// جمعه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۰

بازی Call of Duty 2020 احتمالا دوشنبه هفته آینده معرفی می‌شود

حساب کاربری توییتر Call of Duty News تصویر جعبه‌ای را منتشر و اعلام کرده در تاریخ ۲۰ مرداد ماه اخبار جدیدی با محوریت نسخه جدید کالاف دیوتی منتشر می‌شود.

نسخه جدید کالاف دیوتی باید تابه‌امروز معرفی می‌شد، اما اکتیویژن (Activision) شرایط متفاوتی را در سال ۲۰۲۰ پیش گرفته است و کاربران بیش‌ازپیش مشتاق معرفی Call of Duty 2020 هستند. بااینکه شایعات مختلفی حول نسخه جدید Call of Duty به‌گوش می‌رسد، به‌نظر می‌رسد به‌زودی اخبار رسمی حول این بازی معرفی می‌شود. طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر Call of Duty News تصویر جعبه‌ای را منتشر کرده که روی آن یک نامه قرار داده شده است.

چارلی اینتل اعلام کرده که یک جعبه مرموز از طرف اکتیویژن دریافت کرده که روی آن نوشته شده تا روز دوشنبه هفته آینده نباید باز شود. وی در ادامه گفت که یک نامه نیز همراه با این جعبه ارسال شده که در نامه نوشته «باید در تاریخ ۲۰ مرداد (۱۰ اوت) یک پیامک را به این شماره ارسال کنیم تا کد جعبه مورد نظر فرستاده شود و آن را باز کنیم». اکتیویژن درگذشته و معرفی Crash Bandicoot 4: It's About Time هم این چنین فضایی را برای هایپ کردن کاربران تدارک دیده بود و باید منتظر بمانیم و ببینیم که اکتیویژن در تاریخ ذکر شده چه مواردی را برای کاربران درنظر گرفته است.

تابه‌امروز می‌دانیم که Call of Duty 2020 با همکاری ریون سافتور و تری‌آرک در حال توسعه است. همچنین راب کاستیچ، رئیس اکتیویژن، اعلام کرده بود که در سال جاری شاهد یک کالاف دیوتی متفاوت نسبت‌به سال‌های گذشته خواهیم بود و بازیکنان بیش‌ازپیش درگیر خواهند شد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ از دیگر اخبار حول این بازی هم می‌توان‌به شایعات حول نام آن اشاره کرد که Call of Duty Black Ops Cold War نام دارد. 

جعبه مرموز کالاف دیوتی که به معرفی روز ۲۰ مرداد ماه اشاره می‌کند.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده