نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۴

Call of Duty: Warzone ظاهراً در حال اشاره به بازی بعدی این مجموعه است

تصاویر مبهمی در جریان بازی‌های Warzone به نمایش درآمده که ظاهراً حاوی پیامی در ارتباط با قسمت جدید مجموعه‌ی Call of Duty است.

با اینکه حالا دیگر به اواسط ماه اوت نزدیک می‌شویم، هنوز خبری از نسخه سال ۲۰۲۰ سری Call of Duty نیست. برخی طرفداران احتمال به تعویق افتادن زمان عرضه بازی به‌دلیل نگرانی‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا را مطرح کرده‌اند، اما به‌نظر می‌رسد که این تئوری نیز با واقعیت فاصله دارد. اکتیویژن به‌صورت رسمی تأیید کرده که امسال نیز طبق معمول قسمت جدیدی از سری Call of Duty منتشر خواهد شد اما نحوه معرفی این بازی، با چیزهایی که قبلاً از این شرکت دیده‌ایم، تفاوت زیادی دارد. حالا به‌نظر می‌رسد که بخشی از این برنامه‌ی متفاوت اکتیویژن آغاز شده است.

بازیکنانی که طی ساعات گذشته مشغول تجربه بازی بتل رویال Warzone بودند، گزارش کردند که در حین انجام راندهای بازی پیام خاصی به‌صورت تصادفی در صفحه به نمایش درآمده است. این پیام، شامل دو صفحه‌ی متفاوت است که در یکی از آن‌ها متن «تاریخ خود را بشناس!» و در دیگری یک پیغام به زبان روسی نشان داده می‌شود. اواسط هفته گذشته نیز، صحبت‌هایی مبنی بر تحول بازی Warzone و قرار گرفتن آن در جریان قسمت‌های اصلی سری کالاف دیوتی مطرح شده بود. Warzone در حال حاضر بازی رایگان و بتل رویال مجموعه‌ی Call of Duty است که به‌صورت مستقل و جداگانه پشتیبانی می‌شود. به‌نظر می‌رسد که این پیام جدید نیز به همین موضوع اشاره داشته و این احتمال وجود دارد که بازی بعدی Call of Duty داخل Warzone معرفی شود.

اقدام جالب دیگری که Activision صورت داده، ارسال یک سری جعبه‌های عجیب و نامشخص به استریمرهای مختلف و درخواست عدم بازگشایی آن تا تاریخ دهم اوت (۲۰ مرداد) بوده است. به احتمال زیاد این قضیه نیز با قسمت جدید Call of Duty در ارتباط بوده و همه‌ی این قطعات، نهایتاً این پازل را تکمیل خواهند کرد. تا اینجای کار می‌دانیم که احتمالاً نام قسمت جدید بازی Call of Duty: Black Ops Cold War بوده و در ادامه نیز محتوای این جعبه‌ها روز دوشنبه مشخص خواهد شد.

در ادامه تصاویری که در جریان بازی‌های Warzone نمایش داده شده را مشاهده می‌کنید:

تصویر مشکوکی که در جریان بازی های Call Of Duty: Warzone نمایش داده شده

یک پیام با زبان روسی در جریان بازی های Call Of Duty: Warzone

Call of Duty 2020 با همکاری ریون سافتور و تری‌آرک در حال توسعه است. همچنین راب کاستیچ، رئیس اکتیویژن، اعلام کرده بود که در سال جاری شاهد یک کالاف دیوتی متفاوت نسبت‌به سال‌های گذشته خواهیم بود و بازیکنان بیش‌ازپیش درگیر خواهند شد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده