نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Dragon Hills 2

Dragon Hills 2 یک بازی اندروید و آیفون سرگرم‌کننده است که در آن باید سوار بر اژدها حساب زامبی‌ها را برسید!

اگر طرفدار بازی‌های آرکید و ساده روی موبایل باشید، احتمالا بازی اندروید و آیفون Death Worm را تجربه کرده‌اید؛ بازی‌ای که زمانی بسیار محبوب بود و در آن شما کنترل یک کرم غول‌پیکر را بر عهده داشتید و باید با بیرون آمدن از خاک، به افراد یا تجهیزات مختلف آسیب وارد می‌کردید. نسخه اول بازی Dragon Hills هم اثری شبیه به همین بازی بود، با این تفاوت که این بار کنترل یک اژدها را بر عهده می‌گرفتید و حال استودیو ربل تویینز دنباله این بازی را با نام Dragon Hills 2 منتشر کرده که یک تجربه آرکید بسیار سرگرم‌کننده به حساب می‌آید. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید. 

داستان Dragon Hills 2 به این صورت است که در ابتدای بازی، جهانی را مشاهده می‌کنیم که توسط زامبی‌ها تسخیر شده است و آن‌ها در حال ایجاد هرج و مرج در سطح شهر هستند. سپس یک افسر پلیس جعبه‌ای حاوی تعدادی شیشه سبزرنگ را به شخصیت اصلی بازی که یک دختر است می‌دهد تا به وسیله آن‌ها، به گذشته بازگردد و مانع از ورود زامبی‌ها به جهان شود. با این حال، شخصیت دست و پا چلفتی بازی باعث می‌شود تا این جعبه سقوط کند و به دست زامبی‌ها بیفتد. حال وی باید سوار بر اژدهای خود، به مبارزه با زامبی‌ها برود و شیشه‌های سبزرنگ را پس بگیرد. 

بازی اندروید و آیفون Dragon Hills 2

گیم‌پلی بازی Dragon Hills 2 به این شکل است که شما کنترل دختر را در حالی که سوار بر اژدها شده بر عهده دارید و باید بتوانید با زمان‌بندی درست، ضمن از بین بردن زامبی‌ها، مراقب برخورد با موانع مختلف هم باشید. برای مثال یک سری ماده سبزرنگ اسیدی وجود دارند که برخورد با آن‌ها به منزله مرگ فوری اژدهای شما خواهد بود. همچنین روند بازی دقیقا مثل بازی Death Worm یا نسخه اول Dragon Hills است و باید با اژدهای خود به زیر زمین بروید و در لحظه درست، به شکلی پرش کنید که سکه‌های بیش‌تری جمع کنید یا زامبی‌ها را بکشید. البته باید به این نکته هم توجه داشته باشید که ماندن در زیر خاک، باعث می‌شود تا نفس اژدهای شما تمام و او کشته شود.

همچنین در پایان هر مرحله، یک باس هم انتظار شما را می‌کشد که برای به دست آوردن شیشه مذکور، باید وی را شکست دهید. برای این منظور باید آنقدر با پرش به‌موقع به وی ضربه بزنید تا سلامتی‌اش به پایان برسد. البته در حین تجربه Dragon Hills 2 نباید انتظار داشته باشید که بتوانید به‌راحتی مراحل را پشت سر بگذارید و در طول مراحل بارها و بارها به دلایل مختلف کشته خواهید شد. با این حال پس از هر بار مرگ، می‌توانید با سکه‌هایی که به دست آورده‌اید، اژدهای خودتان را تقویت یا تجهیزات دیگری را خریداری کنید و بدین ترتیب این بار قوی‌تر از قبل مرحله را شروع کنید. 

بازی اندروید و آیفون Dragon Hills 2

Dragon Hills 2 از حیث گرافیکی و صوتی نیز شرایط خوبی دارد و طراحی رنگارنگ محیط‌ها جلوه خوبی به بازی بخشیده و از طرف دیگر موسیقی‌های با‌کیفیتی را در طول تجربه بازی می‌شنویم. Dragon Hills 2 همچنین یک بازی رایگان است که از خرید‌های درون برنامه‌ای پشتیبانی می‌کند. درست است که بدون این خرید‌ها هم می‌توان بازی را تجربه کرد، اما با پرداخت پول واقعی این شانس را دارید که سریع‌تر اژدهای خود را ارتقا بدهید یا تجهیزات مختلف را به دست بیاورید. همچنین در صورتی که سکه زیادی داشته باشید، می‌توانید پس از کشته شدن در طول مرحله، با پرداخت تعدادی سکه احیا شوید و کار را از همان قسمت ادامه بدهید. 

در مجموع اگر به بازی‌های آرکید و ساده و در عین حال اعتیادآور علاقه دارید، دانلود بازی Dragon Hills 2 پیشنهاد می‌شود.

دانلود بازی اندروید و آیفون Dragon Hills 2


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده