// سه شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۱۸

شایعه: بازی Resident Evil Village برای کنسول‌های نسل فعلی منتشر خواهد شد

طبق شایعات جدید به‌نظر می‌رسد کپکام از تصمیم خود برای عرضه بازی Resident Evil Village فقط برای نسل بعد کنسول‌ها منصرف شده است و می‌خواهد این عنوان را برای نسل فعلی کنسول‌ها نیز منتشر می‌کند.

پیش از معرفی بازی Resident Evil Village، اطلاعات و شایعات بسیار زیادی پیرامون داستان و شخصیت‌های آن منتشر شد که یکی از این شایعات به کراس جن بودن بازی اشاره داشت. هرچند که کپکام بعد از معرفی بازی آن را عنوانی انحصاری برای کنسول‌های نسل بعد مشخص کرد، گزارش‌های بعدی حکایت از آن داشت که دلیل این انتخاب کپکام حافظه پرقدرت SDD کنسول‌های پلی‌ استیشن 5 و ایکس ‌باکس سری ایکس بوده است که به تیم سازنده امکانات بیشتری برای کار روی جزئیات بازی می‌دهد.

حالا طبق اطلاعات جدید به نظر می‌رسد که کپکام از تصمیم خود برای عرضه‌‌ی این بازی تنها برای کنسول‌های نسل بعد عقب نشینی کرده است. Dusk Golem (یکی از افراد شناخته‌شده پیرامون اخبار مجموعه Resident Evil) در حساب تویتری خود گفت که می‌تواند ۱۰۰ درصد تأیید کند که این عنوان برای نسل فعلی نیز منتشر می‌شود و کپکام نیز به‌زودی این موضوع را اطلاع‌رسانی خواهد کرد. علاوه‌بر این کپکام هنوز نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۱ را برای عرضه‌ی Resident Evil Village در نظر گرفته است.

اخیراً نیز Dusk Golem ادعا کرده که بازی Resident Evil Village روی کنسول پلی‌ استیشن 5 با مشکلاتی روبه‌رو است و کپکام در حال رایزنی با تیم سازنده برای تبدیل آن به یک عنوان کراس جن است.

ایتان در بازی Resident Evil Village

چندی پیش نیز مشخص شد که بازی Resident Evil Village در مراسم TGS 2020 یک پنل یک ساعته خواهد داشت و ممکن است در این نمایش اطلاعات جدیدی از این بازی منتشر شود. در آخر باید اشاره کرد که اطلاعات ذکر شده همگی در حد شایعه هستند و هیچکدام به‌طور رسمی تأیید نشده است و باید منتظر اطلاعات رسمی از سوی کپکام باشیم.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده