نویسنده: آریا بهپور
// چهار شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۸

اولین بازی استودیو The Initiative احتمالاً در دنیای Perfect Dark جریان خواهد داشت

برای چندمین بار شنیده‌ها حکایت از تولید بازی جدیدی از مجموعه‌ی Perfect Dark توسط استودیو The Initiative دارد.

از مدتی قبل شایعات زیادی پیرامون تولید نسخه‌ی جدید بازی پرفکت دارک (Perfect Dark) توسط استودیو The Initiative به گوش می‌رسد و در جدیدترین اخبار بازی، یک‌بار دیگر صحبت‌های جدیدی در این زمینه مطرح شده که بیش‌ازپیش احتمال چنین چیزی را پررنگ می‌کند.

The Initiative که این روزها همچنان در حال جذب نیروهای بیشتری است و برای این کار به‌سراغ استودیوهای بزرگی چون ناتی داگ و بانجی می‌رود، روی اثری کار می‌کند که طبق اطلاعات پروفایل لینکدین یکی از اعضای سابق استودیو دارای سلاح‌ها و گجت‌های متنوعی است و المان‌هایی مثل دوربین‌های مداربسته و موانع تخریب‌پذیر هم در آن وجود دارد. به‌تازگی در جریان یکی از پادکست‌های Kinda Funny Games و درحالی‌که مخاطبان برنامه در حال گوش کردن صحبت‌هایی پیرامون بازی بعدی The Initiative بودند، جف گراب سردبیر سایت ونچربیت در بخش چت توئیچ از شنیده‌های خود در مورد این بازی نوشت.

گراب بازی The Initiative را نسخه‌ی جدیدی از پرفکت دارک معرفی و بعد از آن هم به سوم شخص بودن این بازی اشاره کرد. البته او مدتی بعد در توئیتر اعلام کرد بازی موردنظر شاید نه دقیقاً یک پرفکت دارک جدید، بلکه اثری متفاوت در دنیای پرفکت دارک باشد. یعنی ممکن است با بازی‌ای طرف باشیم که ماجراهای آن در دنیای این مجموعه می‌گذرد، ولی ارتباط مستقیمی هم با نسخه‌های قبلی نداشته باشد.

اولین نسخه‌ی پرفکت دارک که در سال ۲۰۰۰ برای نینتندو 64 عرضه شد، محصولی از استودیو ریر (Rare) بود که توانست به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کند و بعدها پیش‌درآمدی از آن با نام Perfect Dark Zero برای ایکس باکس 360 منتشر شد که در حد و اندازه‌های نسخه‌ی قبلی نبود. درکنار این بازی‌ها، دو دهه قبل نسخه‌ای از پرفکت دارک هم برای گیم بوی کالر وارد بازار شد و سال ۲۰۱۰ نیز شاهد عرضه‌ی ریمستر نسخه‌ی اول برای ایکس‌باکس 360 بودیم.

طرفداران پرفکت دارک سال‌ها است که در انتظار تجربه‌ی نسخه‌ی جدیدی از آن به‌سر می‌برند و باید دید بالاخره غیبت طولانی‌مدت این مجموعه با اولین محصول The Initiative به پایان خواهد رسید یا این استودیو روی پروژه‌ی دیگری کار می‌کند؛ بازی‌ای که می‌تواند به یکی از آثار بزرگ ایکس باکس سری ایکس تبدیل شود.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده