// شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۶

شایعه: ساخت Resident Evil 8 روی پلی استیشن 5 با مشکلاتی روبرو شده است

Dusk Golem، اینسایدر مجموعه Resident Evil، در توییتر اعلام کرده که کپکام در جریان توسعه نسخه PS5 بازی Resident Evil 8: Village با مشکلات مختلفی روبه‌رو شده است.

در میان بازی‌های چند پلتفرمه‌ای که برای نسل بعد درنظر گرفته شده، Resident Evil 8 Village را می‌توان مورد انتظارترین بازی دانست و برای کامپیوتر، پلی ‌استیشن 5 و ایکس ‌باکس سری ایکس | اس عرضه می‌شود. دراین‌میان شایعاتی اخیرا منتشر شده که نشان می‌دهد مراحل توسعه نسخه PS5 رزیدنت ایول 8 با مشکلاتی روبه‌رو است.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، Dusk Golem، اینسایدر مجموعه Resident Evil، در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده که شرکت کپکام (Capcom)، سازنده و ناشر مجموعه رزیدنت ایول، در مراحل توسعه نسخه پلی‌استیشن 5 بازی Resident Evil 8: Village با مشکلاتی روبه‌رو شده است. این در حالی است که توسعه بازی روی ایکس‌باکس سری ایکس و پی سی به‌خوبی در حال پیشرفت است. نکته جالب دیگر، این است که رزیدنت ایول 8 فقط برای نسل بعد تایید شده است و با وجود این مشکلات، کپکام در نظر دارد آن را به یک بازی Cross-Gen تبدیل کند. 

بااینکه صحبت‌های اعلام شده تنها شایعاتی هستند که از سوی Dusk Golem منتشر شده و کپکام مورد خاصی را تایید نکرده است، اما اگر به سابقه‌ی او در افشای اطلاعات رزیدنت ایول نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که تابه‌امروز اطلاعات فاش شده زیادی از سمت او، درست بوده‌ است. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که مراحل ساخت Resident Evil 8 به چه شکل پیش خواهد رفت. اگر واقعا مشکلی در توسعه بازی به‌وجود آمده باشد، به‌نظر نمی‌رسد که دلیل اصلی آن، سخت‌افزار پلی‌استیشن 5 باشد، زیرا تابه‌امروز توسعه‌دهنده‌های متعددی ساختار این کنسول را ستایش کرده‌اند. 

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده