// پنجشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۱

Resident Evil 8: Village سرانجام داستان بازی Resident Evil 7 خواهد بود

تهیه کننده‌های بازی Resident Evil 8: Village در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده‌اند که داستان این نسخه پایانی برای داستان بازی Residen Evil 7 به حساب می‌آید. 

بازی Resident Evil 8: Village را می‌توان یکی از بازی‌های مورد انتظار برای کاربران در میان بازی‌های چندپلتفرمه نسل نهم دانست که در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۱، برای کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس‌ باکس سری ایکس عرضه می‌شود. اخیرا شماره جدید مجله فامیتسو منتشر شده و در جریان مصاحبه فامیتسو با سویوشی کاندا و پیت فابیانو، تهیه کننده‌های رزیدنت ایول 8، اطلاعات جدیدی در دسترس کاربران قرار گرفته است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در مصاحبه فامیتسو با تهیه کننده‌های Resident Evil 8: Village‌ آمده است که ۶۰ درصد از مراحل توسعه بازی به پایان رسیده و به مدت ۳.۵ سال هم در حال توسعه است. در ادامه مصاحبه اعلام شده که داستان رزیدنت ایول 8، پایان و سرانجامی برای داستان ایتن وینتر، قهرمان بازی Resident Evil 7: Biohazard است که کاربران در نسخه پیشین با او آشنا شدند. 

متاسفانه اعلام نشده که وقایع بازی Resident Evil 8: Village برپایه کدام یک از تصمیم‌های مخاطب در رزیدنت ایول 7 پایه‌ریزی شده است. در اواسط داستان نسخه هفتم، کاربران سر یک دوراهی قرار می‌گرفتند که انتخاب مخاطب، روی داستان بازی و روند آن تاثیر گذار بود. نکته‌ی جالب مصاحبه سویوشی کاندا و پیت فابیانو این است که اعلام کرده‌اند هدف از نام Village برای نسخه هشتم، این است که بازی دارای یک قهرمان دیگر است.

در انتها اعلام شده که دو ویژگی حل معما و مدیریت Inventory در Resident Evil 8: Village قرار داده شده و توسعه بازی برای نسل نهم، به کپکام اجازه داده تا یک بازی همه‌جانبه و با کم‌ترین مدت زمان بارگذاری ممکن را توسعه دهد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده