نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۴

Resident Evil Village ظاهراً شخصیت و حضور پررنگ‌تری را به Ethan می‌دهد

داسک گولم در جدیدترین اظهارنظر خود در رابطه با Resident Evil Village، به تمرکز بیشتر این بازی روی شخصیت پردازی ایتان می‌پردازد.

سال آینده جدیدترین قسمت در سری ترسناک و سروایوال Resident Evil منتشر می‌شود. این بازی که به تأیید کپکام با نام Resident Evil Village عرضه خواهد شد، تاکنون شایعات و لو رفتن‌های متعددی را به خود دیده است. از شخصیت‌های جانبی تکامل یافته و گیم‌پلی اول شخص گرفته تا توصیف این بازی به‌عنوان طولانی‌ترین قسمت در سری رزیدنت اویل همگی از جمله شایعات و گمانه‌زنی‌هایی هستند که تاکنون در ارتباط با این بازی مطرح شده‌اند. اما امروز اطلاعات جدیدی در اینترنت دست به‌دست می‌شود که بیشتر به شخصیت اصلی داستان تمرکز دارد.

Dusk Golem از اینسایدرها و منابع مطلع و شناخته شده‌ی دنیای بازی که در گذشته اطلاعات موثق زیادی را در ارتباط با مجموعه Resident Evil فاش کرده، در حساب توییتر خود درباره رویکرد Resident Evil 8 نسبت به پروتاگونیست داستان بازی یعنی شخصیت ایتان (Ethan) صحبت کرده است. این کاراکتر که اولین‌بار در بازی Resident Evil 7 معرفی شد، باتوجه به اول شخص بودن گیم‌پلی بازی و نوع تجربه آن، کمتر به شخصیت و کاراکتر او پرداخته شد.

پوستر بازی Resident Evil Village

گولم اظهار داشته که در بازی Village شرایط به نحو دیگری رقم خورده و شخصیت ایتان در این بازی شخصیت و حضور به مراتب پررنگ‌تری خواهد داشت. به‌عنوان بخشی از رویکرد متفاوت این بازی نسبت به شخصیت ایتان، می‌توان به تعاملات بیشتر او با کاراکترهای عادی بازی اشاره کرد. درواقع در بازی RE7 بیشتر ارتباطات او محدود به برخورد با افرادی بود که از نظر روانی در شرایط نرمالی قرار نداشتند. اینبار کپکام سعی کرده تا با پرداختن به عمق شخصیت اصلی داستان، ایده‌ی بهتری را از ویژگی‌های شخصیتی در اختیار بازیکن قرار دهد.

بازی Resident Evil Village برای عرضه در سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده است. پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و پی‌سی این بازی را دریافت خواهند کرد. در ادامه و با برگزاری رویداد TGS 2020 اطلاعات بیشتری در ارتباط با هشتمین قسمت در سری اصلی رزیدنت اویل منتشر می‌شود. در صورتی که از مشترکین سرویس Game Pass در ایکس‌باکس و پی سی باشید، می‌توانید هم‌اکنون بازی Resident Evil 7 را دریافت کنید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده