// جمعه, ۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

راهنمای چالش های فصل چهارم از چپتر دوم Fortnite | هفته پنجم

در جریان فصل چهارم بازی Fortnite شاهد اضافه شدن کاراکترهای جهان مارول به بازی هستیم و در این قسمت، راهنمای چالش‌های هفته پنجم را برای شما کاربران آماده کرده‌ایم.

در فصل چهارم از بازی فورتنایت چپتر 2 که پنجشنبه ۶ شهریور ماه در دسترس قرار گرفت، اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر Fortnite، دست به تغییرات بسیار جالبی زده است. در جریان فصل چهارم از چپتر دوم بازی فورتنایت شاهد اضافه شدن کاراکترهای مارول هستیم که باید جلوی گالاکتوس، یکی از شخصیت‌های شرور جهان مارول، را بگیرند. فصل چهارم فورتنایت چپتر 2 نکسوس وار (Nexus War) نام‌گذاری شده است و در ادامه چالش‌های هفته پنجم را برای شما تدارک دیده‌ایم. چالش‌های هفتگی فورتنایت هر پنجشنبه در دسترس قرار می‌گیرد. 

محل دقیق حلقه‌های شناور Coral Castle در فورتنایت

چالش‌های هفته پنجم

اسم چالشتوضیحات
Search Chests at Doom’s Domainهفت عدد صندوق را در Doom's Domain پیدا کنید
Eliminations at Dirty Docksسه نفر را در Dirty Docks از بین ببرید
Drive a car from Slurpy Swamp to Catty Corner in less than 4 minutes without getting outدر مدت زمان چهار دقیقه و بدون خارج شدن از ماشین، از Slurpy Swamp تا Catty Corner را رانندگی کنید
Collect Floating Rings at Coral Castleحلقه‌های شناور را در Coral Castle پیدا کنید
In a vehicle, jump through the flaming rings at Salty Springsبا استفاده از ماشین به داخل حلقه‌های آتش Salty Springs بپرید (یک‌بار)
Make a Stark Robot danceباعث شوید یکی از ربات‌ها تونی استارک برقصد
Destroy Gorgersیکی از Gorgerهای بازی را از بین ببرید
Deal damage to opponents at The Authorityبه سایر رقبا در منطقه The Authority آسیب برسانید (میزان‌ آسیب‌رسانی ۵۰۰)
Deal damage to opponents at Stark Industriesبه سایر رقبا در منطقه Stark Industries آسیب برسانید (میزان‌ آسیب‌رسانی ۵۰۰)

در جریان اولین چالش از هفته پنجم، کاربران فورتنایت باید هفت صندوق را در منطقه Doom's Domain باز کنید. نکته جالب هفته پنجم، این است که در این هفته بازیکنان باید ۹ چالش را به‌جای هفت چالش کامل کنند. در ادامه، باید وارد منطقه Dirty Docks شوید و سه نفر را بکشید. سومین چالش، چالش راحتی است فقط باید حواس خود را جمع کنید و اصلا از ماشین پیاده نشوید. بهترین راه این است که از همان ابتدا یک مسیر مشخص را برای خود درنظر بگیرید تا بتوانید در مدت زمان چهار دقیقه به‌راحتی به مقصد برسید. در محیط Salty Springs حلقه آتشی وجود دارد که بازیکنان به‌واسطه‌ی ماشین و سکو پرش نزدیک آن، می‌توانند به داخل آن بپرند. 

در ادامه، وارد منطقه Stark Industries شوید و باعث رقصیدن یکی از ربات‌های تونی استارک شوید. بازیکنان می‌توانند این چالش را با آخرین چالش که آسیب رساندن به رقبا در منطقه Stark Industries است، ترکیب کنند. Gorgerها، پهپادهای مشکی و قرمز رنگ گالاکتوس هستند که نقطه اسپاون مشخصی در نقشه بازی ندارند. ازاین‌رو در طول تجربه خود باید به‌دنبال آن‌ها بگردید. بازیکنان ازطریق هلیکوپتر به‌راحتی می‌توانند یکی از Gorgetها را از بین ببرند. در جریان آخرین چالش هم باید وارد منطقه The Authority شوید و به سایر بازیکنان آسیب برسانید. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده