نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۰

شایعه: تاریخ برگزاری رویداد پلی استیشن 5 در ماه جاری مشخص شده است

به نظر می‌رسد سونی قصد دارد رویدادی را برای کنسول پلی‌استیشن 5 در ماه جاری میلادی برگزار کند.

روز گذشته شرکت سونی اعلام کرد که در تاریخ ۶ اوت (بامداد ۱۶ مرداد) قسمت جدید از برنامه State of Play را پخش خواهد کرد. این خبر در ابتدا مجوب ایجاد هیجان بسیاری شد اما سونی اضافه کرد که در این رویداد هیچ خبری مربوط‌به پلی ‌استیشن 5 اعم از قیمت یا تاریخ آغاز پیش‌خرید آن، منتشر نخواهد شد و درواقع تمرکز آن روی بازی‌های پلی ‌استیشن 4 و پلی ‌استیشن VR خواهد بود. این موضوع اما به این معنی نیست که در همین ماه اوت (مرداد یا شهریور)، برنامه‌ای دیگری از طرف شرکت سونی برای پلی‌استیشن 5 برگزار نشود.

به‌دنبال انتشار گزارش مالی اخیرِ سونی، رسانه بلومبرگ با یکی از اعضای ناشناس بخش پلی‌استیشن صحبت کرده و این شخص ناشناس اعلام کرده است که سونی برای برگزاری رویداد پلی‌استیشن 5 «تاریخی آزمایشی» را در ماه اوت مقرر کرده است. متاسفانه اطلاعات دیگری جز این به‌دست نرسیده است. البته در اطلاعات منتشر شده نیز باید به کلمه «آزمایشی» توجه کرد چراکه سونی به‌راحتی می‌تواند زمان برگزاری هر برنامه‌‌ای که دارد را تغییر دهد.

ظاهر کنسول پلی استیشن 5

 برنامه احتمالی سونی همچنین ممکن است بخشی از رویداد گیمزکام ۲۰۲۰ باشد که برای برگزاری از ۲۷ تا ۳۰ اوت (۶ تا ۹ شهریور) برنامه‌ریزی شده است. سونی اخیرا نیز اطلاعاتی از لوازم جانبی‌ای که روی پلی‌استیشن 5 کار می‌کنند نیز منتشر کرده است. برای نمونه دوال‌شاک 4 روی کنسول پلی‌استیشن 5، تنها قادر به اجرای بازی‌های پلی‌استیشن 4 خواهد بود.

شما می‌توانید متن بیانیه سونی درباره عملکرد لوازم جانبی روی کنسول پلی‌استیشن 5 را در زومجی مطالعه کنید. در دیگر اخبار، به‌تازگی مشخص شده است که شخصیت مرد عنکبوتی تنها روی نسخه پلی‌استیشن بازی Marvel's Avengers در دسترس خواهد بود. از طرفی اخیرا پتنتی از طرف شرکت سونی ثبت شده است که احتمالا به کنسول پلی‌استیشن 5 پرو اشاره دارد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده