نویسنده: مهرداد داودی
// دوشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۵

فروشگاه جدید مایکروسافت روی ایکس باکس معرفی شد؛ اجرا ظرف دو ثانیه

فروشگاه جدید مایکروسافت برای ایکس باکس تجربه‌ای تازه خواهد بود و ظرف دو ثانیه اجرا خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر با زومجی همراه باشید.

مقاله مرتبط:

ایکس‌باکس امروز نسخه‌ای تازه از فروشگاه مایکروسافت را معرفی کرد، این فروشگاه از ۵ اوت (۱۵ مرداد) در Xbox Insiders در دسترس قرار خواهد گرفت. این اتفاق موجب رخ دادن تغییراتی اساسی در ظاهر و شکل فروشگاه مایکروسافت خواهد شد و سرعت و امنیت آن را نیز بهبود می‌بخشد. پیش از این نیز درباره این تصمیم مایکروسافت اطلاعاتی به دست رسیده بود و از آن با نام پروژه مرکوری یاد شده بود. شما در ادامه می‌توانید تصاویر فروشگاه جدید ایکس‌باکس را مشاهده کنید:

مایکروسافت می‌گوید فروشگاه جدید از فروشگاه حال حاضر آن‌ها دوبرابر سریع‌تر شده و برای باز شدن تنها به دو ثانیه نیاز دارد. همچنین بخش Wish List فروشگاه بازسازی شده است مشاهده قیمت بازی‌های ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس اورجینال برای استفاده از قابلیت backward compatibility راحت‌تر شده است. فروشگاه مایکروسافت اکنون امن‌تر شده است و کاربران برای جستجو در آن حتما باید وارد اکانت ایکس‌باکس لایو خود شوند. 

با توجه به انتشار بازی‌های جدید نظیرِ Halo Infinite برای ایکس‌باکس سری ایکس در تعطیلات سال ۲۰۲۰، معرفی شمایلی جدید رویکردی مناسب محسوب می‌شود. اعضای Xbox Insiders تجربه کار با این فروشگاه جدید را زودتر تجربه خواهند کرد و این فروشگاه احتمالا در ماه‌های آتی در دسترس همگان قرار بگیرد.

این روزها تعداد اخباری که حول و حوش مایکروسافت منتشر می‌شوند، قابل توجه است. برای نمونه اخیرا معلوم شده است که این شرکت قصد دارد به دنبال بازخوردهای مردم، طراحی جلد بازی‌های ایکس‌باکس سری ایکس را دستخوش تغییر کند. همچنین به نظر می‌رسد رویداد بعدی ایکس‌باکس در ماه جاری میلادی برگزار شود.


منبع Windowscentral
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده