاقه‌مندان به ارمغان می‌آورد.

اگر بازی‌های پایین نظر شما جلب نکرد، زومجی به صورت روزانه بهترین بازی های موبایل را معرفی می‌کند که می‌توانید از بخش معرفی بازی موبایل به تمامی آنها دسترسی پیدا کنید. اگر به دنبال فهرستی از بازی‌ها می‌گردید، زومجی به صورت ماهیانه بهترین بازی های اندروید رایگان و غیر رایگان را معرفی می‌کند.

بازی Dragon Hills 2

Dragon Hills 2

بازی اندروید و آیفون Dragon Hills 2 را می‌توان یکی از بهترین بازی‌های لیست این هفته معرفی کرد. در این بازی شهر به تسخیر زامبی‌ها در آمده و باید در نقش دخترکی به گذشته بازگردید و مانع ورود زامبی‌ها به جهان بازی شوید. برای انجام این کار به جعبه‌ای حاوی شیشه‌های سبزرنگ نیاز دارید که به اشتباه به دست زامبی‌ها افتاده است و حالا باید با دخترک سوار بر اژدها، زامبی‌ها را از بین ببرید و این جعبه را به دست آورید. بازی گیم‌پلی سریعی دارد و باید نهایت دقت را در ضربه زدن به زامبی‌ها و دوری از موانع داشته باشید. در کنار زامبی‌هایی با ظاهر خنده‌دار، شما همینطور در پایان هر مرحله به نبرد باس مرحله می‌روید و باید با پرش‌های به موقع آن را از بین ببرید. اما آنچه بازی Dragon Hills 2 را جذاب می‌کند، طراحی هر یک از المان‌های مراحل است که تنوع زیادی در نوع خود دارد. محیط بازی رنگارنگ است و انفجار‌ها جلوه‌ی زیبایی دارند. با توجه به رایگان بودن نسخه اندروید بازی Dragon Hills 2، شاهد پشتیبانی این بازی از خرید‌های درون برنامه‌ای هستیم. اگر به دنبال یک بازی آرکید با سه دنیای کاملا متفاوت و البته اعتیادآور هستید، بازی Dragon Hills 2 گزینه‌ی مناسبی برای دانلود است.

دانلود بازی اندروید و آیفون Dragon Hills 2

بازی Day R Survival

Day R Survival

دیگر بازی آخرالزمانی این هفته، بازی Day R Survival محصول استودیوی تی‌ال‌تی گیمز است. در این بازی، جهان به دنبال انفجارهای اتمی به ویرانه‌ای تبدیل شده است و باید در کنار تلاش برای زنده ماندن، به دنبال خانواده خود بروید. داستان بازی در دهه ۸۰ میلادی و در کشور شوروی روایت می‌شود. شهری کوچک و حال شخصیت اصلی داستان باید سعی کند تا ضمن پیش‌روی در نقشه، با پیدا کردن آیتم‌های مختلف و انجام ماموریت‌ها، نقشه‌ عظیم بازی را کشف کند. گیم‌پلی Day R Survival مانند بسیاری از بازی‌های نقش‌آفرینی دارای ویژگی Craft آیتم‌ها است که به ویژه در زمان رویارویی با موجودات جهش‌یافته  این ویژگی حسابی کاربردی است. از سوی دیگر باید برای زنده نگه داشتن شخصیت خود مجموع کارهایی را انجام دهید. برای مثال مولفه‌هایی مانند گرسنگی، بی‌خوابی، تشنگی یا میزان ابتلا به رادیواکتیو در بازی وجود دارند که باید مراقب باشید تا از حد مجاز عبور نکنند. البته این‌ها تنها بخشی از ویژگی‌های بازی هستند و به مرور می‌توانید با گشتن محیط به سایر نکات ریز و درشت ساخته تی‌ال‌تی گیمز پی ببرید. بازی Day R دارای دو نسخه پولی با نام Day R Premium و یک نسخه رایگان به نام Day R Survival است که به ویژه نسخه کامل آن تجربه‌ای لذت بخش را از یک بازی نقش‌آفرینی ارائه می‌دهد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Day R Survival

بازی Homescapes

Homescapes

تجربه یک بازی مچ‌تری در آخر هفته می‌تواند لذت خودش را داشته باشد، به ویژه که در این بازی در کنار انجام اهداف متنوع، به فکر باز طراحی خانه‌‌ای فراموش شده نیز باشید. در بازی Homescapes با Austin همراه شوید تا به همراه پدر و مادرش سفری به خانه کودکی‌اش داشته باشید. جایی که باید با انجام مینی گیم‌هایی مشابه با بازی Candy Crush Saga، آیتم‌های مشابه را با ترکیب کنید و با جمع کردن پول، تغییراتی را در دکوراسیون خانه ایجاد کنید. بازی Homescapes به ویژه در زمینه طراحی انیمیشن‌ها و محیط، رنگارنگ و چشم‌نواز است و در زمان بازی کردن می‌توانید از تجربه آن لذت ببرید. اگر بخواهیم از خرید‌های درون برنامه‌ای بازی بگذریم، شما همینطور امکان انتخاب دکوراسیون خانه با توجه به سلیقه خود را دارید. بازی Homescapes اکنون به صورت رایگان برای اندروید و iOS منتشر شده است.

دانلود بازی اندروید و آیفون Homescapes

بازی INKS

INKS

اگر به دنبال یک بازی آرامش‌بخش هستید که رنگ‌ها در آن اهمیت بسیاری داشته باشند، بازی INKS، ساخته‌ی استودیوی کره‌ای State of Play یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید خریداری و تجربه کنید. گیم‌پلی INKS. شباهت زیادی به بازی پین‌بال (Pinball) دارد و در آن با پرتاب‌کردن توپ کاری می‌‌کنید تا رنگ‌ها به زیبایی پخش شوند. این بازی در مجموع ۱۲۰ مرحله دارد و در زمینه‌ی گیم‌پلی نیز می‌توان آن را یکی از منحصر به فرد‌ترین بازی‌های ساخته شده براساس بازی پین‌بال دانست. افکت‌های صوتی و ویژگی‌های داینامیک INKS چنان استادانه کار شده‌اند که در زمان بازی کردن آن احساس کمبودی در این زمینه نخواهید کرد. اگر پیش از این از انجام بازی Kami دیگر ساخته استیت اف پلی لذت برده‌اید، حتما INKS را روی iOS بازی کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون INKS

بازی Into the Dead 2

Into the Dead 2

بازی‌های زامبی‌محور زیادی تا کنون برای گوشی‌های موبایل منتشر شده‌اند که می‌توان بازی Into the Dead را یکی از بهترین گزینه‌های آن تاکنون دانست. به دنبال هجوم زامبی‌ها، جیمز که در مسیر رسیدن به همسرش است، با حادثه‌ای مواجه می‌شود و اکنون باید با پای پیاده کیلومتر‌ها فاصله را برای رسیدن به همسر خود طی کند. Into the Dead 2 با حفظ ویژگی‌های نخستین شماره، گرافیکی زیبا را به همراه گیم‌پلی جذاب در اختیار بازیکنان می‌گذارد. در جریان مراحل باید با برداشتن مهمات و سلاح، تا جای ممکن از زامبی‌ها دوری کنید و اگر با آنها روبرو شدید به موقع آنها را هدف بگیرید. دومین شماره Into the Dead 2 در مجموع ۶۰ مرحله با چالش‌های متنوع دارد و به ویژه در جریان بازی می‌توانید با استفاده از سلاح‌های melee و انفجاری به سمت زامبی‌ها حمله کنید. یکی از نکاتی که بازی Into the Dead 2 را ارزشمند می‌کند، تنوع محیط بازی است که از جنگل بگیرید تا پایگاه نظامی را شامل می‌شود. شما می‌توانید این بازی زیبا را اکنون به صورت رایگان از گوگل پلی و اپ استور دانلود کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Into the Dead 2


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده