نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۴

قیمت پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس احتمالا تا آخر آگوست اعلام می‌شود

طبق اطلاعات و شایعات منتشر شده، سونی و مایکروسافت احتمالا تا آخر ماه آگوست (مرداد/شهریور) از قیمت و همچنین اطلاعات تکمیلی سخت‌افزار پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس رونمایی خواهند کرد.

روزهایی را داریم سپری می‌کنیم که تقریبا نقطه مشترک تمام محافل مربوط‌به صنعت بازی‌های ویدیویی چیزی نیست جز کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5. کنسول‌هایی که پس از گذشت هفت سال از عمر پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان به‌زودی در تعطیلات سال میلادی روانه بازار می‌شوند.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که سونی و مایکروسافت با برگزاری رویدادهای جداگانه و مخصوص خود درکنار نمایش و معرفی تعدادی از بازی‌های در حال ساخت، از طاهر کنسول‌های نسل نهم خود نیز پرده‌برداری کردند.

حال باتوجه به اینکه چند ماه به عرضه پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس زمان باقی مانده است، بسیاری منتظر اعلام یکی از مهم‌ترین فاکتورهای پیروزی یا شکست یک دستگاه یعنی قیمت نهایی آن‌ها هستند؛ فاکتوری که تابه امروز هیچکدام از دو شرکت اشاره دقیقی به آن نکرده‌اند.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، از ساعاتی پیش شایعه‌ای منتشر شده است که سونی و مایکروسافت تا آخر ماه آگوست (مرداد-شهریور) بالاخره از برچسب قیمت کنسول‌های خود درکنار اطلاعات و جزییات تکمیلی سخت‌افزار آن پرده‌برداری خواهند کرد. عمران خان از شرکت Kinda Funny در گفت‌وگوی اخیر خود از برگزاری رویدادهای سونی و ردموندی‌ها در ماه جاری جهت ارایه چنین اطلاعاتی خبر داد.

از آنجایی که جیم رایان، رئیس بخش پلی‌استیشن سونی، در مصاحبه خود اعلام کرد PS5 طبق ارزش آن قیمت‌گذاری می‌شود، حال باید منتظر ماند و دید در نهایت سونی و مایکروسافت با چه سیاستی کنسول‌های خود را قیمت‌گذاری می‌کنند. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده