// شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Albert & Otto

بازی اندروید و آیفون Albert & Otto بازیکنان را به ماجراجویی برای یافتن دختری مرموز در آلمان ۱۹۳۹ می‌برد.

با پشتیبانی کمپانی‌های بزرگ از استودیو و بازی های مستقل، آثار با کیفیتی را در چندسال گذشته برای کنسول‌ها و پلتفرم موبایل شاهد بودیم. یکی از این بازی‌ها Limbo،‌ ساخته‌ استودیوی پلی دد بود که ماجرای پسرکی را روایت می‌کرد که در جدالی با مرگ قصد داشت تا خواهر کوچکش را پیدا کند. دنیای تاریک و گیم‌پلی روان اما پرهیجان بازی، آنقدر بازیکنان را وارد اتمسفر غمگین داستان می‌کرد که تا مدت‌ها شاهد صحبت در رابطه با این بازی بودیم. اما موفقیت بازی Limbo بدون پیامد نبود و استودیوهای بسیاری اقدام به ساخت محصولاتی با ظاهر و فضای مشابهی کردند. یکی از این بازی‌ها که مدتی قبل در زومجی معرفی شد بازی موبایل Sweven بود که داستانی خرگوشی را در جنگلی تیره و تار روایت می‌کرد که به دنبال پدر و مادرش بود. اما این‌بار می‌خواهیم به ماجراجویی متفاوتی با پسرکی به نام آلبرت و عروسک قرمز رنگش به نام Otto بریم. جایی که به جای خواهری گم‌شده این‌بار به دنبال دخترکی با کلاه خرگوش می‌رویم و با پسرکی معماها را حل می‌کنیم.

بازی Albert & Otto

با گرفتن خرگوشی می‌توانید پرش دوگانه کنید

داستان بازی در آلمان ۱۹۳۹ روایت می‌شود. دخترکی با کلاه خرگوش ناپدید شده و این شما هستید که باید در نقش پسرکی با نام آلبرت به دنبال او بگردید. آلبرت البته مانند قهرمان دنیای لیمبو بدون سلاح نیست و می‌تواند با سلاح خود حیواناتی را که به سمتش حمله‌ور می‌شوند، هدف بگیرد. دنیای بازی برخلاف دنیای خاکستری و سیاه مرسوم، این بار به رنگ سیاه و سفید در آمده و برخی از آیتم‌ها مانند Otto، خرگوش مرموز آلبرت به رنگ قرمز هستند. در بازی باید با پریدن از روی سکو‌ها به مرور معماها را حل کنید و همچنین تلاش کنید تا بدون برخورد با تیغ‌ها به پیشروی ادامه دهید. بازی همچنین معماهای جالبی را ارائه می‌دهد که مخصوصا بعد از پیدا کردن خرگوش عروسکی این معماها پیچیده می‌شوند. به محض پیدا کردن Otto،‌ آلبرت توانایی پرش دوگانه را پیدا می‌کند. این قابلیت زمانی که خرگوش در کنار او است فعال خواهد بود و می‌توان موانع را پشت سر گذاشت.

موضوعی که بازی آلبرت و اُت‌تو را جذاب می‌کند ترکیب نبرد با باس‌ها و معماهای ساده است. به عنوان مثال، در رویارویی با اولین باس باید به شکلی سه سکوی فشاری را پر کنید تا سنگی بزرگ روی سر باس بی‌افتد. غول آهنی که با مشت و لیزر خود شما و Otto را تهدید می‌کند در کنار دشمن بودن، بخشی از معمای شکست خود نیز است که باید با نهایت دقت شرایط را برای اشتباهات او فراهم کنید. علاوه بر باس‌ها، دشمنان مختلفی از کلاغ‌ها گرفته تا گرگ‌ها برای آلبرت کمین کرده‌اند که در زمانی که انتظارش را ندارید به سمت‌تان حمله‌ور می‌شوند. بازی بسته به مهارت شما گیم‌پلی ۲ تا ۳ ساعت دارد که با پیشروی ویژگی‌های جدیدی را برای جلوگیری از تکراری شدن ارائه می‌دهد.

بازی Albert & Otto

بازی Albert and Otto، اثری جذاب اما با طراحی نه چندان با کیفیت است که گیم‌پلی آن شما را برای ادامه ترغیب می‌کند. با توجه به پولی بودن Albert & Otto و قیمت ۱.۹۹ دلاری، بازی خریدهای درون برنامه ای ندارد و با یک بار خریداری می‌توانید تا آخر بازی بروید. شما هم‌اکنون می‌توانید Albert & Otto را با قیمت ۱.۹۹ دلار از گوگل‌پلی و اپ‌استور خریداری و دانلود کنید.

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

دانلود بازی Albert and Otto


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده