// دوشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۱

لوگو بازی Call of Duty Black Ops Cold War در کمپین تبلیغاتی Doritos فاش شد

به‌تازگی در جریان کمپین تبلیغاتی Doritos، لوگو بازی Call of Duty Black Ops Cold War به همراه تاریخ انتشار احتمالی آن فاش شده است.

مدتی است که شایعاتی از نسخه جدید Call of Duty به‌گوش می‌رسد. در سال‌های گذشته، اکتیویژن (Activision)، ناشر مجموعه کالاف دیوتی، تا مرداد ماه نسخه جدید را معرفی کرده بود، اما امسال شاهد تغییراتی در این روند هستیم و هنوز نسخه جدید معرفی نشده است. ازطرفی شایعات به ریبوت Black Ops اشاره دارند و در بعضی از آن‌ها هم نام بازی فاش شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در جریان کمپین تبلیغاتی Doritos، یک بار دیگر شاهد نام Call of Duty Black Ops Cold War هستیم که برای اولین‌بار در اردیبهشت ماه به آن اشاره شده بود. ازاین‌رو احتمال می‌رود لوگو و نام بازی مطابق تصویر زیر باشد. همچنین مشخص شده که کمپین تبلیغاتی مورد نظر در انتهای ماه ژانویه ۲۰۲۱ تمام می‌شود و ۱۴ مهر ماه (پنج اکتبر) هم زمان شروع این کمپین تبلیغاتی و عرضه احتمالی COD Black Ops Cold War است. 

این در حالی است که کالاف دیوتی‌های گذشته هم در ماه اکتبر عرضه شده‌اند. در حال حاضر مورد خاصی از سوی اکتیویژن تایید نشده است، اما سرنخ‌های مختلفی هم در بازی Call of Duty: Warzone وجود دارد که به Call of Duty Black Ops Cold War اشاره می‌کند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ از دیگر اخبار حول نسخه ۲۰۲۰ کالاف دیوتی هم می‌توان‌به اسم رمز The Red Door در فروشگاه مایکروسافت اشاره کرد

عکس لو رفته از کمپین Doritos بازی Call of Duty Black Ops Cold War


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده