نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۰

شرکت Sperasoft به تیم سازنده بازی Halo Infinite برای تولید بهتر آن کمک می‌کند

پس از نظرات ضدونقیض فراوانی درمورد نمایش بازی Halo Infinite در رویداد اخیر مایکروسافت، شرکت Sperasoft به‌تازگی اعلام کرد که به تیم تولید بازی در این مسیر کمک خواهد کرد.

سال ۲۰۰۱ برای اولین‌بار استودیوی 343 اینداستریز یک بازی شوتر اول شخص به‌صورت انحصاری برای پلتفرم‌های مایکروسافت روانه بازار کرد. سری Halo را به‌جرات می‌توان یکی از پرطرفدارترین آثار مایکروسافت دانست که طی نوزده سال نسخه‌های زیادی از آن منتشر شده‌ است.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که تیم سازنده مجموعه Halo سخت مشغول کار روی تولید و عرضه جدیدترین نسخه از این سری تحت عنوان Halo Infinite است؛ اثری که ردموندی‌ها در رویداد معرفی بازی‌های ایکس باکس سری ایکس تریلری از آن را به نمایش گذاشتند. بلافاصله پس از نمایش بازی بود که انتقادهای زیادی حول گرافیک بصری آن مطرح شد و بسیاری آن را در حدواندازه‌های نسل نهم نمی‌دانستند. این انتقادها تا جایی پیش رفت که حتی تیم سازنده به آن‌ها واکنش نشان داد و اعلام کرد طرفداران را ناامید نخواهد کرد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی به‌صورت رسمی اعلام شد که Sperasoft قرار است در روند تولید بازی Halo Infinite به استودیوی 343 اینداستریز کمک‌رسانی کند. Sperasoft درواقع یک شرکت بزرگ بازی‌سازی است که حدود ۶۰۰ بازی‌ساز را در خود جای داده و تمرکز اصلی آن بیشتر حول پشتیبانی از سایر استودیوها خلاصه می‌شود. مفهوم آن این است که همچنان 343 اینداستریز در نقش تولید کننده اصلی بازی خواهد ماند و Sperasoft جهت بهبود Halo Infinite و اتمام به‌موقع تولید پروژه به آن‌ کمک می‌کند.

حال باید منتظر ماند و دید این همکاری درنهایت منجربه رضایت طرفداران سری هیلو به‌خصوص منتقدین نمایش بازی Halo Infinite می‌شود یا خیر؟ لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.

بازی Halo Infinite طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده، قرار است در تعطیلات سال میلادی برای ایکس‌ باکس وان، پی سی و ایکس‌ باکس سری ایکس روانه بازار شود.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده